Hermoheikko akka

paskamestari

Onkohan oikein jos parisuhteessa akka menettää hermot aivan täysin jos esim. pieraisee uhalla ja levittää sitä hajua sen naaman eteen tahallaan käsin?

Siis no näin pääs käymään. Se oli vaan pelkkä pila minun mielstäni ja akka vetää aivan käsittämättömät hepulit... alkoi sitten siitä pierun voimasta tuomaan jopa jotain vanhoja riitoja esille ja kilju ja hyppi tasajalkaa. Lähti äsken "iltalenkille" vaikka ei se kyllä iltalenkillä oikeastaan koskaan käy.

Kysymys kuuluukin että onkohan tuommonen sitten ihan normaalia käytöstä? Stressaakohan sitä joku?

Kyllä minuakin vituttaa jos ei saa omassa asunnossaan pierasta ilman että akka saa raivokohtauksen.

11

867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasko vaan naamalle

Kyllä se vituttaa jos toisen naamalle pask,annetaan tarkoituksella.

• Dadasjamamas

Vitsisi on ollut helvetin lapsellinen ja huono. Sun sijaan sun naises pitäis olla kirjoittamassa tänne idiootti naamalle piereskelijä miehestään. Moni sanoisi, että jätä se sika. Itseäni vitutti kolmessatoista vuodessa exän 'gasman' imitaatio jossa seistään pylly pystyssä jossakin kohtaa kämppää ja kun pierastaan, näytellään että se pieru toimii raketin tavoin ja lennättää ympäri kämppää.

Naiset ei vain juurikaan arvosta noin lapsellista huumoria. Sinuna pyytäisin ihan rehellisesti anteeksi ja sanoisin että en ymmärtänyt ettei hän ymmärtänyt ala-arvoista huumoria.

• On oikein

Miksi ei saisi raivostua huonosta, sivistymättömästä ja muita ihmisiä loukkaavasta käytöksestä? Jos se, että kutsut omaa kumppaniasi akaksi kertoo sinusta itsestäsi, et kunnioita häntä kuten pitäisi, olet itsekäs mies.

• hgfjf

hehheeehehe mä olisin saattanu kans vastaavas tilantees saada karseet kilarit jos olis just sillä hetkellä muutenki ollu pinna kireellä. Mut kyllä ois jälkeenpäin naarattanu :D

jotkut ihmiset ärsyyntyy voimakkaista aromeista. älä ota henk.koht.

• Grow up

Kun tahallaan toista ärsytit niin mitäs siinä ihmettelet kun se sitten ärsyyntyi?

Piereskellä saa mun kotona, mutta miksikään superkoomikoksi ei itteään asian takia kannata ryhtyä luulemaan. Tarvittaessa siirrytään vessaan tai parvekkeelle. Se on normaalia käytöstä, ei tollanen oman paskan jalustalle nostaminen.

Kilarit saisin minäkin.

• suomalaiset, niinpä.

Ap; valitsit täysin osuvan nimimerkin.
      Sitä olet.

Kehottaisin myös miettimään, mikä on vikana korvienvälissä kun tuo vaihe on jäänyt pysyväksi, normaalia 4-5 vuotiaalla, ei aikuisella miehellä?
      Tietenkään kehityshäiriölle ei mitään voi, jos sellaisesta on kyse. Muuten kehottaisin vakavasti miettimään korvienvälin tilaa.

• Yöäk !

Kantsisko tarkistaa oma käsityksesi normaalista? Ensin. - Kuulostat käytöstavattomalta porsaalta, jolla ei pelitä perusasiat korvain väliss'.

• HYvähyvä.

Toivottavasti se tapaa sielä iltalenkillä jonkun aikuisen miehen

• tuhnuttaja888

Ei mua sinänsä piereminen haittaa vaan naurattaakin jos ne ei haise. Mut jos toinen alkaa mätänemään vieressä alkaa ärsyttämään!! Kehoitan tuolloin yleensä painumaan vessaan paskalle tai pieremään ulos. Semmonen mätä kananmuna saa aikaan oksennusolon ainakin mulla. joskus pieren tahalteen kostoksi takaisin.

• selvä juttu

Erotkaa, ei voi tuollaisen miehen kanssa olla. Älyvapaata touhua.

• kertokaa se minulle

Miksi pitää ruveta parisuhteeseen ollenkaan kun kumppani on akka ja elämä sen kanssa on kärsimystä? En ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      214
      2829
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      126
      2702
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1773
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1332
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1308
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      861
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe