moiiiii haluisin vähän vinkkejä miten vois laittaa kynnet kivoiks kertokaa jos tiedätte :) thanks
kivoja kynsivinkkejä
6
200
Vastaukset
- Petrus,onx se tytön nimi
Ite diggailen jos on vaikka mustat kynnet joissa eri värisiä pilkkuja, sit vaik jotain raitoja. Kaupoista saa myös kynsitarroja ja koristeita joita sitte voi liimailla kynsiin kiinni :)
- pipol
yksityiskohtaiset maalailut varsinkin french twistinä on mun mielest parhaita. edellyttää kyl pitkää kynttä töpöis rumia.
- Yue
Kynsiblogeja vaan selaamaan niin löydät hienoja kynsiä ihan kuvina ja ohjeina. Youtubesta löytyy myös paljon kivoja tutoja. Ja ihan googlettamalla löytää vaikka kuinka upeita kynsiä. Vähän oma-aloitteisuutta, niin pääset jo pitkälle. :)
- Dixiedixie
Riippuu mitä tarvikkeita sinulla on käytössäsi. Kirjoita Googlen kuvahakuun "nail art" niin löydät vaikka kuinka paljon inspiroivia kuvia.
- nonnusnails
http://nonnusnails.blogspot.fi
Monenlaista nail arttia joista saattaa saada jotain vinkkiä omiinkin kynsiin! - wrnf03
Mooi! Voit tehdä vaikka minkälaisia kynsiä! Esim. Seepran raitoja, leopardi kuvioita (Hammastikulla), liukuvärjäyksen ja vaikka mitä muuta! Multa voi kysyä ohjeita tai neuvoja kynsien laittoon! ;) En nyt laittanut kaikkea mahdollista! Luovuuttakin voi käyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339