onko hyvä pitää 1hevosta kahen pässin kanssa. mietin vaan että eikös se hevonen voi nauttia pässienkin seurasta. :) jos ei oo puskevii pässei.
2pässiä 1 hevonen
4
71
Vastaukset
- Kasiro
Joitakin voi, joitakin ei, riippuu hevosesta. Mutta miten estät pässien puskemisen? En ole tavannut yhtään sarvipäätä joka ei puskisi. Ja sinulla ilmeisesti on niitä kaksi joten ne kuluttaa aikaansa ja energiaansa puskemalla toisiaan ja muita eli hevosta.
Mutta onhan pässit kuitenkin jonkinlaista seuraa hevoselle. Minä en laittaisi niitä yhteen, varmuuden vuoksi, mutta vierekkäisille laitumille kyllä.
Tosin en tiedä lampaista ja vuohista paljonkaan, mitä muutaman olen tavannut.
Pässit vain ovat vaarassa jos hevonen suuttuu. Pässeistä voi tulla lautasen täytettä.- :):):):):/:/:/
öö.., jos ne ei vaan puske :D jos ne ei oo ikinä puskenu. :)
Ei kannata laittaa samaan tarhaan. Olen hoitanut sekä vuohia että lampaita, ja molemmilla on taipumusta puskemiseen sekä leikkiessään että suuttuessaan. Hevoset ja sarvipäät voivat satuttaa toisiaan todella pahasti, joten ei missään nimessä kannata laittaa samaan tilaan. On vain turha turvallisuusriski!
Vierekkäin käy kyllä kuten Kasiro sanoi.- :):):):):/:/:/
juu meinasin että mieluummin eri mut silleen vierekkäin että ois jotain seuraa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2994830Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k543012Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn321575Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.121042Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781021Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu581001Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52999