Saan kai omassa kodissani pitää nauhoittavaa kuuntelulaitetta päällä, kun olen poissa. Tyttöystäväni on joskus päivän yksin luonani ja itse joudun olemaan töissä' silloin tällöin.
Tiedän, että jotain tapahtuu, kun olen poissa.
Ovatko vaan seksipuheluja vaiko tapaamisia.
En enää tiedä, miten saisin selville, kuin laittamalla kuuntelun päälle, jotta tietäisin, etten kuvittele omiani.
Kokemuksia, mikä olisi hyvä, äänetön ja muutenkin pieni laite, joka nauhottaisi vaikkapa vuorokauden?
Nauhoitus
7
516
Vastaukset
- Kevätruuss
Mikset vaan jätä häntä, jos epäilet ja tiedät hänen mahdollisesti pettävän?
Turhaa menee vain voimia toisen kyttäämiseen.
Jätä hänet. - hmm.
Jos kerta tiedät että toinen puhuu seksipuheluja tai tapaa toista, eikö homma ole aika selvä. Mitä hän vastaa asiaan? Kiistääkö vai myöntääkö. Onko suhteessa aika asua erillään ja jäähy, jos olet kerta varma.
- Oletko varma tiedost
Mistä tiedät että "jotain tapahtuu"? Onko sinulla selviä todisteita? Miksi tyttöystäväsi pettäisi sinua omassa kodissasi, onhan hänellä omakin koti ja yhä oma elämä, ette asu yhdessä, tuskin kukaan tuo seurustelukumppaninsa kotiin uskottomuusjuttujaan, se kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä Kerro mihin peerustat väitteesi, sillä luulen että olet mustasukkainen luonne ja epäilet aiheetta.
Rehellisen ihmisen salakuvaaminen on luihuista luihuin teko, ja jos suhde on tolalla että aloittaa vakoilun, tuo suhde on käytännössä jo ohi. Vakoilulla vain varmistaa sen, että saa 100% todisteet, kun tietää jo toisen valehtelevan, mutta tietää, että ei saa koskaan tuolta ihmiseltä vapaaehtoista tunnustusta. - vessanovenkahva
En alentuisi koskaan vakoilemaan kumppaniani.
Laittaisin sen parhaan ystäväni tehtäväksi. )))) vaatimalla häntä ilmiantajaksi.
Ap Onko syytä jatkaa suhdetta ,jos ei itse kykene tyttöystävääsi jättämään
edes "joskus päiväksi yksin luoksesi " vailla sinun valvovaa silmäpariasi .
Lopuksi tietysti kerrot taasen kuinka kannatti laittaa vakoilulaite ,sait tyttöystäväsi kiinni rysän päältä )))) - matroonat
Käy ostamassa 50€ nauhuri joka lähtee käyntiin äänestä ja sammuu kun on hiljaisuus, se on tosi kätevä.
Tai riistakamera sillä kuvataan kun on liikettä. - Kokeiltu on
Minä ainakin laitoin nauhoituksen päälle ja lähdin kauppaan tai lenkille tunniksi tai pariksi. Ei se heti tärpännyt, mutta kerran tärppäsi. Sen verran myös selvisi, että mies penkoi tavaroitani aina sillä aikaa kun olin poissa! Vaikka siis minulla ei ollut kertakaikkiaan mitään salattavaa.
- Motor44
Mistäs sellaisia nauhureita saa, jotka lähtee käyntiin vasta äänestä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532