Oletko täydellinen mies?

dfvebf

Tässä testi: http://lifestyle.fi.msn.com/miehet/oletko-täydellinen-mies

Itse en kai sitten ole täydellinen mies. Tässä tulokseni:

1. En ole yli 183cm pitkä.

2. Olen suht lihaksikas ja urheilullinen, mutta en kuitenkaan yhtä lihaksikas kuin kuvan mies. Saisikohan tästä puolikkaan pisteen?

3. Minulla ei ole ruskeat silmät.

4. Minulla on tummanruskea tukka, mutta ei musta, kuten kuvan miehellä. Tukkani on toisinaan lyhyt ja toisinaan pitempi. Tuleekohan tästä puolikas piste?

5. Pukeutudunko tyylikkäästi? Mistäs minä sen tiedän. Kyllä tyttöystäväni ovat kehuneet vaatteitani kivoiksi. En minä mihinkään pukuun pukeudu niin kuin kuvan mies (muuta kuin juhlissa). Tuleekohan tästä puolikas piste?

6. En tykkää olueasta. Miinusta tulee tästäkin.

7. Olen savuton. Kiva että välillä hyvistä piirtiestäni tulee plus pisteitä. :)

8. Pukeudunko siisteihin farkkuihin ja lyhythihaiseen t-paitaan? No joskus. Tuleeko tästä puolikas piste vai kokonainen?

9. Olen valmis lähtöön 17 minuutissa. Jes, plussaa!

10. Olenko muotitietoinen? Kyllä tiedän mikä on yleensä muodissa, mutta en pukeudu sen mukaan. Olenko siis muotitietoinen? Oletan että tästä tulee miinus.

11. Kyllä haluan perheen.

12. Tienaan ihan hyvin, mutta en varmaan niin hyvin kuin mitä tässä tarkoitetaan.

13. Pidänkö shoppailusta. Hmm.. se on joskus kivaa. Sovitaan että tästä tulee puolikas piste.

14. Kyllä syön lihaa

15. Kyllä ajan partani, paitsi silloin kun haluan pitää sänkeä. Puolikasko tästä tulee?

16. Minulla ei ole karvaton rinta. Tuleeko tästäkin oikeasti miinusta?

17. Katson joskus televisiosarjoja. Ejkä kuitenkin liian vähän. Sovitaan että tästä tulee puolikas.

18. Katson jalkapalloa sen verran harvoin, että ehkä tästä tulee puolikas.

19. En aja audilla ainakaan tällä hetkellä. Miinusta pukkaa.

20. En taida olla tarpeeksi korkeasti koulutettu.

21. Olen tienannut aina enemmän kuin se nainen on tienannut jota olen tapaillut. Tarkoittaako tämä että tienaan enemmän kuin nainen? Varmaan joku perus sairaanhoitaja tienaisi kuitenkin enemmän, joten annetaan tästä puolikas.

22. Vitsailenko ja nauranko? Kyllä! Vitsailenko ja nauranko tarpeeksi? En välttämättä. Olisiko tämä puolikas.

23. Kyllä lohdutan naista aina kun hän on allapäin. Plussaa.

24. Kyllä rakastan naista ja osaan kertoa sen. Plussaa.

25. Kyllä myönnän jos katson toista naista. Plussaa.

26. Kyllä omistan ajokortin. Vielä vain plussaa!

27. Osaan uida. Voi veljet mikä plussa putki meneillään!

28. Osaan ajaa pyörällä. Plussaa jiihaa!

29. Hmm, en kyllä ole koskaan vaihtanut autonrenkaita, joten en tiedä osaisinko. Nopeastihan sen saisi opeteltua, mutta tähän taisi tyssätä plussa putki.

30. Soitan äidille silloin tällöin, mutta kovin säännöllisesti ei tarvitse, koska hän soittaa niin usein minulle. Tulisikohan tästä puolikas piste?

Pisteeni: 15,5/30

Hassua että artikkelissa sanottiin, että naiset eivät halua metroseksuaalimiestä, mutta kuitenkin pisteitä tuli karvattomuudesta, muotitietoisuudesta ja shoppailu innokkuudesta.
Mutta nykyään kai miehekkyys mitataan sillä että juo olutta ja katsoo jalkapalloa.

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

      Kohdat 3 ja 4 ovat Suomessa niin ylikorostuneita että jos et omaa näitä piirteitä, niin aika paljon joudut antamaan tasoitusta tummemmille uroksille. Mutta kun naisten kriteerit ovat näin älyttömiä ja pinnallisia niin ei tämä tappiokaan oikein tunnu tappiolta. En tiedä haluaisinko tällaisessa kisassa edes pärjätä.

    • Mulle tuli 19.5/30... voi pahus kun ei natsaa.

    • HC-ATM

      10/30, tosin merkittävä osa tuosta pistemäärästä on näitä automaattipisteitä (osaan uida ja pyöräillä, pidän lihasta ja oluesta, tummanruskeat silmät ja hiuksetkin sattuu olemaan, en tupakoi jne). Aika lailla omaa tasoani vastaava pistemäärä siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2556
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      451
      2276
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1708
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1563
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      41
      1211
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1175
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      62
      1172
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1066
    Aihe