missä kaikki rekatut ovat? muut vakkarit?
miksi tämä palsta on ihan ded?
24
177
Vastaukset
- Siksi emme esiinny
öö jokaisella miehellä on oma logiikka :)
- himis..
Vedin pataan kaikkia. :)
- Taas lyärään
.
"ÄLä lyä"
Har!
.
- palsta on kuallu
rekatut ei jaksa aina olla palstatrollien haukuttavana ja herjattavana, se käy pitemmän päälle tylsäksi
- simppeli totuus
Telaketjufemakotkaan eivät enää tee iskujaan tänne, sillä vain harvoin enää oikeat miehet viitsivät enää kommentoida mitään apukoululaisten tautologisiin aloituksiin
Suomen tulevaisuus on matalaotsaisten ja patalaiskojen pleikkarinörttien pilaama.
Myöskin kukkahatut ja vainoharhaiset poistattavat kateuksissaan vähänkin kiinnostavammat aloitukset.
- y.b nyt zz zzz..
TuppikuIIi anssin ja vitjamuna modellin syytä.
- y.b nyt zz zzz.
Ystävällisin terveisin,
Ilona
Exit-hanke Varmaan jotain mukavempaa ajankulua itse kullakin. Vilkaisu yleensä nykyään riittää, joskus on päiviä ettei tuu palsta ees mieleen.
- simppeli totuus
Dekadenttinen udmuttinuoriso mieluummin nukkuu iltapäivään saakka, kuin tekisi
Macjobeja ansaitaksensa rahaa edes hiukkasen: Yöllä imppaavat bostikkia ja
naurunortti jointteja, jotka saavat nauramaan kaikille typerille jutuillensa. - Kuolema Korjaa:.!1#%
simppeli totuus kirjoitti:
Dekadenttinen udmuttinuoriso mieluummin nukkuu iltapäivään saakka, kuin tekisi
Macjobeja ansaitaksensa rahaa edes hiukkasen: Yöllä imppaavat bostikkia ja
naurunortti jointteja, jotka saavat nauramaan kaikille typerille jutuillensa..
http://www.assetstorage.co.uk/AssetStorageService.svc/GetImageFriendly/721319208/450/450/0/0/1/80/ResizeBestFit/0/FRU/D434068A6CE91A0BFDF022C2049E0807/all-my-friends-are-dead-by-freddie-gage.jpg
http://tcritic.com/wp-content/uploads/2008/06/hot-topic-bigstonehead.jpg
Har!
.
- Itsekin epäilen
syyksi jatkuvaan vittuiluun kyllästymistä.
No mutta täällähän minä!
Ei mut tosissaan... Eihän täällä ole montaakaan kommentoimisen arvoista aloitusta, kun nyt nopsaan silmäili The Palstan etusivua.- k.j.mattila
No on tosi hiljaista.
Viimeksi ite kirjoitellut tänne reilu vuosi sitten.
Silloin ainakin oli huomattavissa, että rekatut sai kirjoittaa mitä tahansa, mutta rekkaamattomien viestit poistettiin välittömästi.
Tulos on ilmeisesti nyt nähtävissä?- kylä näi o
.
Laitapa joku asiallienn viesti ratikasta niin poistuu sekunnin sadaosissa
Har!
. - pysyykö????######
kylä näi o kirjoitti:
.
Laitapa joku asiallienn viesti ratikasta niin poistuu sekunnin sadaosissa
Har!
.*
Onko ratikka pysynyt raiteillaan?
* - GOD BLESS:..!1#%?+
pysyykö????###### kirjoitti:
*
Onko ratikka pysynyt raiteillaan?
*.
Mutta ei kauaa pysy jos liität tähän aiheeseen myös vipuvelkaa ja asiakirjojen sutaamista
Har!
.
- Vuonna 2013
Löysivät...?
- Viityy muualla Oyj
Noo enste oli euroviisut ja nyt jääkiekko.....
Aloitteita tekee muutenkin enää vain ns. "kiltti" mies ilman järjen hiventäkään ja Nasdaq itelleen. Muut pakertaa töissä ja viettää laatuaikaa viikonloppuisin perhepiirissä. Simple as that.
Aikansa kutakin.- ex-palstalainen
Komppaan!
Näin se on, että aikansa tätäkin vaan jaksaa.
Itse viihdyn nykyään ulkomaanpalstoilla. Siellä keskustellaan oikiesta asioista ilman jatkuvaa kettuilua muille. Pysyy kielitaito ja joutuu funtsimaan toden takaa ennen ku vastaa. Avartaa mieltäkin kummasti. :) - Viihtyy muualla Oyj
ex-palstalainen kirjoitti:
Komppaan!
Näin se on, että aikansa tätäkin vaan jaksaa.
Itse viihdyn nykyään ulkomaanpalstoilla. Siellä keskustellaan oikiesta asioista ilman jatkuvaa kettuilua muille. Pysyy kielitaito ja joutuu funtsimaan toden takaa ennen ku vastaa. Avartaa mieltäkin kummasti. :)Millä kielellä kirjotat? Enkuks?
- ex-palstalainen
Viihtyy muualla Oyj kirjoitti:
Millä kielellä kirjotat? Enkuks?
Joo ja ruotsiksi ja ranskaksikin. On tullut käytettyä kieliä ammatin puolesta ja ystävillekin tulee viestiteltyä eri kielillä joten taito ei pääse ruostumaan.
- falangi
ex-palstalainen kirjoitti:
Joo ja ruotsiksi ja ranskaksikin. On tullut käytettyä kieliä ammatin puolesta ja ystävillekin tulee viestiteltyä eri kielillä joten taito ei pääse ruostumaan.
Udmurtit käyttävät alatyyliä ja etsivät vain kiusattavia. Sellainen nolottaa ulkosuomalaisia. Onneksi ei käännösohjemat eivät osaa kääntää tyypillisen udmurtin tekstiä. Vieraskieliset ovat kohteliaampia ja ystävällisiä, udmurtit ovat niin rasisteja, etteivät siedä toinen toisiansakaan, siksi Suomi onkin harvaan asuttu
maa, paitsi kehäIII, siellä udmutit sekoavat, kuin sardiinit purkissa asuen
asuntkuplassa riistettävänä.
Tämä palsta ei oo ikinä ded. Kyllä täällä aina joku on.
- Kyöstix
Kaikkihan täällä paikalla on: ollaan puskassa piilossa...tosi jännää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437