Loppu..

Surullinen

Minulla ja tyttöystävälläni oli 6kk kaukosuhde. kunnes hän ei kestänyt enään ja pisti poikki. Syy oli se ettemme nähneet tarpeeksi.. Näimme 2 kertaa kuukaudessa. en ole päässyt yli.. ja tuskin tulen pääsemään.
joten harkitkaa ennen kuin alotatte kaukosuhteita.

23

3044

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sooz82

Siis ei oo totta!Itse olen viimeksi mieheni nähnyt kesakuun alussa ja pitaa odottaa vielä kaksi kuukautta!Kesakuuta ennen näin hänet maaliskuussa.Jos rakastaa toista,ei se kyllä lopu välimatkaan.

• Surullinen

Oletko aivan varma?

• surullinen myös
        Surullinen kirjoitti:

Oletko aivan varma?

rakkaus mihinkään häviä tai lopu. Turhautumisia ja väsymistä voi tulla välillä. Ja fyysistä kaipuuta toisen luo, jota ei halua tyydyttää muilla tavoin.

Jotta suhde voi hyvin, kasvaa ja kehittyy, olisi hyvä olla aikaa ja läheisyyttä varsinkin alkutaipaleella.

Voiko tyttö-/poikaystäväsi tulla luoksesi pitemmäksi aikaa välillä?

• Surullinen
        surullinen myös kirjoitti:

rakkaus mihinkään häviä tai lopu. Turhautumisia ja väsymistä voi tulla välillä. Ja fyysistä kaipuuta toisen luo, jota ei halua tyydyttää muilla tavoin.

Jotta suhde voi hyvin, kasvaa ja kehittyy, olisi hyvä olla aikaa ja läheisyyttä varsinkin alkutaipaleella.

Voiko tyttö-/poikaystäväsi tulla luoksesi pitemmäksi aikaa välillä?

Voihan hän lomilla hän tulee aina pitkäksi aikaa.

• surullinen myös
        Surullinen kirjoitti:

Voihan hän lomilla hän tulee aina pitkäksi aikaa.

te tunnutte tapaavan kuitenkin aika usein. Mikä sitten on ongelma? Jos rakastatte toisianne, voitte suunnitella tulevaisuutta yhdessä ja sitä koska voisitte vaikka asua yhdessä.

• Surullinen

te tunnutte tapaavan kuitenkin aika usein. Mikä sitten on ongelma? Jos rakastatte toisianne, voitte suunnitella tulevaisuutta yhdessä ja sitä koska voisitte vaikka asua yhdessä.

Hän ei kuulemman kestänyt enään.

• surullinen myös
        Surullinen kirjoitti:

Hän ei kuulemman kestänyt enään.

Jos välillänne on tunteita, teidän pitää miettiä miten voisitte olla yhdessä enemmän. kyllä rakkautta pitää hoitaa.

Tiedätkö, miksi hän ei kestänyt enään?

• Surullinen

Jos välillänne on tunteita, teidän pitää miettiä miten voisitte olla yhdessä enemmän. kyllä rakkautta pitää hoitaa.

Tiedätkö, miksi hän ei kestänyt enään?

Siksi koska emme nähneet tarpeeksi usein näimme kahden/kolmen viikon välein. Ja olihan meillä 250km välimatka.

• Sooz82
        Surullinen kirjoitti:

Siksi koska emme nähneet tarpeeksi usein näimme kahden/kolmen viikon välein. Ja olihan meillä 250km välimatka.

Tuohan ei ole mitään!Ja näitte kahden/kolmen viikon välein?Mä olisin todella onnellinen,jos voisin nähdä poikakaverini noin usein.Meillä on välimatkaa n.3000km.

• Surullinen
        Sooz82 kirjoitti:

Tuohan ei ole mitään!Ja näitte kahden/kolmen viikon välein?Mä olisin todella onnellinen,jos voisin nähdä poikakaverini noin usein.Meillä on välimatkaa n.3000km.

Niin.. 250km.. Minä olisin halunnut viellä olla yhdessä.

• kilometri
        Surullinen kirjoitti:

Niin.. 250km.. Minä olisin halunnut viellä olla yhdessä.

Onhan tuokin aika paljon tuo 250 km. Vaikka heti tänne tuleekin joku viisaampi heittämään, että kuinka itsellä on tuhansia kilometrejä.

Käytännössä kuitenkin tuo 250 kilsaakin on sen verran tarpeeksi, ettei viikolla voi nähdä jos käy töissä/opisekelee. Ei sitä silloin raskaan päivän jälkeen lähde ajamaan toiseen kaupunkiin. Sitten jääkin vain viikonloput ja jos toisella on silloin muuta menoa eikä ennätä näkemään niin siinähä sitä väliä tapailun välillä tuleekin.

Eivät kaikki kestä kaukosuhteita, vaikka rakastaisikin. Alkuun sen kestää, mutta pidemmän päälle ei ja eikä se toimi jatkuvana suhteen muotona. Alkuvaiheessa on tärkeää saada läheisyyttä ja tutustua muutenkin kuin vain puhelimitse. Puoli vuotta on kyllä aika lyhyt aika...ikävä juttu ettei tyttösi halunnut jatkaa.

• 40+
        kilometri kirjoitti:

Onhan tuokin aika paljon tuo 250 km. Vaikka heti tänne tuleekin joku viisaampi heittämään, että kuinka itsellä on tuhansia kilometrejä.

Käytännössä kuitenkin tuo 250 kilsaakin on sen verran tarpeeksi, ettei viikolla voi nähdä jos käy töissä/opisekelee. Ei sitä silloin raskaan päivän jälkeen lähde ajamaan toiseen kaupunkiin. Sitten jääkin vain viikonloput ja jos toisella on silloin muuta menoa eikä ennätä näkemään niin siinähä sitä väliä tapailun välillä tuleekin.

Eivät kaikki kestä kaukosuhteita, vaikka rakastaisikin. Alkuun sen kestää, mutta pidemmän päälle ei ja eikä se toimi jatkuvana suhteen muotona. Alkuvaiheessa on tärkeää saada läheisyyttä ja tutustua muutenkin kuin vain puhelimitse. Puoli vuotta on kyllä aika lyhyt aika...ikävä juttu ettei tyttösi halunnut jatkaa.

Totta ettei tuossa kilometrimäärässä viikolla nähdä. Meillä on kilometrejä 200km ja nähdään joka toinenviikonloppu, kesällä olimme yhdessä viikon reissussa ja toisen viikon olin hänen luonaan. 2 vuotta mennyt ja se alku oli vaikeinta, jatkuva ikävä! Nyt jotenkin sopeutunut ja suunnittelemme ajallaan yhteen muuttamista. Sekin todella ajan kanssa, etäsuhteena olisi mentävä (ja uskomme että meneekin hyvin) vielä 5-6 vuotta. Luottamus toimii täydellisesti, elämä opettanut eikä mitään halua lähteä "pelleilemään".

Arki menee töissä ja lasten kanssa kotona (olemme molemmat yh) ja täsmätty jo alusta että lapset ex:llä joka samat joka toisen viikonlopun. Juhlapyhät olemme yhdessä kaikkine lapsineen. Tietysti jos asuisi yksin olisi ne illat vaikeampia, todennäköisesti. Puhelimethan on...soittelemmekin paljon, puhelinlaskut isot mutta jos jollakin menee rahat kapakkaan meillä puheluihin, kaikki on suhteellista.

• surullinen myös

teillä jo selvä seurustelusuhde meneillään ennenkuin jouduitte eroamaan fyysisesti. Elikkä hän tietää tunteistasi ja sinä hänen. Eli olitte jo luoneet perustan suhteellenne. Vai oliko suhde alusta loppuun asti kaukosuhde ilman yhteistä aikaa ja yhteisiä hetkiä?

• sooz82

Ei me oltu kuin pari kuukautta ehditty olla yhdessä kun piti muuttaa.Ei sit nähty pariin kuukauteen ja sen jälkeen nähtiin aina viikonloppuisin 4 kuukauden ajan.Sen jälkeen asuttiin pari kuukautta yhdessä ja nyt se on sit tällaista.Ollaan vieläkin ihan kuin vastarakastuneita,vaikka ollaan oltu yhdessä jo puolitoista vuotta.Me puhutaan tosi paljon meistä ja meidän suhteesta koko ajan ja mennee ihan todella hyvin.Se rakastaa ihan hulluna mua ja mä rakastan sitä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

• Jättäjä
        sooz82 kirjoitti:

Ei me oltu kuin pari kuukautta ehditty olla yhdessä kun piti muuttaa.Ei sit nähty pariin kuukauteen ja sen jälkeen nähtiin aina viikonloppuisin 4 kuukauden ajan.Sen jälkeen asuttiin pari kuukautta yhdessä ja nyt se on sit tällaista.Ollaan vieläkin ihan kuin vastarakastuneita,vaikka ollaan oltu yhdessä jo puolitoista vuotta.Me puhutaan tosi paljon meistä ja meidän suhteesta koko ajan ja mennee ihan todella hyvin.Se rakastaa ihan hulluna mua ja mä rakastan sitä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

Mulla oli myös puolisen vuotta ns.kaukosuhde ja se ei valitettavasti toiminut...Mä (nainen) yksinkertaisesti väsyin ainaiseen kaipuuseen ja odottamiseen. Harvoin kun näki, niin odotukset olivat myös korkealla. Kun aikaa yhdessä on liian vähän, myös yhteiset tekemiset jäävät aika vähälle. kaukosuhde vaatii myös hirmuisen luottamuksen ja valitettavasti mä en pystynyt luottamaan...vaikka yritin. Näin mulla, tiedän kuitenkin monia joilla se toimii, joten ei kannata lannistua!

• Surullinen

Ei ollu näimme hyvin usein kesälomakin vietettiin melkeen kokonaan yhdessä. (2,5kk)

• surullinen myös
        Surullinen kirjoitti:

Ei ollu näimme hyvin usein kesälomakin vietettiin melkeen kokonaan yhdessä. (2,5kk)

Enemmän aikaa teillä on olla yhdessä kuin keskiverto pariskunnalla, jolla on yhteinen loma ehkä 1 kk. Eikun hymyä huuleen.

• Surullinen

Enemmän aikaa teillä on olla yhdessä kuin keskiverto pariskunnalla, jolla on yhteinen loma ehkä 1 kk. Eikun hymyä huuleen.

juu-u

• anu

Kuinka kauan suhteesi päättymisestä on aikaa? Ei erosta ylitse pääseminen olekaan mikään yhden illan juttu. Itselläni prosessi kesti melkein vuoden. Aina nähdessäni entistä poikaystävääni muiden tyttöjen kanssa sattui syvälle sisimpään ja kyyneleitä ei voinut estää.

Nykyään kuitenkin olen hänen kanssaan hyvissä puheväleissä ja pystymme olemaan kavereita. Eikä sisintäni enää vihlo, kun hänet näen.. Ja pystyn itsekin katselemaan muita poikia. Sen voin kuitenkin sanoa, että jätetyksi tuleminen ei todellakaan ole helppoa!

Kyllä sinullekin vielä unelmiesi kumppani löytyy! Ehkä jotain parempaakin...

• Surulinen

Noin viikko siitä on. Eikä me olla edes enään kavereita/puheväleissä.

• anu
        Surulinen kirjoitti:

Noin viikko siitä on. Eikä me olla edes enään kavereita/puheväleissä.

että ylitse pääseminen ei todellakaan ole mikään yhden viikon juttu?

• Sanna

Luin tuossa noita juttuja että olitte ehtineet olla yhessä vasta puoli vuotta.
      Mä oon nyt seurustellut 2½ vuotta ja kestetty 70km välimatkaa. Tavallaan tää on kaukosuhde koska joka päivä ei voi nähdä mutta ei ole ylitse pääsemättömän matkan takana. Me nähdään yleensä kerran viikossa, viikonloppuisin. Mutta usein menee 2 viikkoa ennenkun saadaan taas viettää viikonloppu yhessä. Siitä ajasta jonka viettää rakkaan kanssa pitää osata nauttia!

Armeija-aika kestettiin eikä ollut ongelmia. Monta kertaa vain tulee mieleen kun hyvä ystäväni on seurustellut n. vuoden kauemmin paikkakuntalaisen kanssa ja asuvat nyt yhdessä, että miksi just meillä pitää olla tällanen tilanne. Vaikka eihän meidän tilanteessa ole mitään moittimista moniin muihin verrattuna.

• playboy

minkä ikäinen olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe