Laitoinpa muutama kuukausi sitten deitti-ilmon tänne Suomi24:n treffipalveluun. Kolmen kuukauden sisällä sain yhteensä 10 vastausta. Kuusi vastaajaa kuitenkin kertoi tupakoivansa, vaikka nimenomaan ilmoituksessani kerroin, että en hae tupakoivaa tyttöä.
Yhden tupakoimattoman 20-vuotiaan naisen kanssa mailailin jonkin aikaa. Sitten hän lähetti minulle numeronsa ja pyysi soittamaan. Soitinkin hänelle ja keskustelimme puhelimessa aika pitkään. Soveimme keskustelun päätteeksi tapaamisesta. Sovittuna treffipäivänä hän kuitenkin lähetti viestin, jossa luki "anteeksi unohdin koko tapaamisen, mutta ehkä me olisikaan olleet oikeat toisillemme". No se siitä sitten.
Pian sain deitti-ilmooni toisen lupaavan tuntuisen vastauksen 21-vuotiaalta naiselta, joka kertoi opiskelevansa ammattikorkeakoulussa. Viestittelimme toisillemme jonkin aikaa. Sitten ehdotin, että keskustelisimme puhelimessa. Nainen lähetti minulle numeronsa ja soitin hänelle.
Soveimme puhelimessa treffit. Sovittuna treffipäivänä nainen ei kuitenkaan aluksi vastannut puhelimeen. Illalla hän viimein vastasi ja kertoi olevansa niin väsynyt, ettei jaksa tavata tänään. Siirsimme tapaamiseen seuraavaan päivään.
Hän pyysi minua vielä soittamaan ennen tapaamista.
Seuraavana päivänä hän ei taaskaan aluksi vastannut puhelimeen. Illemmalla hän viimein vastasi ja oli niin ympärikännissä jossain baarissa, ettei osannut kuin sopertaa jotain sekavaa puhelimeen ja katkaista sen jälkeen puhelun.
Kolmas lupaavalta vaikuttaneen vastauksen lähetti tyttö, joka kertoi olevansa 18-vuotias lukiolainen. Vastauksessaan hän kertoi, että ilmoitukseni vaikutti erittäin hyvältä. Hän toivoi, että ottaisin pikaisesti häneen yhteyttä.
Viestittelimme ja vaihdoimme numeroita. Eräänä päivänä soitin hänelle. Puhelimessa hän kuitenkin kertoi, että oli vahingossa laittanut vastaukseensa väärän iän. Todellisuudessa hän oli juuri täyttämässä 17 (minä 23). No koko juttu kaatui sitten liian suureen ikäeroon.
Tuntuu todella siltä, että hyvin harvat naiset hakevat deitti-ilmoituksien kautta tosissaan seuraa. Suurin osa tuntuu vastaavan ilmoituksiin vain leikkiäkseen. Aiemmin olen laittanut useita ilmoituksia mm. deittinettiin ja jippiin treffimestaan, mutta vastauksia ei ole tullut yleensä lainkaan. Joskus sain ilmoihini pari vastausta, mutta niidenkään lähettäjät eivät enää vastanneet myöhemmin maileihin.
Surkeita deittikokemuksia
8
2828
Vastaukset
- Mies
Ikävää jos tuommoista tapahtuu. Jotkut varmaankin pelkäävät tai sitten deittaus on heille jotain leikkiä. Kyllä deititkin kannattaa ottaa vakavasti eikä perua noita aikoja tuolla tavalla. Osa on kyllä ihan liian nuoria leikkimään näillä nettideiteillä.
- lässyluuseri
Toivottavasti mun seuraava treffit ei ole samanlainen kuin sulla, niin kylmät värit tuli... :/
- miko
....juttua tuo kertomasi teksti. Yleensä syynä on kiire tai joku muu enemmä tai vähemmän tekaistu selitys.Itse en kuitenkaan niitä ekaks kovin vakavasti ota eli leikkimielellä ja huumorilla olen niissä liikenteessä.Nettitreffeillä voi löytää kunnollisen kumppanin mutta suurempi mahdollisuus on niissä pettyä, joten ei kannata ihan tosissaan lähteä vaan kuulostelee ainakin alussa. Tsemppiä yrityksissäsi :-)
- jokuvaan
Asia on niin että netissä tarvii aivan toisenlaisia taitoja toisten ihmisten arvioinnissa kuin elävässä elämässä.
Ja koko deittaus juttuhan etenee täysin erilailla.
Turpiin tulee varmasti jos vain iskee puhelimella kiinni ja sopii tapaamista.
Eikä se yksi kuva riitä mihinkään. Tarvii kymmenittäin kuvia itsestä, asunnosta ja mahdollisesti treffipaikasta. Tuohon päälle vielä ainakin 12 tuntia realiaikaista keskustelua(ei puhelimella) ja sitten voi EHKÄ miettiä tapaamista.
Eli jos nyt olet ihan pystymetsästä tullut Internetin ihmeelliseen maailmaan niin olet kuin kala kuivalla maalla. Internet ei ole mikään baari mistä vaan isketään joku. - iinez
Tuli sitä itekin tavattua niin ihmeellistä hiihtäjää netin kautta et ei oo tosikaan, kunnes tapasin nykyisen poikaystäväni - netin kautta =) Kyllä siinä itelläki meni välillä usko, että ei täältä löydy ketään, ja niin vaan kävi... ei saa luovuttaa liian helposti!
- MonkeyBoy
Tuollainen on aika tuttua. Kerrankin oli treffeistä sovittu ja itse menin vähän ennen sovittua aikaa paikalle. Siellä sitten seisoskelin puistossa sateessa pari tuntia ja kun soitin tytölle hän oli kotona ilman mitään aikomuksia tulla paikalle, sanoi vaan että "ai joo, en mä taidakkaan tulla, mulle tulikin tässä yks juttu"
Olin jo aikeissa luovuttaa koko nettideitti jutun kunnes sitten yhtäkkiä sen kautta kolahti nainen kuin taivaan lahja, ziljoona kertaa parempi kuin mitä olin jo muiden perusteella alkanut odottaa näistä deittipalveluista.
Eli älä luovuta. Ennemmin tai myöhemmin varmaan onnistuu. Voi kuulostaa kliseeltä mutta olen elävä todiste siitä että se ihan oikeasti voi tapahtua, eikä ole vain mitään urbaania legendaa :) - Male Single
Eihän kuusi vuotta ole liian suuri ikäero! Kannattaa kuitenkin nuorina malttaa mielensä ja näppinsä ja katsoa ajan kanssa, mihin suhteella on mahdollisuuksia. Voisitte siis jutustella, tutustua ja antaa hieman ajan kulua ennen merkittävämpiä päätöksiä.
- Jesse
.. se ainakin oli liian suuri ikäero.
Sehän siinä tuntuikin ihmeelliseltä, että miksi hän edes vastasi ilmoitukseeni, jos ikäero oli liian suuri. Kysyinkin sitä häneltä, mutta siihen en saanut sen kummempaa vastausta kuin: " em mä tiedä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910