Kulmat & Ripset

senkuntietäis

Hei kaipaisin vähän neuvoja.
Ripseni on aika olemattomat ja kulmakarvani turhan vaaleat luonnostaan.
Olen aina käyttänyt ripsaria ja piirtänyt kulmia kynällä. Alkaa kuitenkin kyllästyttää lähes jokapäiväinen meikkaus.
Haluaisin nyt kokeilla kestopigmenttiä kulmiin ja ripsiin pidennyksiä tms.
Osaisiko joku suositella hyvää paikkaa Turussa?
Haluaisin ripsistä sellaiset että näkyvät mutta ei turhan pitkiä. Ja mielellään sellaiset ettei tarvitsisi turhan usein huoltaa tms. Olisikohan parempi värjäys vai pidennykset? Kulmien pigmentointi paikan toivoisin olevan hyvä, että oikeasti tulee hyvää jälkeä! Kokemuksia ja ehdotuksia hyvistä paikoista.

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmat kuntoon

itsekin odottelen vastauksia tuohon pigmentointi puoleen kun olen itsellekin harkinnut.myös ne ei hyvät kokemukset juurikin Turun seudulla olis kiva kuulla.

Ripsipidennyksistä laittajana osaan sulle sen verran kertoa että ne kyllä sitouttaa ammattilaishuoltoihin. tippuvat luonnonripsen mukana ja viimeisimmät saattavat pysyä jopa sen 8viikkoa mutta 3-4 viikon jälkeen yleensä rivistö on jo harventunut sen verran että uusien lisäily on tarpeen. epätasainen, muutama jatke siellä täällä on epäsiistin näköinen. jos haluat olla ns huoltovapaa niin ehkä tuo pelkkä omien ripsien värjääminen on sitten se parempi vaihtoehto. ja onhan irtoripsiä, ihan niitä perinteisiä aamulla laitettavia karvarivejä edelleen kaupat pullollaan.

• senkuntietäis

Vaikka toisaalta.. ripsarilla taitaa saada enemmän näyttävyyttä ripsiin kuin värjäämällä tällaiset lyhkäset melko olemattomat ripset.

• senkuntietäis

Kiitos vastauksesta :) Juu tosiaan oon miettinyt tota et kannattaako noita ripsipidennyksiä ottaa, kun en halua mitään kovin näyttäviä ripsiä, riittää kun näyttää samalta kun laittaisi ripsaria. Ja noin usein en haluaisi käydä huolloissa. Irtoripsiäkään en jaksa laittaa.. muutaman kerran kiinnittänyt tekoripset ja siinäkin oli ihan tarpeeksi hommaa.
      Ehkä värjäys sitten parempi vaihtoehto. Onkohan parempi värjätä itse kotona vai ammattilaisella? Kauankohan sellainen väri mahtaa pysyä?

• ---------

minusta ripsien pelkkä värjäys ei tuo yhtä paljon näkyvyyttä kuin ripsiväri eli niissä suosittelisin ennemmin pidennyksiä. pidennyksissä voi käyttää ohutta ja oman ripsen pituista ripseä, jolloin tulos on hyvin luonnollinen eikä yliampuva. kulmiin suosittelen mieluummin värjäystä kuin pigmentointia. minusta ne pigmentoidut vaan näyttävät kamalilta eikä lainkaan luonnollisislta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe