Liian hyvä!

täytekari

Olen naisten mielestä liian hyvä parisuhteeseen, ja kuulen sitä aina monestikkin.
Ongelmahan tässä nyt on se, että kukaan ei halua näin hyvää parisuhteeseen, eli naisille olen liikaa.

4

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NÖNNÖ

      heips sinä... meneppäs nyt peilin eteen ja kysy itseltäs MIKÄ TÄÄLLÄ HAISEE...

      • Ei muuten haise omakehu. Luulen että aloittaja tietää tasan tarkkaan, mitä nainen tarkoittaa, kun hän kertoo miehelle että tämä on "liian hyvä". Olen minäkin sitä joskus kuullut, mutta voin vakuuttaa, ettei kyse ole minun hyvyydestä, vaan "kemian" puutteesta tai siitä, että nainen ei vain tykkää mutta ei kehtaa sitä suoraankaan sanoa. Luultavimmin se on suomeksi: "Olet liian tylsä", ja jos joku hallusinatorinen omakehu hyväksytään, niin "Olet liian tylsä ja turvallinen".


      • pimbleman.
        lord.boredom kirjoitti:

        Ei muuten haise omakehu. Luulen että aloittaja tietää tasan tarkkaan, mitä nainen tarkoittaa, kun hän kertoo miehelle että tämä on "liian hyvä". Olen minäkin sitä joskus kuullut, mutta voin vakuuttaa, ettei kyse ole minun hyvyydestä, vaan "kemian" puutteesta tai siitä, että nainen ei vain tykkää mutta ei kehtaa sitä suoraankaan sanoa. Luultavimmin se on suomeksi: "Olet liian tylsä", ja jos joku hallusinatorinen omakehu hyväksytään, niin "Olet liian tylsä ja turvallinen".

        Vois tarkottaa myös sitä et nainen pitää tyypistä, mut kavereiden kesken on sit naurun aihe, eikä ilkeis esitellä tyyppiä poikaystävänään. Jännästi ilmastu toi "oot liian hyvä".


    • Mulle ei moista ole sanottu koskaan livenä. Päinvaston kukaan ei ihmettele sitä kun yksin saan kulkea... jotkut meistä kun on vaan luotu yksin kulkemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe