Surkeat iskuyritykset kyssäri

Juhani Kontiovaara

Minkälainen oli surkein yritys jolla sinua on yritetty iskeiä?

58

353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Mikä tahansa niistä yrityksistä, kun on ollut poikaystävän kanssa baarissa ja joku taivaanlahjana itseään pitävä on tullut siitä huolimatta iskemään. On ilmeisesti laskeskellut olevansa markkina-arvoltaan parempi kuin poikaystäväni - mutta hei, tää rakkaus ei katso markkina-arvoa.

    • Mä oon nähnyt sut

      Aikaisemminkin. Sä olit silloin vähän kännissä.

      Just joo. Jos olisit ollut vähän kiinnostavampi, olisin varmaan noteerannut sut ihan kännissäkin.

    • Jos olis ollut Lada

      ...läpäti-läpäti-läpäti-mulla on muuten Mersu-läpäti-läpäti...

    • * Ahdistunut *

      ''Mä oon nussinu varmaan kahensadan miehen kaa! Haluuks olla kahessadasyhes?''

    • (huokaus)

      "Mitä ihmettä noin kaunis nainen tekee tällasessa paikassa yksin?"

    • Taasnäitä

      "Mä rakastan sua" (2 ‰)

    • kokemuksia

      Surkea iskuyritys on se joka tulee epämiellyttävältä mieheltä. Miellyttävältä mieheltä kelpaa vaikka se klassinen "Käytsä usein täällä?"

    • 80ö55

      Ei ole surkeita iskuyrityksiä olemassakaan.
      Surkea on ainoastaan se iskijä.

      Ihan hälläväliä mitä joku beckhamin hapituksen omaava mies sanoo.

      • niinaivanoikein

        Nimenomaan.

        Jos "Beckham-ilmestys" sanoisi että "sä oot aika huora" naiselle niin nainen vastaa "mut anna mun olla sun huoras!"

        Jos taas mies on ruma, epämiesmäinen tai jotenkin muuten "erikoinen" eikä beckham niin on aivan sama mitä se hemmo sanoo, ei siitä tule mitään.

        Itseasiassa naiselle miehen sisäinen maailma on sama kuin miehen ulkoinen komeus eli rumalla miehellä on huoramaiset pahat ajatukset ja kiltillä nössöllä miehellä on pahat mielessä kun taas iso karju pahis on vain "väärinymmärretty"


    • lllll

      Kun menin illalla nälissäni syömään töiden jälkeen ja mies sanoi, ajattelin vaan kun olet yksin tullut. Sen jälkeen en mennyt juurikaan yksin vaan mieheni kanssa.

    • ex-blondi

      "Miten on, saiskos sulta pillua?"
      "Lähetsä tanssiin? Eikai sua haitta jos mulla seisoo?"
      "Ootsä sinkku? HÄH! Nyt kyllä valehtelet!"

      • hmmmmmmm

        Tuosta viimeisestä tulee mieleen, että nainen on niin rupsahtanut, ettei se voi olla sinkku.


      • rupsahdarauhassa
        hmmmmmmm kirjoitti:

        Tuosta viimeisestä tulee mieleen, että nainen on niin rupsahtanut, ettei se voi olla sinkku.

        Eipä kannata sun ainakaan ryhtyä parisuhteeseen jos noin ajattelet.


    • wannabe-lomafiiliksissä

      Säälittävin yritys viime kesälomalta ulkomaankohteessa. Hieman ylipainoinen ja alkoholilta tuoksahtava 35 suomalaismies tuli nojailemaan tiskiin ja virnuili minun ja ystävättärelleni tisseille, että taiattekin olla suomalaismuijia, eikö meinaa vlaksi käyä?
      Hymy hyytyi pian, kun kumppanimme tulivat paikalle ja veivät meidät tanssimaan.

    • ällöinmahdollinen

      'Oot sen näkönen nainen että tykkäät varmaan panna rajusti.'

    • kyryvänsyylä

      "Oliks sun vanhemmat hupiukkoja, ku oot tollane kyrvänsyylä" ja aina toimii

      • perkele.jeesus

        "Perkele kun mun tekis mieli ampua sut!" - toimii aina kun haluaa päästä epämiellyttävästä seurasta eroon :D


      • risunjemmaaja_

        Ja seuraavaksi se nainen sitten suuttuneena työntää ne risunsa takakonttiinsa ja lähtee menemään seuraavia vartiohommia kohti.


    • vietävissä

      Voisitsä hei viedä mut mukanas ku mä en nyt haluu nähä tota mun poikkista?

      Lähetsä jatkoille? Kyl sä voi kato jäädä iha yökski.

    • tällä.irtoaa

      "Haluisitko saada hyvää seksiä?"
      - En
      "No sitten voitkin lähteä mun luokse panemaan"

    • Kuopiossa90luvulla

      Tyyppi horjahti baaritiskillä ja lorautti samalla kaljaa päälleni. Pyysi anteeksi, mutta samantien hönkäisi olevansa eräästä bändistä ja että varmaankin haluaisin viettää kostean yön hänen kanssaan...

    • näitä.riittää

      Eilen taiteidenyössä yks viiskybäseltä näyttävä äijä parkkeeras viereen, selittään taidetta mulle ja mun bestikselle ja kysäs lopuks et ei teitä kiinnostas kimppakiva? No ei kiinnostanu joten äijä mulkas meitä päästä jalkoihin ja tokas et taidattekin olla alaikäsiä.
      Ollaan molemmat kaksvitosia. :D

      • vaaranpaikkoja

        Hyi helvetti. Siis sellasiakin namusetiä siellä liikkuu. Enpä taida osallistua enää ikinä yksin tuohon kansanjuhlaan...


      • anelma.unelma

        Joo, ei oo vaikuta olevan helppoo olla nuori nainen nyky-Suomessa...


      • uuuuuuuuuuuui
        vaaranpaikkoja kirjoitti:

        Hyi helvetti. Siis sellasiakin namusetiä siellä liikkuu. Enpä taida osallistua enää ikinä yksin tuohon kansanjuhlaan...

        Ai namusedät iskee nykyään kaksvitosia


    • kdlfg

      Mä olin nuorena ihan nätti, mutta jotenkin epämuodikas ja silmälasipäinen (se oli siihen aikaan huono juttu). Olin siis se, jolta ihan loppuillasta tultiin kysymään, saisko edes multa. Ei saanut.

    • oivappen

      Kerran vappuna oltiin pubissa kun yks tenussa oleva parikybänen tekoblondi teki kaikkensa, että olisin huomannu sen ja kiinnostunu siitä seksuaalisesti. Lopulta se tuli iholle ja sanoa paukas, että "sä oot kyl UMPIHOMO!"
      Nauroin päin naamaa ja sanoin, et hyvä havainto hei!
      Vähänkö se yski, ennenku älys häipyy muille metsästysmaille. :D

    • "Olen kitaristi bändissä, mikä esiintyy täällä tänään".
      Vastasin "Ja mä skulaan koskettimii bändis tuos".
      Ky. mister e stagel näkyny.

      • kuppamäämy

        No kuka sinne stagelles ison persees kanssa mahtuiskaan?


    • NaisNyrkkeilijä

      Oikea suora ja vasen koukku.

      • jjjjjjfgjfgj

        Eiks sarjat yleensä mee toisin päin. Eka koukkuja ja lopuks suora


    • 155CM

      'no jos olisit hitusenkaan pidempi miäs....'

    • BMW-

      Sä osaisit varmaan korjata mun auton.....

    • taudit_leviää

      Baarissa klo 02 vesiselvä muija tulee luokse ja kysyy onko sulla lapsia? Ei oo. No lähetään tekeen niitä!
      Naama hangonkeksinä.
      Sillä naisella siis.

      • ooämgee

        Kuinka kehtaskaan!


    • hekumablondi

      Sellanen reppana 40-v peräkammarinpoika: antasiksää mulle ees tän kerran?
      Jaa turpaan vai?
      ;D

    • kasvakaajoaikuseks

      Miehet, joita tapaa baareissa ympäri Suomen jos vähänkään matkustaa ja tykkää oluesta, ovat jotenkin päästään vialla. Ne kuvittelee, että kaikki baariin tulleet naiset on hakemassa sieltä seksikumppania. Aivan käsittämätöntä! Baari = senssipaikka. No ei to-del-la-kaan!

      • tyty-94-

        Komppaaan!
        Mä en käy baareis enää ollenkaa. Parempii miehii löytyy esmes salilta. :)


    • HerrasMiääs

      Kun muija ulkoiluttaa lastaan, niin kysyy lapselta "haluatko pikkuveljen tai pikkusiskon?"

      • niskahiees

        Nyt tais mennä vähä aiheen sivuun kuule.
        Mutta siis lapsi on tehty jonkun muun kanssa ja nyt sun kans pitäs tehä sille veli tai sisko. No onnittelen. Isyys kasvattaa wannabe-miehestäkin vihdoin oikean miehen.


      • PitäisiköKokeilla

        Voisi toimia yh-naisella, joiden logiikka on reidet levälleen -> lapsi lisää -> lisää tukia yhteiskunnalta.


    • kaljarunoilija

      "Lähdetkö kaljalle?"

    • sevänmuanpönkät

      "Onks sulla jo suluhanen?"

      "Mikä saa noin hemaasevan naisen tulemahan tällaaseen paikkahan?"

      "Taiat olla kaapunkilaine?"

    • Mitävittuaaaah

      Mies (tuttu, ei aiemmin yrittänyt iskeä) alkoi laitella viestiä, että on saunomassa.
      Ok, ihan normaalia.
      Siellä oli kuulemma itikoita.
      Juu, ihan normaaliahan se mökillä on.
      Ne itikat tuli jopa pyyhkeen alle ja pistivät arkaan paikkaan.
      Öö, ahaa?
      Kuulemma turvottaa ja tuo lisää paksuutta. Mutta ei hän sitä tarttisi. Kysyi, haluanko nähdä?
      En halunnut.
      Kysyi uudelleen, haluaisinko kuvan.
      En halunnut.
      Kutsui mökilleen.
      En mennyt.

    • troll.master

      Kotibileissä joku kerto mulle, että yks sielläkin paikalla ollut karsee eukko oli ihastunut muhun. Hohotin siinä että ei jumalauta se on ihan hirvee, ni tietty se kuuli sen viereiseen huoneeseen, jossa esitti pyörtymisen. Siellä se sit oli ns pyörtyneenä sekunnin ja jatko sidukan juomista ettei vaan läskit olis vähentyny

    • hmmmmmmmm

      Surkeimmat iskuyritykset, joilla nainen on yrittänyt iskeä miehen:

      "Sinä olet poikamies, ja poikamiehen elämä on ankeaa..."

      "On sulla voimakkaat miinuslinssirillit. Paljonko on linsseissäs miinusvahvuutta?"

      • ydydye

        Aika hot


    • näitä_riittää

      "Saahan sulta kans?"

    • VastustamatonUkko

      Hakaniemen torilla puliukko pysäyttää ja kysyy: "tarviitko lapsillesi isän ?"

    • perseenpuristelijat

      Männävuonna olutfestareilla Saksassa parkkeerasi viereeni lyhyt ja hieman ylipainoinen jätkä, ja puristi yllättäen pakarasta. Kun läväytin sitä avokämmenellä päin näköä, se karjas selvällä suomella, että "no vittuako sitä pitää hakata ventovieraita perkele!". Minä sille, että "vittuako siinä puristelet ventovieraita perkele!"
      Saksalainen miesystäväni räjähti nauramaan vaikkei ymmärtänyt sanaakaan, näki vain sen jätkän ilmeen ja oli tikahtua nauruunsa.

    • miäs-

      'Voit vetää mua myös perseeseen.'
      Nainen abaut 30 ja himmeesti kamoissa.
      En kelpuuttanu.

    • viivsuoraa-toimintaa

      Jätä kaikki ja lähde mukaani.

    • monkey-from-abroad

      I really like finnish girls... I have tried many of you. Finnish girls are very frendly...
      Well, I'm not a girl, I'm a woman.
      Hey, I'm just trying to be a gentleman...
      Try harder. Good bye.

    • kanihousu

      Meillä oli likkaporukassa kuuluvasti hauskaa viime la. baarissa, niin eikös taas yksi hieman ylipainoinen 30 erkki tule elvisteleen pikkutuiterissa, että hänellä olis kuulemma sauna lämmin, lähtekää tytöt kylpemään!
      Naurumme loppui kuin seinään, katsoimme toisiamme ja sanoimme yhdestä suusta, että joo lähdetäänpäs!
      Ukko meni yllättäen niin vaikeeks että häipyi vähin äänin takavasemmalle, ja meitä nauratti taas niin helvetisti! :D :D :D :D :D :D :D

    • n24__

      Vieras mies tuli kaupan kassajonossa kertomaan että hänellä on erittäin hyväpalkkainen työ sekä mastercard. Ja vielä maksoi sitten kuitenkin ostoksensa visa electronilla.

    • sekaikkeinsurkein

      Viime viikonloppuna kaverin bileissä yks puolituttu jäbä alko lähenteleen ja jutteleen rumia hienoisessa hutikassa. Kun en lämmennyt se julisti, että mä olen "koko kanalauman" kaunein tipu ja enkö lähtis hänen himaansa jatkoille. Kun en innostunut se siirty vikitteleen kaverinsa muijaa ja lateli sille samat kehut kunnes kaverinsa tuli ja huitas sitä leukaan. Loppuillan se reppana istu sohvalla ja haukku naisia sioiksi. :D

    • happy.single

      Voi tsiisus, kaikkea sitä joutuukin kokemaan...

    • 1104

      Nakkikioskilla kasvoja myöten tautoitu nainen jolla läväreitä kaikissa näkyvissä paikoissa sanoi:"Ja mä kun luulin että mulla on hienoin flanelipaita. Mä pääsen kohta, lähtisitkö mun kämpille". Mietin sekunnin tuhannesosan ja näin itseni siluni silmin paloiteltuna ja kaatopaikalla... "Kuule, joku toinen päivä. Kaveri odottaa että meen katsoon sen tietokoneen kuntoon".

      Jep, en mennyt enää sille snakarille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      431
      13417
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2634
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2602
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      156
      2594
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2087
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2048
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1535
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      63
      1500
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1470
    Aihe