Nyt olen kusessa

huolissaaaan

Huomenta, olen vitummoisessa kusessa rakastamani naisen kanssa jonka kanssa olen seurustellut jo 2kk. Eilen oli hänen syntymäpäivänsä ja hän halusi juhlistaa niitä baarissa tyttöporukan kanssa ja pyysi 100euroa rahaa ja minä annoin, mutta huomasin facebookissa että hänet oltiin merkattu yhteen bilekuvaan hänen kaverin kämpiltä otettu vielä. Kuvassa oli 9 ihmistä, 5poikaa ja 4tyttöä missä tyttöystäväni istuu yhden pojan sylissä. Hän tuli vasta kotiin 12 aikaan päivällä tänään ja haisi ihan miesten hajuvelle. Päätin kysyä että missä olet ollut ja miksi et vastannut puhelimeen? Hän vain sano että "heräsin tunti sitten ja puhelin oli äänettömällä". No sitten kun hän meni suihkuun niin menin penkomaan hänen käsilaukkuaan ja sieltä löyty 1 käyttämätön kortsu. Luin viestit ja yhdeltä pojalta oli tullut yöllä 3 aikaan viesti että "odotan sinua täällä baarin pihalla ja en malta odottaa että pääsen työntymään sinuun ;)". Sitten alkoikin vituttamaan niinpaljon että huusin hänelle suihkuun että "luin sun viestis". Hän ryntäsi suihkusta ulos ja haukku minua että " OMA VIKASI KUN OLET TUOMMONEN PASKAPÄÄ JA LUET TOISTEN VIESTEJÄ SALAA JA KYYLÄÄT TOISIA NAISIA AINA AUTOSTA ETKÄ YHTÄÄN ARVOSTA MUA VITU IDIOOTTI SAAT KYLLÄ HYVITTÄÄ TÄMÄN VIELÄ!!!" No annoin sitten hänelle 150euroa ja hän sanoit että voi antaa minulle anteeksi nyt ja kaikki on hyvin... Mutta silti aika ihmeellistä että hän rauhoittui nuin äkkiä ja saan olla taas koneella parituntia kun hän lähtee 4 aikaan kampaamolle ja tulee takaisin 6 aikaan... Mietityttää vain että antoiko hän minulle oikeasti anteeksi?

10

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä pettäjätyttö

      Hyökkäys on paras puolustus, tätä kaikki valehtelijat käyttävät kun ovat pulassa. Tyttö hyökkäsi raivokkaasti, sanoilla ja haukkumalla, sinuä syyttämällä, täysiä sinua vastaan, vain jotta hän voi piilottaa ja peittää tällä tmepulla sinulta sen että pettää ja valehtelee sinulle. Älä manipuloidu vaan ymmärrä, että tytön raivossa on kyse kieron ihmisen ihmissuhdetempusta. Kiltti ihminen helposti syyllistyy, kun häntä syyttää jostain pienestä vääryydestä (kuten viestien lukeminen) ja siksi temppuilijan omat, isot vääryydet jäävät kokonaan selvittämättä.

      Älä syyllisty, sillä et tehnyt vääriin, kun toiselta löytyy kortsu, niin sinulla on jo oikeus ottaa selvää, vaikka puhelinta katsomalla, mistä on kyse.

      Älä enää koskaan anna tytölle rahaa. Hän pettää sinua,hän käyttää rahojasi hyväkseen ja lisäksi piilottaa valheilla ja sinua syyttämällä kaikki omat pahat tekonsa.

      Onneksi teillä on vasta 2kk takana. Sinuun rakastunut, hyvä tyttö ei olisi jättänyt sinua kutsumatta omiin synttäreihinsä, joten tuo tyttö ei välitä sinusta. Et tarvitse hänen anteeksiantoaan, vaan jätä hänet ja etsi itsellesi rehellinen tyttö. Moni kakku päältä kaunis, vaikka kiveä sisältä, sellaiseen olet rakastunut, onneksi selvisi ensi metreillä.

      • 357 mag

        Hyvin sanottu´´moni kakku päältä kaunis sisältä kiveä´´ tapaukseen törmätty ja tuskin ainoa suomessa mutta säväytti kumminkin tämä sanonta.Toi raivoominen asiallisista kysymyksistä on tullu myös tutuksi.


    • oppeliini1

      "Mietityttää vain että antoiko hän minulle oikeasti anteeksi? "

      Siis mitä tuo kysymys tarkoittaa? Kuka antaa anteeksi kenelle?
      Sinä tyonnät naiselle tullen mennen rahaa, varmistat että hän voi juhlia ja todennäkoisimmin huor... ta muiden miesten kanssa.

      Olisikohan sinun aika kiristää ruuvejasi? Aikasi, vaivannäkosi ja rahasi menisi NIIIIN paljon parempaan käyttoon kun antaisit ne todella apua tarvitseville, yksinäisille vanhuksille, pahoinpidellyille ja heiteille jätetyille lapsille, tyottomille jne. listaa voi jatkaa hamaan äärettomyyteen.

      Sen sijaan sinä tyonnät kaiken tuon hyvyytesi täydellisen ala-arvoiselle luuskalle!

      Kenties ruuvisi ovatkin jo pudonneet, siis ei enää edes niiden kiristämistä.

      Onko tullut mieleesi hakea uudet ruuvit kohottamalla ajatuksesi paljon korkeammalle tasolle, hankkimalla ystäviä ja seuraa PALJON korkeammalta tasolta?

    • ei oo totta........

      Taitaa tuo aloittaja olla ihan idiootti..huhhuh..annetaan vaan rahaa niin kaikki on ok vaikka akka huor,aakin muiden kanssa niin mieheltä vaaditaan anteeksipyyntöä =D

      Kyllä aloittaja on typerä. ei voi muuta sanoa!! Ei kyllä hänen akkansakaan taida olla fiksuimmasta päästä? Ehkä ansaitsevat tollukat toisensa =DD

    • Taasnaita

      Provo.

    • hh890+i66+7 6896909´

      Nainen saa pettää jos mies ei arvosta eikä huomioi. Aloittaja ja sen muija ei tiedä mitään rakkaudesta ja en tiedä miksi ovat yhdessä edes.

    • satuhäät123

      H*ora on h*ora!

    • huhUHH

      Apua.... hae/ hakekaa apua tai kasvakaa ensin...

      Ei hyvää päivää...

    • Täti-ihminen

      AP taitaa nyt seurustella maksullisen naisen kanssa, eikä huorasta saa tehtyä vaimoa. Suosittelisin tässä tilanteessa oikean naisen etsintää maksullisen seuran sijaan. :-)

    • oivoi...

      Älkää nyt haukkuko ap:ta, hänen tyttöystävänsähän se siinä tekee väärin.. Minkä ikäisiä olette? Voisitko jättää tyttöystäväsi (kannattaisi), jos et, voisitko puhua hänen kanssaan? Sun pitää puolustaa itteäs vähän paremmin kuule ja sun ei tarvitse antaa sille yhtään rahaa juomiseen ...Eikä mihinkään muuhunkaan, elättäköön itsensä kun ei osaa arvostaa.
      t. nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe