Kertokaa kokemuksia, mikä on paras "laihdutuspilleri". Painon tippuminen on vähän hidasta, joten ajattelin lisäksi kokeilla pillereitä jos tulis paremmin tuloksia.
Kiitos jo etukäteen jos joku voisi kertoa?!
Olen miettinyt tuota 30days laihdutusvalmistetta, toimiiko?
Mikä on tehokkain laihdutusvalmiste?
10
3293
Vastaukset
- lenkkitossut
Voi vee...
Ihan tosi, mikään pilleri ei laihduta. Tai jos laihduttaa, se pilaa samalla sun maksan ja munuaiset.
Paras laihdutuspilleri on reipas liikunta terveellisen ja riittävän ravinnon kanssa nautittuna.
Paino tippuu hitaasti. Hitaasti se on tullutkin, eikö vaan?- Faktoja
Kerrohan nyt enemmän näistä maksa-munuaisvalmisteista!
- Anteeksi mutta...
Samaa mieltä ja sitä paitsi mitä hiton iloa on saada paino nopeasti alas kun se tulee nopeesti dieetin jälkeen takasin. Lume juttua koko pillerit! Epätoivoset lihavat vaan uskoo
- petronella
CLA-rasvahappo ja jotain piristävää, energisoivaa, ruokahalua vähentävää. Esimerkiksi joku supermarja
http://www.nopea-laihdutus.fi/african-mango-kapselit-p-771.html
Liikuntaa tulee automaattisesti lisättyä, kun olo on parempi. Ruokahalu vähenee > suusta menee alas vähemmän kaloreita.- herbb
Tuo african mango valmiste vedettiin markkinoilta koska sitä ei ole EU:ssa hyväksytty. iherb:stä saa kyllä sitäkin tilattua :)
- Ikilaihduttaja
Itse olen käyttänyt Leaderin CLA:ta :)
- saa uskoa tai
Se on öljyä. Voi toimia urheilijoilla jotka treenaavat kovaa ja haluavat 0,5 kg läskiä pois. Ei toimi taviksilla.
- Anonyymi
Mulla ainakin auttoi Victoza suolistohormooni. Kerran illassa pistos vatsaan ja se oli siinä. Ei tehnyt mieli mitään. Jotain raikasta vaan söin. Salaattia maitokahvia jne. Nyt en enää halua laihtua enempää. Mulla jäi niitä kyniä ylitarpeen jääkaappiin.
- Anonyymi
Syodesssi "laihdutuspillereitä", ainoa mikä laihtuu on rahapussisi.
Pillerit ovat valmistetut ties mistä! Useat jopa terveydelle vaarallisia. Ethän voi varmasti tietää missä ja koka on valmistaja. Niistä 99.999% on täyttä vedättämistä, rahastusta.
Jos aivan varmasti, siis todella, haluat pudottaa painoasi, siihen auttaa vähempi syominen, ( vaihda ruokalautsesi voileipalautaseen - älä täytä sitä kukkuroilleen) pois kaikki imelät, makeat ja piilosokeriset tuotteet sekä kaikki valkeajauhotuotteet.
Lisää liikuntaa: aloita ensin parin km lenkillä. Lisää joka viikko 1/2 -1 km ja lisää myos vauhtia.
Tuossa varmasti painosi putoaa, halusit tai et! - Anonyymi
Tehokkain keino on laittaa jeesusteippi suun eteen.
Teipin voi ottaa pois 6 krt päivässä 5 minsaa aamuin ja illoin hampaiden harjauksen ajaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214