Palkkanauha tuli viikko sitten; palkanmaksupäivä 15. päivä. Siirsin kaikki laskut ja muut menot tuolle päivälle, koska näin opiskelijana mulla ei ole ylimääräistä yhtään (kyse oli siis urakkatyöstä). Ihan verokortin ja työsopimuksen kanssa tehty työ. Nyt vuorokausi vaihtui jo 16. päivän puolelle, mutta palkkaa ei näy. Vähän kiehuttaa. Pitää vissiin huomenna alottaa joku soittorumba? Minnekköhän pitäis soittaa ekana? Asianajajalle? :D
Palkka ei tullut, entäs nyt?
5
214
Vastaukset
- ehd.
Ekana palkanlaskijalle, että onko mennyt maksuun, sitten sille kenen nimi on työsopimuksessa.
- aloittaja__
Huomasin, että työsopimuksessa lukee palkanmaksusta että maksetaan viimeistään 31.5. Onko tämä jokin porsaanreikä, ettei tarvitsekaan maksaa 15. päivä kuten palkkanauhassa lukee?
- niinpä niin
Ei se ole mikään porsaanreikä. Itse olet työsopimuksen allekirjoittamalla hyväksynyt sen. Kannattaisi aina lukea paperit ennen allekirjoitusta.
- ne tulee.
Mee johki oikeeseen työpaikkaan töihin, niissä rahat tulee tilipäivinä.
- sait jo palkan!
Olet saanut kultaakin arvokkaampaa työkokemusta työnantajaltasi joten ehkä hän katsoi parhaaksi pidättää palkan itsellään kulueränä saadusta koulutuksestasi työpaikallasi. Olisit iloinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632