Mielipiteesi heidän ulkonäöstä, ovatko kauniita?
a)
http://www.loveparadiseforyou.com/wp-content/gallery/pictures/angelina-jolie-body.jpg
b)
http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/37/3706/OACAF00Z/posters/all-about-eve-marilyn-monroe-1950.jpg
c)
http://www.billboard.com/files/styles/promo_650/public/media/beyonce-hm-bikini-650-430.jpg
d)
http://www.chinadaily.com.cn/lifestyle/2006-07/20/xin_42070320102191030101.jpg
Mihin kauneusjärjestykseen laittaisit nämä naiset?
Kaunis nainen
13
175
Vastaukset
- kiltti mies.
A. Ei. B. On. C. Ei. D. Ei, aika poikamainen
B ja C
Tämä ketju kuuluisi paremmin tuonne Ihanat Naiset-palstalle. Saisit ehkä enemmän vastauksia sieltä.- ap.
Halusin kuulla miesten mielipiteitä ja logiikkaa aiheesta. Mikä on Ihnanat Naiset-palsta?
ap. kirjoitti:
Halusin kuulla miesten mielipiteitä ja logiikkaa aiheesta. Mikä on Ihnanat Naiset-palsta?
OK. Tarkoitin tuota Ihannenainen-palstaa.
1. Beyonce
2. Marilyn
3. Angelina
4. Tuntematon neiti D- ap.
D on Kate Moss!!!
Marilynillä kauneimmat kasvot, Beyoncella kaunein vartalo, Kate Mossilla paras vaatetyyli (en tarkoita tuossa kuvassa..) Pariskunta Jolie-Pittin suosiota en ole koskaan täysin ymmärtänyt. Angelina on aika anorektinen minun silmään, etenkin käsivarsistaan. Toki Mosskin, liian laiha ja suoravartaloinen minun kauneuskäsityksen mukaan hänkin, mutta mallit nyt tuppaa olemaan..
- viIi.
Ketään ei kiinnosta sun analiisisi...
Hähä! :D - yb hähättää..
viIi. kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun analiisisi...
Hähä! :DVoi kyynel :') Mä luulin, että tästä vedetään huomisen iltalehden lööpit..
- viIi.
yb hähättää.. kirjoitti:
Voi kyynel :') Mä luulin, että tästä vedetään huomisen iltalehden lööpit..
Öitä, sähikäinen...
Hähä! :D - yb....
viIi. kirjoitti:
Öitä, sähikäinen...
Hähä! :DÖitä :D
Ohan ne hyvännäkösiä kaikki, mutta pitäis ensin päästä juttelemaan kaikkien kanssa, että ne vois järjestykseen rankata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437