Lempi porvariräppäri?

Rap4EverInMyHeart

Hei!

Itse olen syntynyt rikkaaseen perheeseen, koska vanhempani eivät ole idiootteja (eli köyhiä), vaan ovat ansainneet elämänsä aikana suurehkon omaisuuden. Myös kaveripiiriini on sitä mukaa oikeastaan melko luonnollisestikin kertynyt vain ns. kermaa, yläluokan ihmisiä. Jo yläasteella erotuimme hienojen, AITOJEN rap-vaatteiden ansiosta eduksemme. Ja kyllähän tyttöjä riitti :)

En toki sano, etteikö joskus köyhistäkin lähtökohdista voisi tulla ainakin kohtuullinen räppäri, mutta jos rehellisiä ollaan niin jotenkin vaivaannuttavaahan niitä on kuunnella.

Yksi omista suosikeista näistä "kultaisista lapsista" on ehdottomasti räppäri Asa. Kaverilla riittää rahaa kuin roskaa vanhempiensa ansiosta, ja suorastaan röyhkeästi tienaa vielä hiton paljon lisää musiikillansa :DD

Eihän tuollaisesta "köyhät kyykkyyn" -asenteesta voi olla kuin pitämättä! :D

Niinpä kysyisinkin nyt teiltä, että ketkä ovat teidän rikkaaseen perheeseen syntyneitä lempiräppäreitänne?

8

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaamieltä

      Hmm, hyvä kysymys. ei noita oikeesti synnynnäisesti rikkaita räppäreitä oo iha kamalasti. mutta mu mielestä parhaat porvari räppärit on paleface ja cheek. niitä ei ainakaa paljo köyhät oo koskaa kiinnostanu :DD

    • voitinn

      Riippuu vähän mikä lasketaan rikkaudeksi? Noh, jos varman päälle otetaan niin eiköhän näistä umpirikkaista se tuo Avain varmaan ole paras.

    • EMINƎM

      "En toki sano, etteikö joskus köyhistäkin lähtökohdista voisi tulla .....ainakin kohtuullinen räppäri....., mutta jos rehellisiä ollaan niin jotenkin vaivaannuttavaahan niitä on kuunnella. "
      Mitenkäs Eminem? kosvoi lapseta asti ghettossa huumeita käyttävän äitinsä kanssa ja lopettu koulun kesken... Eminemistä on kyllä tullut enemmän ku kohtuullinen rappari HUOM rappari ei räppäri

    • fdddd3332

      elisiis olet kerma perse joka elää pappa betalar asenteella. kun isi ostaa kaikeinen mopo ikläisenä mopoauton ja kortin ja sitten 18v ostaa sulle ajokortin ja jonkun uuden bemarin tai audin

      • Rap4EverInMyHeart

        En mää oo mikään kermapeppu. Mutta kyl mä saan melkein mitä vaan haluun :)

        Sen takia tykkäänkin kuunnella muita vastaavia ihmisiä. Semmosia, ketä ei köyhät kiinnosta. Kuten vaikka Asa ja Paleface. Ihan huippua räppiä ja hauskaa! :)


      • Rap4EverInMyHeart kirjoitti:

        En mää oo mikään kermapeppu. Mutta kyl mä saan melkein mitä vaan haluun :)

        Sen takia tykkäänkin kuunnella muita vastaavia ihmisiä. Semmosia, ketä ei köyhät kiinnosta. Kuten vaikka Asa ja Paleface. Ihan huippua räppiä ja hauskaa! :)

        sinun tapaiset idiootit eivat tajua mitaa oikeasta elamasta... kayppas joku kaunis paiva kysymyssa silta isilta paljonkos on jotuduttu ottamaan lainaa kaikkiin autoihin, taloon, kesamokkiin ja muuhun mihin normaali kansalainen keraa itse rahansa ennen ostoa eika kymmenia vuosia sen jalkeen...


    • Cheek=shittiä

      Niini Stöö :D
      rikkaat rapparit on perseestä... it's all about bling bling.
      fast cars, money, pussy and weed... fuck'em all

    • 50centt

      Vaikka en hänen musiikkinsa valtava ystävä niin 50 cent. Syntyi teiniäidille ja jo nuorena toimi jonkin tasoisena langarina. Pelastui kuitenkin rapin avulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe