miksi tämä palsta on ihan ded?

niin?

missä kaikki rekatut ovat? muut vakkarit?

24

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksi emme esiinny

      öö jokaisella miehellä on oma logiikka :)

    • himis..

      Vedin pataan kaikkia. :)

      • Taas lyärään

        .

        "ÄLä lyä"

        Har!

        .


    • palsta on kuallu

      rekatut ei jaksa aina olla palstatrollien haukuttavana ja herjattavana, se käy pitemmän päälle tylsäksi

      • simppeli totuus

        Telaketjufemakotkaan eivät enää tee iskujaan tänne, sillä vain harvoin enää oikeat miehet viitsivät enää kommentoida mitään apukoululaisten tautologisiin aloituksiin
        Suomen tulevaisuus on matalaotsaisten ja patalaiskojen pleikkarinörttien pilaama.
        Myöskin kukkahatut ja vainoharhaiset poistattavat kateuksissaan vähänkin kiinnostavammat aloitukset.


    • y.b nyt zz zzz..

      TuppikuIIi anssin ja vitjamuna modellin syytä.

    • y.b nyt zz zzz.

      Ystävällisin terveisin,

      Ilona
      Exit-hanke

    • Varmaan jotain mukavempaa ajankulua itse kullakin. Vilkaisu yleensä nykyään riittää, joskus on päiviä ettei tuu palsta ees mieleen.

      • simppeli totuus

        Dekadenttinen udmuttinuoriso mieluummin nukkuu iltapäivään saakka, kuin tekisi
        Macjobeja ansaitaksensa rahaa edes hiukkasen: Yöllä imppaavat bostikkia ja
        naurunortti jointteja, jotka saavat nauramaan kaikille typerille jutuillensa.


      • Kuolema Korjaa:.!1#%
        simppeli totuus kirjoitti:

        Dekadenttinen udmuttinuoriso mieluummin nukkuu iltapäivään saakka, kuin tekisi
        Macjobeja ansaitaksensa rahaa edes hiukkasen: Yöllä imppaavat bostikkia ja
        naurunortti jointteja, jotka saavat nauramaan kaikille typerille jutuillensa.

        .

        http://www.assetstorage.co.uk/AssetStorageService.svc/GetImageFriendly/721319208/450/450/0/0/1/80/ResizeBestFit/0/FRU/D434068A6CE91A0BFDF022C2049E0807/all-my-friends-are-dead-by-freddie-gage.jpg

        http://tcritic.com/wp-content/uploads/2008/06/hot-topic-bigstonehead.jpg

        Har!

        .


    • Itsekin epäilen

      syyksi jatkuvaan vittuiluun kyllästymistä.

    • No mutta täällähän minä!

      Ei mut tosissaan... Eihän täällä ole montaakaan kommentoimisen arvoista aloitusta, kun nyt nopsaan silmäili The Palstan etusivua.

    • k.j.mattila

      No on tosi hiljaista.
      Viimeksi ite kirjoitellut tänne reilu vuosi sitten.
      Silloin ainakin oli huomattavissa, että rekatut sai kirjoittaa mitä tahansa, mutta rekkaamattomien viestit poistettiin välittömästi.

      Tulos on ilmeisesti nyt nähtävissä?

      • kylä näi o

        .

        Laitapa joku asiallienn viesti ratikasta niin poistuu sekunnin sadaosissa

        Har!

        .


      • pysyykö????######
        kylä näi o kirjoitti:

        .

        Laitapa joku asiallienn viesti ratikasta niin poistuu sekunnin sadaosissa

        Har!

        .

        *

        Onko ratikka pysynyt raiteillaan?

        *


      • GOD BLESS:..!1#%?+
        pysyykö????###### kirjoitti:

        *

        Onko ratikka pysynyt raiteillaan?

        *

        .

        Mutta ei kauaa pysy jos liität tähän aiheeseen myös vipuvelkaa ja asiakirjojen sutaamista

        Har!

        .


    • Vuonna 2013

      Löysivät...?

    • Viityy muualla Oyj

      Noo enste oli euroviisut ja nyt jääkiekko.....
      Aloitteita tekee muutenkin enää vain ns. "kiltti" mies ilman järjen hiventäkään ja Nasdaq itelleen. Muut pakertaa töissä ja viettää laatuaikaa viikonloppuisin perhepiirissä. Simple as that.

      Aikansa kutakin.

      • ex-palstalainen

        Komppaan!
        Näin se on, että aikansa tätäkin vaan jaksaa.
        Itse viihdyn nykyään ulkomaanpalstoilla. Siellä keskustellaan oikiesta asioista ilman jatkuvaa kettuilua muille. Pysyy kielitaito ja joutuu funtsimaan toden takaa ennen ku vastaa. Avartaa mieltäkin kummasti. :)


      • Viihtyy muualla Oyj
        ex-palstalainen kirjoitti:

        Komppaan!
        Näin se on, että aikansa tätäkin vaan jaksaa.
        Itse viihdyn nykyään ulkomaanpalstoilla. Siellä keskustellaan oikiesta asioista ilman jatkuvaa kettuilua muille. Pysyy kielitaito ja joutuu funtsimaan toden takaa ennen ku vastaa. Avartaa mieltäkin kummasti. :)

        Millä kielellä kirjotat? Enkuks?


      • ex-palstalainen
        Viihtyy muualla Oyj kirjoitti:

        Millä kielellä kirjotat? Enkuks?

        Joo ja ruotsiksi ja ranskaksikin. On tullut käytettyä kieliä ammatin puolesta ja ystävillekin tulee viestiteltyä eri kielillä joten taito ei pääse ruostumaan.


      • falangi
        ex-palstalainen kirjoitti:

        Joo ja ruotsiksi ja ranskaksikin. On tullut käytettyä kieliä ammatin puolesta ja ystävillekin tulee viestiteltyä eri kielillä joten taito ei pääse ruostumaan.

        Udmurtit käyttävät alatyyliä ja etsivät vain kiusattavia. Sellainen nolottaa ulkosuomalaisia. Onneksi ei käännösohjemat eivät osaa kääntää tyypillisen udmurtin tekstiä. Vieraskieliset ovat kohteliaampia ja ystävällisiä, udmurtit ovat niin rasisteja, etteivät siedä toinen toisiansakaan, siksi Suomi onkin harvaan asuttu
        maa, paitsi kehäIII, siellä udmutit sekoavat, kuin sardiinit purkissa asuen
        asuntkuplassa riistettävänä.


    • Tämä palsta ei oo ikinä ded. Kyllä täällä aina joku on.

    • Kyöstix

      Kaikkihan täällä paikalla on: ollaan puskassa piilossa...tosi jännää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe