vanhoille jenkkiautoille.
http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/56032
Näin tehdään Amerikassa
9
283
Vastaukset
- sdfsdf
ei tarpeeksi vanha
- A = Auto.
Vai niin ... minä olen luullut, että näin tehdään täällä kotosuomessakin, mutta sillä erolla, että paalattavat ovat aivan jotain muita kuin Lincolneja. :D.
- kierrätä
Kyllä nuin vanhan malliset autot joutaakin jo paaliin.
- jalmari76q
eihän toi auto edes ole vanha :D
- houlihou
kaikki jenkki autot vaan paaliin . opettelis eka rakentaan autoja .joilla on hyvä hyötysuhde .6 litranen jenkki vastaa 2litrasta japsia.
- houli hou
yksi jenkki vastaa kymmentä ohutpeltistä japsirimpulaa jotka kelpaa lähinnä piripäitten viikonloppuhuviksi.
nimi merkillä jenkki auto mies. muistetaan ne yhdys sanat.
- Fiatonparast
Kannatan jenkki auoåtot paaliin. Fiatit on parast mitä mies voi autostaan odottaa 1,2 litranen vastaa jenkkiläistä 5 litrasta tehon ja väännön suhteen. Tekevät autoistakin niin painavia ettei pääse edes motarille liittymään
- ...............
kannatan oikein kirjotuksen tarkistamista. takaisin koulun penkille. åäåääåäääååä
- Vajavainen.
............... kirjoitti:
kannatan oikein kirjotuksen tarkistamista. takaisin koulun penkille. åäåääåäääååä
Takaisin kouluun ? ... nulikka ei edes läpäissyt peruskoulua, niin miten sitä noilla aivoilla voisi oppia kirjoittamaan - lukemaan. Juopon äidin isätön kakara, ei tietenkään hänen syynsä, että on saanut huonot "eväät".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867