Olen naisten mielestä liian hyvä parisuhteeseen, ja kuulen sitä aina monestikkin.
Ongelmahan tässä nyt on se, että kukaan ei halua näin hyvää parisuhteeseen, eli naisille olen liikaa.
Liian hyvä!
4
151
Vastaukset
- NÖNNÖ
heips sinä... meneppäs nyt peilin eteen ja kysy itseltäs MIKÄ TÄÄLLÄ HAISEE...
Ei muuten haise omakehu. Luulen että aloittaja tietää tasan tarkkaan, mitä nainen tarkoittaa, kun hän kertoo miehelle että tämä on "liian hyvä". Olen minäkin sitä joskus kuullut, mutta voin vakuuttaa, ettei kyse ole minun hyvyydestä, vaan "kemian" puutteesta tai siitä, että nainen ei vain tykkää mutta ei kehtaa sitä suoraankaan sanoa. Luultavimmin se on suomeksi: "Olet liian tylsä", ja jos joku hallusinatorinen omakehu hyväksytään, niin "Olet liian tylsä ja turvallinen".
- pimbleman.
lord.boredom kirjoitti:
Ei muuten haise omakehu. Luulen että aloittaja tietää tasan tarkkaan, mitä nainen tarkoittaa, kun hän kertoo miehelle että tämä on "liian hyvä". Olen minäkin sitä joskus kuullut, mutta voin vakuuttaa, ettei kyse ole minun hyvyydestä, vaan "kemian" puutteesta tai siitä, että nainen ei vain tykkää mutta ei kehtaa sitä suoraankaan sanoa. Luultavimmin se on suomeksi: "Olet liian tylsä", ja jos joku hallusinatorinen omakehu hyväksytään, niin "Olet liian tylsä ja turvallinen".
Vois tarkottaa myös sitä et nainen pitää tyypistä, mut kavereiden kesken on sit naurun aihe, eikä ilkeis esitellä tyyppiä poikaystävänään. Jännästi ilmastu toi "oot liian hyvä".
Mulle ei moista ole sanottu koskaan livenä. Päinvaston kukaan ei ihmettele sitä kun yksin saan kulkea... jotkut meistä kun on vaan luotu yksin kulkemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603