Hei kaipaisin vähän neuvoja.
Ripseni on aika olemattomat ja kulmakarvani turhan vaaleat luonnostaan.
Olen aina käyttänyt ripsaria ja piirtänyt kulmia kynällä. Alkaa kuitenkin kyllästyttää lähes jokapäiväinen meikkaus.
Haluaisin nyt kokeilla kestopigmenttiä kulmiin ja ripsiin pidennyksiä tms.
Osaisiko joku suositella hyvää paikkaa Turussa?
Haluaisin ripsistä sellaiset että näkyvät mutta ei turhan pitkiä. Ja mielellään sellaiset ettei tarvitsisi turhan usein huoltaa tms. Olisikohan parempi värjäys vai pidennykset? Kulmien pigmentointi paikan toivoisin olevan hyvä, että oikeasti tulee hyvää jälkeä! Kokemuksia ja ehdotuksia hyvistä paikoista.
Kulmat & Ripset
4
156
Vastaukset
- kulmat kuntoon
itsekin odottelen vastauksia tuohon pigmentointi puoleen kun olen itsellekin harkinnut.myös ne ei hyvät kokemukset juurikin Turun seudulla olis kiva kuulla.
Ripsipidennyksistä laittajana osaan sulle sen verran kertoa että ne kyllä sitouttaa ammattilaishuoltoihin. tippuvat luonnonripsen mukana ja viimeisimmät saattavat pysyä jopa sen 8viikkoa mutta 3-4 viikon jälkeen yleensä rivistö on jo harventunut sen verran että uusien lisäily on tarpeen. epätasainen, muutama jatke siellä täällä on epäsiistin näköinen. jos haluat olla ns huoltovapaa niin ehkä tuo pelkkä omien ripsien värjääminen on sitten se parempi vaihtoehto. ja onhan irtoripsiä, ihan niitä perinteisiä aamulla laitettavia karvarivejä edelleen kaupat pullollaan.- senkuntietäis
Vaikka toisaalta.. ripsarilla taitaa saada enemmän näyttävyyttä ripsiin kuin värjäämällä tällaiset lyhkäset melko olemattomat ripset.
- senkuntietäis
Kiitos vastauksesta :) Juu tosiaan oon miettinyt tota et kannattaako noita ripsipidennyksiä ottaa, kun en halua mitään kovin näyttäviä ripsiä, riittää kun näyttää samalta kun laittaisi ripsaria. Ja noin usein en haluaisi käydä huolloissa. Irtoripsiäkään en jaksa laittaa.. muutaman kerran kiinnittänyt tekoripset ja siinäkin oli ihan tarpeeksi hommaa.
Ehkä värjäys sitten parempi vaihtoehto. Onkohan parempi värjätä itse kotona vai ammattilaisella? Kauankohan sellainen väri mahtaa pysyä? - ---------
minusta ripsien pelkkä värjäys ei tuo yhtä paljon näkyvyyttä kuin ripsiväri eli niissä suosittelisin ennemmin pidennyksiä. pidennyksissä voi käyttää ohutta ja oman ripsen pituista ripseä, jolloin tulos on hyvin luonnollinen eikä yliampuva. kulmiin suosittelen mieluummin värjäystä kuin pigmentointia. minusta ne pigmentoidut vaan näyttävät kamalilta eikä lainkaan luonnollisislta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591