Heips!
Tilanteeni on seuraava:
Olen ollut muutaman kuukauden maahantuontifirmassa duunissa ja nyt tuli ilmoitus, että firma muuttaa paikkakuntaa!
Itselläni työmatka siis triplaantuisi! Kuinka moni muu jatkaisi tätä?
paikka on mukava ja ilmapiiri ihan jees mutta kantsiiko sen takia jatkaa vaikka matkoihin meneekin n. 1,5 h sivu/pv?
työpaikka muuttaa
3
823
Vastaukset
- Nipsu
1. Uhraat 3 tuntia päivässä työmatkoihin. Harrastatko
lukemista? Vuodessa ehtisit lukea aika paljon...
2. Muutat samalla paikkakunnalle, jolle kiva
duunipaikkakin muuttaa. Mahdollista?
3. Alat katsella uutta duunia. - Työmatkalainen
Asun itse pk-seudulla ja matkoihin uppoaa helposti vaihtoineen päivineen tunti - 1,5 tuntia.
On aina mennyt.
Kannan kirjaa mukanani, luen lehtiä ja kuuntelen radiota. Matkat eivät tunnu missään.
Sen voi ottaa levon kannalta. Ei voi tehdä mitään muuta kuin lukea tai kuunnella radiota.
En itse ainakaan vastaavassa tilanteessa lähtisi vaihtamaan työpaikka, mikäli paikka muuten on kiva. Nyt on työpaikat kiven alla muutenkin! - Konttorirotta
Juu...
Luen paljonkin mutta kun pitäisi kulkea omalla autollakin vielä kaiken lisäksi kun työhön kuuluu pikatilausten vienti päivän aikana!
Muutto samalle paikkakunnalle ei ole mahdollista koska mieheni työpaikka jää sitten pitkän matkan päähän (ja ei käy edes kompromissi, että muuttaisimme välimaastoon) ja sattuneesta syystä hänellä on parempi palkka niin minun tässä täytyy uhrautua.
ja vielä pitäisi ottaa huomioon kolme lasta jotka pitää hoitaa aamuisin hoitoon sekä kouluun.
Tämä on naisen osa....
Taidan valita ton uuden duunin etsimisen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583