mave ei ole parantunut yhtään 8kk aikana (outoa?)

tosi pettynyt

siis eikö kyykyn, jullen, selänojennusten lisäpainolla, kulmasoutujen ja alataljan kuuluisi vahvistaa myös alaselkää?!! testasin mavemaksimia 8kk jälkeen ja olen tehnyt paljon edellä mainittuja liikkeitä, mutta nousi ihan sama rauta kuin 8kk sitten ja 5kg enemmän jäi säärille! painokin on noussut melkein 5 kiloa joten mitä ihmettä tää nyt on?!

21

209

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+4

kulmasoutu ja alatalja kehittää lähinnä yläselkää. mavetulos paranee tekemällä mavea, ei pitämällä siitä 8kk taukoa.

• samoja lihaksia työssä

totta kai mutta eikö sen kuuluisi näkyä myös maastavedossa jos kyykkysarjat nousee 130 kilosta 150 kiloon?

• Töhhhhhhhh?

Eikö kulmasoutu ja alatalja ole sama?

• kmklmöm

veikkaisin että oot tehny jullea enemmän takareiskoille ja pakaroille kun selälle. kulmasoutu ja alatalja on tosiaan yläselän liikkeitä. selänojennuksissa tuskin on ollu lähelläkään yhtä suuret painot kun mavessa, joten ei oo kehittäny alaselkää tarpeeks.

• lihasmuistaja

Hermotuskysymys. Et olisi heti kokeillut maksimia vaan tehnyt muutaman treenin esim 5x5 tai 3x3. Tämän jälkeen ois noussut enemmän.

• Mutunaama.

"testasin mavemaksimia 8kk jälkeen ja olen"

8kk tauoilla se tulos kasvaa. Pidä 12kk tauko niin tuloksesi nousee lähes 150kg. Eikä siinä ole mitään outoa.

"Hermotuskysymys. Et olisi heti kokeillut maksimia vaan tehnyt muutaman treenin esim 5x5 tai 3x3. Tämän jälkeen ois noussut enemmän."

Mutuhöpinää.

• lihasmuistaja
        Mutunaama. kirjoitti:

"testasin mavemaksimia 8kk jälkeen ja olen"

8kk tauoilla se tulos kasvaa. Pidä 12kk tauko niin tuloksesi nousee lähes 150kg. Eikä siinä ole mitään outoa.

"Hermotuskysymys. Et olisi heti kokeillut maksimia vaan tehnyt muutaman treenin esim 5x5 tai 3x3. Tämän jälkeen ois noussut enemmän."

Mutuhöpinää.

Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!

• Mutunaama.
        lihasmuistaja kirjoitti:

Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!

"Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!"

Mutunaama.

Mutuhöpötystä.

• 300kg mave
        Mutunaama. kirjoitti:

"Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!"

Mutunaama.

Mutuhöpötystä.

Paljo sulla se ma-ve -maksimi on ja millainen rimpula olet itse?
        Mitä teet maksimeilla?

• Mutunaama.
        300kg mave kirjoitti:

Paljo sulla se ma-ve -maksimi on ja millainen rimpula olet itse?
        Mitä teet maksimeilla?

240 on kokeiltu mutunaama. Elopainoa 1öytyy n. 120kg. Mikäs rimpula siellä huuteli?

• 300kg mave
        Mutunaama. kirjoitti:

240 on kokeiltu mutunaama. Elopainoa 1öytyy n. 120kg. Mikäs rimpula siellä huuteli?

Mulla painoa 114 ja pituutta 192cm.

• Mutunaama.
        300kg mave kirjoitti:

"Mulla painoa 114 ja pituutta 192cm."

Vaatimaton hujoppi. 300kg mave?

• 300kg mave
        Mutunaama. kirjoitti:

"Mulla painoa 114 ja pituutta 192cm."

Vaatimaton hujoppi. 300kg mave?

Oot ite joku oersejalkapallero?

• Mutunaama.
        300kg mave kirjoitti:

Oot ite joku oersejalkapallero?

"
        Oot ite joku oersejalkapallero?"

En. Sinä olet hujoppi vaatimattomilla lihoilla.

• 30kg mave
        300kg mave kirjoitti:

Mulla on painoa 192 ja pituutta 114cm.

• Persejalka suksi vittuun
        Mutunaama. kirjoitti:

"
        Oot ite joku oersejalkapallero?"

En. Sinä olet hujoppi vaatimattomilla lihoilla.

Sinä olet vaatimaton pygmi, vaikka olisi millaiset läskit!

• Mutunaama.
        Persejalka suksi vittuun kirjoitti:

Sinä olet vaatimaton pygmi, vaikka olisi millaiset läskit!

" Sinä olet vaatimaton pygmi, vaikka olisi millaiset läskit! "

Väärin. Sinulla on vaatimaton paino suhteutettuna siihen että olet hujoppi. Sinulla on vaatimattomat tulokset. Sinulla on vaatimattomat massat.

Olet vaatimaton luihu.

• fyfyt87t7t

Kun puhutaan oikeasta treenistä niin sen osalta sulla ei tunnu olevan kaikka muumit kanootissa.

• kielioppinatsi

Sanonta kuuluu: "kaikki muumit laaksossa".

Toinen sanonta on: "kaikki inkkarit kanootissa".

• dl is not my fav

Kyllähän kyykkytuloksen paraneminen pitäisi näkyä maastavetotuloksessa. Itse kokeilin mavee joskus 5 vuotta sitten ekaan kertaan kahteen vuoteen ja nousi kevyesti 180 kiloa 10 kertaa, kun kahden vuoden takainen maksimi oli 190 kiloa. Olin tehnyt vain jalkaprässiä jaloille ja alaselälle en varsinaisesti mitään paitsi taljoja. Olin kyllä aloittanut kuurittamisen vuotta aiemmin eli ehkä sillä jotain vaikutusta.

• Rimpula?

"Olin kyllä aloittanut kuurittamisen vuotta aiemmin eli ehkä sillä jotain vaikutusta."

Naurua. Ehkä, ehkä..

Aika rimpulatuloksia roinalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 67
      1305
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe