Takuulla tulee nuorisotakuu, nuorisotakuu , nuorisotakuu.
- Oletko valmis ???
nuorisotakuu tulee
7
147
Vastaukset
- Masa 54 v työtön
Joo. Mä odottelen että nyt viimein palkkaa ja palkka-töitä löytyy !
Kun suomen puolueet nyt yksimielisinä hoitaa tätä vakavaa työttömyys ongelmaa tosissaan !!! TOSISSAAN !!!
Minäkin nuori mies vasta 54v. olen valmis astumaan nuorisotakuun tuomiin töihin ja marssimaan työn rintaman kärjessä pelottamaan suuren työvoimapulan pois suomesta. - 51v.
Kyllä, innolla odotellaan mitä sieltä oikein tulee!
- czbndyh
Mutta missä viipyy VANHUSTAKUU? Kuka heidän etuaan ajaa?
- Rahanvaihtajatemppel
Hautapaikan hintoja tulisi laskea, kun nyt seurakunnat keinottelee jopa noilla viimeisillä leposjoillakin.
-- kiinteistökeinottelu on levinnyt hautasmaille ! Aito JuutalaisKapitalismi on syvällä kirkoissa.
- Odotellu jo 6v.
Täällä kanssa 52v mies odottelee että nuorisotakuu tulee vihdoin Etelä-Karjalaan.
Tänne massa-työttömyys alueelle tarvitaan nyt takuuta, että löytyy niitä palkkoja ja palkka-töitä. - repa 52 v.
Mä olen jo treenannu, että olisin oikein kovassa työiskussa sitten ku se jeesu,, siis se nuorisotakuu tulee, niin voin sit heti alkaa painaa töitä, tehdä urakka jopia ja ylitöitä kanssa.
Nyt rahattoman työttömänä on nääs tarvetta palkalle ! - Hoh, hah
Nuorisotakku tulee ja nilkeilyt päällensä kestää ken voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434