Hermoheikko akka

paskamestari

Onkohan oikein jos parisuhteessa akka menettää hermot aivan täysin jos esim. pieraisee uhalla ja levittää sitä hajua sen naaman eteen tahallaan käsin?

Siis no näin pääs käymään. Se oli vaan pelkkä pila minun mielstäni ja akka vetää aivan käsittämättömät hepulit... alkoi sitten siitä pierun voimasta tuomaan jopa jotain vanhoja riitoja esille ja kilju ja hyppi tasajalkaa. Lähti äsken "iltalenkille" vaikka ei se kyllä iltalenkillä oikeastaan koskaan käy.

Kysymys kuuluukin että onkohan tuommonen sitten ihan normaalia käytöstä? Stressaakohan sitä joku?

Kyllä minuakin vituttaa jos ei saa omassa asunnossaan pierasta ilman että akka saa raivokohtauksen.

11

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasko vaan naamalle

      Kyllä se vituttaa jos toisen naamalle pask,annetaan tarkoituksella.

    • Dadasjamamas

      Vitsisi on ollut helvetin lapsellinen ja huono. Sun sijaan sun naises pitäis olla kirjoittamassa tänne idiootti naamalle piereskelijä miehestään. Moni sanoisi, että jätä se sika. Itseäni vitutti kolmessatoista vuodessa exän 'gasman' imitaatio jossa seistään pylly pystyssä jossakin kohtaa kämppää ja kun pierastaan, näytellään että se pieru toimii raketin tavoin ja lennättää ympäri kämppää.

      Naiset ei vain juurikaan arvosta noin lapsellista huumoria. Sinuna pyytäisin ihan rehellisesti anteeksi ja sanoisin että en ymmärtänyt ettei hän ymmärtänyt ala-arvoista huumoria.

    • On oikein

      Miksi ei saisi raivostua huonosta, sivistymättömästä ja muita ihmisiä loukkaavasta käytöksestä? Jos se, että kutsut omaa kumppaniasi akaksi kertoo sinusta itsestäsi, et kunnioita häntä kuten pitäisi, olet itsekäs mies.

    • hgfjf

      hehheeehehe mä olisin saattanu kans vastaavas tilantees saada karseet kilarit jos olis just sillä hetkellä muutenki ollu pinna kireellä. Mut kyllä ois jälkeenpäin naarattanu :D

      jotkut ihmiset ärsyyntyy voimakkaista aromeista. älä ota henk.koht.

    • Grow up

      Kun tahallaan toista ärsytit niin mitäs siinä ihmettelet kun se sitten ärsyyntyi?

      Piereskellä saa mun kotona, mutta miksikään superkoomikoksi ei itteään asian takia kannata ryhtyä luulemaan. Tarvittaessa siirrytään vessaan tai parvekkeelle. Se on normaalia käytöstä, ei tollanen oman paskan jalustalle nostaminen.

      Kilarit saisin minäkin.

    • suomalaiset, niinpä.

      Ap; valitsit täysin osuvan nimimerkin.
      Sitä olet.

      Kehottaisin myös miettimään, mikä on vikana korvienvälissä kun tuo vaihe on jäänyt pysyväksi, normaalia 4-5 vuotiaalla, ei aikuisella miehellä?
      Tietenkään kehityshäiriölle ei mitään voi, jos sellaisesta on kyse. Muuten kehottaisin vakavasti miettimään korvienvälin tilaa.

    • Yöäk !

      Kantsisko tarkistaa oma käsityksesi normaalista? Ensin. - Kuulostat käytöstavattomalta porsaalta, jolla ei pelitä perusasiat korvain väliss'.

    • HYvähyvä.

      Toivottavasti se tapaa sielä iltalenkillä jonkun aikuisen miehen

    • tuhnuttaja888

      Ei mua sinänsä piereminen haittaa vaan naurattaakin jos ne ei haise. Mut jos toinen alkaa mätänemään vieressä alkaa ärsyttämään!! Kehoitan tuolloin yleensä painumaan vessaan paskalle tai pieremään ulos. Semmonen mätä kananmuna saa aikaan oksennusolon ainakin mulla. joskus pieren tahalteen kostoksi takaisin.

    • selvä juttu

      Erotkaa, ei voi tuollaisen miehen kanssa olla. Älyvapaata touhua.

    • kertokaa se minulle

      Miksi pitää ruveta parisuhteeseen ollenkaan kun kumppani on akka ja elämä sen kanssa on kärsimystä? En ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2184
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      156
      1419
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe