Mitä bodarit tarvitsevat eniten

Nöyrä treenari

Bodarit tarvitsevat eniten NÖYRYYTTÄ.

Mikään ei ole niin vastenmielistä ja pidemmän päälle vahingollista kuin ylpeys ja ylimielisyys.

Treenatkaa nöyrästi omassa rauhassanne, älkää pullistelko ennen kisoja, älkää halveksiko vähemmän lihaksikkaita miehiä, älkää yrittäkö tehdä vaikutusta naisiin lihaksilla (ei toimi kuin idioottinaisten tapauksessa) ja älkää uhotko niin perceleesti.

Nöyryys tuo teille kavereita ja vaikutusvaltaa. Nöyryys antaa voimaa treenata ja nöyrän treenaajan voitto saa uhoavat vastustajat näyttämään naurettavilta.

11

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-mies 41v

      Haluan tulla 20-25 vuotiaan bodarin panemaksi. Olen hyvin nöyrä ja palvelen sinua nöyrästi koko yön.

    • Hyvin nöyrryt!

      Terve pikkupoika.

      Hyvä että olet vihdoin tajunnut nöyrtyä edessäni niin, että ihan julistat asiaa nykyään.

      Hyvä. Onneksi olkoon.

    • jcjengng

      Ilmiö se on myös tämäkin:

      Pari vuotta sitten kun en treenannut ollenkaan, näytin aivan perusjannulta. Ilman paitaa kesällä ei saanut mitään huomautuksia tai kehuja tai mitään muutakaan.

      Nyt kun lihasta on tullut ja on ilman paitaa niin saa osakseen huomautuksia "ooks vähä kova jätkä? Esittelekkö lihaksias kaikille ku oot ilman paitaa? Elvistelekkö?" Tollasta paskaa sitä kuulee sillontällön vaikka ei edes mitenkään "pullistelis", on vain.

      Monesti se muutos tapahtuu kanssaihmisten päässä. Heti ruvetaan ajattelemaan että "vittu mikä elvis" jos salilla ravaat ja lihasta kasvatat. Sama pätee jos on rikas. Rikashan on automaattisesti mulkku vaikka olisi oikeasti mukava.

      • HIFK voittaa aina

        No miksi sitä paitaa pitää pitää pois päältä? Yhtä ärsyttävää oli alla sitten laardia tai lihasta. Hemmetin junttitouhua.


      • werneri4

        Sama juttu vitutti muakin aikanaan,kun treenasin ja olin lihaksika ilman rasvaa missään,No nyt ei kyllä enää tuu kukaan vittuilemaaan, kun kasvatin kunnon pötsin ja aloin dokaamaan ,
        Ihan kiva kun voi rauhas istua terassilla ilman paitaa eikä kukaan ala haastamaan-
        Näitä urpoja haastajia kyllä iittää jos on vähänkin parean näköinne joko naamasat tai kropasta ,mut ei kannata välittää,kateelliset apinat on yleensä aika pelkureitakin eikä ne yleensä osaa tapellakaan.
        Nykybodarit on kyllä muuten aika karmeita huipputasolla,ei enää mitään symmetriaaa,koko merkkaa kaikkea ja sen kyllä huomaa ..ja miksi se maha on nykyään niin iso, kuin pallo.


      • Herätys?

        "Pari vuotta sitten kun en treenannut ollenkaan, näytin aivan perusjannulta. Ilman paitaa kesällä ei saanut mitään huomautuksia tai kehuja tai mitään muutakaan."

        Näytät vieläkin perusjannulta.

        "Nyt kun lihasta on tullut ja on ilman paitaa niin saa osakseen huomautuksia "ooks vähä kova jätkä? Esittelekkö lihaksias kaikille ku oot ilman paitaa? Elvistelekkö?" Tollasta paskaa sitä kuulee sillontällön vaikka ei edes mitenkään "pullistelis", on vain."

        Et mitenkään "pullistele"? Älä viitsi naurattaa. Menet ilman paitaa jossain kadulla niin se nimenomaan on sitä pullistelua. Et huomaa itsekkään pullistelujasi. Mukamas "olet vain". Kuten joku jo sanoin niin todella junttia mennä ilman paitaa jossain..


        "Hetii ruvetaan ajattelemaan että "vittu mikä elvis" "

        Miksiköhän? Siksi että sinä olet Hasselhoff. Menet ilman paitaa. Haloo.


      • poopoilija
        Herätys? kirjoitti:

        "Pari vuotta sitten kun en treenannut ollenkaan, näytin aivan perusjannulta. Ilman paitaa kesällä ei saanut mitään huomautuksia tai kehuja tai mitään muutakaan."

        Näytät vieläkin perusjannulta.

        "Nyt kun lihasta on tullut ja on ilman paitaa niin saa osakseen huomautuksia "ooks vähä kova jätkä? Esittelekkö lihaksias kaikille ku oot ilman paitaa? Elvistelekkö?" Tollasta paskaa sitä kuulee sillontällön vaikka ei edes mitenkään "pullistelis", on vain."

        Et mitenkään "pullistele"? Älä viitsi naurattaa. Menet ilman paitaa jossain kadulla niin se nimenomaan on sitä pullistelua. Et huomaa itsekkään pullistelujasi. Mukamas "olet vain". Kuten joku jo sanoin niin todella junttia mennä ilman paitaa jossain..


        "Hetii ruvetaan ajattelemaan että "vittu mikä elvis" "

        Miksiköhän? Siksi että sinä olet Hasselhoff. Menet ilman paitaa. Haloo.

        Menet lenkille, aurinko helottaa, on vitun kuuma, haluat saada rusketusta. Onko tuo nyt sitten jotenki merkki siitä että pullistelee? Tai että menee esim rannalle hengailemaan? Kai ny joku kokovartalo pilkkihaalari pitää olla ettei muut luule että pullistelet.

        Ne sankarit jotka kulkee joka paikassa ilman paitaa onkin asia erikseen.

        "Perusjannu", olen joo jos johonki colemaniin vertaa. Mutta jos viereen laitetaan energiajuoma addiktion kourissa tärisevä it-konsultti niin ei voida puhua perusjannusta :D


      • Herätys?
        poopoilija kirjoitti:

        Menet lenkille, aurinko helottaa, on vitun kuuma, haluat saada rusketusta. Onko tuo nyt sitten jotenki merkki siitä että pullistelee? Tai että menee esim rannalle hengailemaan? Kai ny joku kokovartalo pilkkihaalari pitää olla ettei muut luule että pullistelet.

        Ne sankarit jotka kulkee joka paikassa ilman paitaa onkin asia erikseen.

        "Perusjannu", olen joo jos johonki colemaniin vertaa. Mutta jos viereen laitetaan energiajuoma addiktion kourissa tärisevä it-konsultti niin ei voida puhua perusjannusta :D

        "Menet lenkille, aurinko helottaa, on vitun kuuma, haluat saada rusketusta. Onko tuo nyt sitten jotenki merkki siitä että pullistelee? Tai että menee esim rannalle hengailemaan? Kai ny joku kokovartalo pilkkihaalari pitää olla ettei muut luule että pullistelet."

        No kyllä se nyt vaan niin menee, että lenkillekkin ilman paitaa lähtevä on juuri tuommoinen hasselhoff. Silloin kun uidaan tai otetaan aurinkoa, on paita pois päältä. Jos mennään rannan sisäkahvilaan, menee se paita päälle. Ihme että näillä pojanklopeilla ei ole mitään järkeä.

        "Ne sankarit jotka kulkee joka paikassa ilman paitaa onkin asia erikseen. "

        Sinä olet lukeutunut näihin. Toivottavasti et enään.

        ""Perusjannu", olen joo jos johonki colemaniin vertaa. Mutta jos viereen laitetaan energiajuoma addiktion kourissa tärisevä it-konsultti niin ei voida puhua perusjannusta :D"

        Epäilen vahvasti.


      • idjgrbgbf
        Herätys? kirjoitti:

        "Menet lenkille, aurinko helottaa, on vitun kuuma, haluat saada rusketusta. Onko tuo nyt sitten jotenki merkki siitä että pullistelee? Tai että menee esim rannalle hengailemaan? Kai ny joku kokovartalo pilkkihaalari pitää olla ettei muut luule että pullistelet."

        No kyllä se nyt vaan niin menee, että lenkillekkin ilman paitaa lähtevä on juuri tuommoinen hasselhoff. Silloin kun uidaan tai otetaan aurinkoa, on paita pois päältä. Jos mennään rannan sisäkahvilaan, menee se paita päälle. Ihme että näillä pojanklopeilla ei ole mitään järkeä.

        "Ne sankarit jotka kulkee joka paikassa ilman paitaa onkin asia erikseen. "

        Sinä olet lukeutunut näihin. Toivottavasti et enään.

        ""Perusjannu", olen joo jos johonki colemaniin vertaa. Mutta jos viereen laitetaan energiajuoma addiktion kourissa tärisevä it-konsultti niin ei voida puhua perusjannusta :D"

        Epäilen vahvasti.

        Jonku random nobodyn (kirjaimellisesti NO BODY) ohjeistahan mä ammenankin elämääni ohjenuorat ja tavat.

        Lyhyestä virsi kaunis: ime sinä surkea peikko paskaa :)

        Nuff' said...


      • Herätys?
        idjgrbgbf kirjoitti:

        Jonku random nobodyn (kirjaimellisesti NO BODY) ohjeistahan mä ammenankin elämääni ohjenuorat ja tavat.

        Lyhyestä virsi kaunis: ime sinä surkea peikko paskaa :)

        Nuff' said...

        "Jonku random nobodyn (kirjaimellisesti NO BODY) ohjeistahan mä ammenankin elämääni ohjenuorat ja tavat.

        Lyhyestä virsi kaunis: ime sinä surkea peikko paskaa :)

        Nuff' said..."

        Hyvä huumorintaju. Elä pojankloppi siinä pilvilinnassasi. Ylimielisille tulee nokka kipeäksi hyvin nopeasti.


    • sfdsfs

      Ainakin naisbodarit tarvitsevat testoa, kasvua ja kaikkea mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe