Tulevan kesän taktiikka

-M-

Kesän aikana tulee luultavasti reissattua jonkin verran kotimaassa, istuskeltua terasseilla, kahvilla ja muutenkin liikuttua ihmisten ilmoilla normaalia enemmän. Olen melko varma että jossain vaiheessa syntyy myös katsekontakteja naisiin. Olen valmis vilkuilemaan, hymyilemään ja iskemään silmää vaikka valomerkkiin asti mutta en mene juttelemaan.

Jos joku nainen tulee lähelle pyörimään, mutta ei sano mitään, niin minä tulen olemaan aivan yhtä vaitonainen.

Toivonkin että tällaisia tilanteita tulisi paljon niin tulisi samalla testattua se väite että "nainen kyllä tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostunut". Tiedän toki että väiten on älytön mutta mukavahan se on taas seurata kuinka avuttomia naiset ovat. Joten ei muuta kuin pilkettä silmäkulmaan ja odottelemaan!

56

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan osaa

Tulee yksinäinen kesä sulla olemaan.

• .............

Ehkä ei kannata omaa kesäänsä tuhlata joidenkin naisten aivopierujen kumoamiseen. Kaikki järkevät ihmiset tietää, että naiset eivät tee aloitteita kuin ehkä itseään tasokkaammille miehille, joten toimi sen mukaisesti, koska naisten käyttäytymistä et saa muutettua vaikka kirjoittaisit kuinka monta avausta aiheesta tänne.

• -M-

Ei tarkoitus ollut tuhlata kesää vaan pitää hauskaa näiden naisten kustannuksella jotka olettavat että he sukupuolensa ansiosta saavat kaiken tekemättä mitään.

• ...........
        -M- kirjoitti:

Ei tarkoitus ollut tuhlata kesää vaan pitää hauskaa näiden naisten kustannuksella jotka olettavat että he sukupuolensa ansiosta saavat kaiken tekemättä mitään.

Valitettavasti siinä käy vain niin, että nämä naiset menevät sitten pörräämään jonkun toisen miehen viereen tekemään niitä muka-aloitteitaan ja tulevat heidän iskemäksi. Tuskinpa heidän maailmankuvansa järkkyy vaikka yksi mies ei tajunnutkaan heitä iskeä, kun ehdokkaita on muitakin.

• -M-
        ........... kirjoitti:

Valitettavasti siinä käy vain niin, että nämä naiset menevät sitten pörräämään jonkun toisen miehen viereen tekemään niitä muka-aloitteitaan ja tulevat heidän iskemäksi. Tuskinpa heidän maailmankuvansa järkkyy vaikka yksi mies ei tajunnutkaan heitä iskeä, kun ehdokkaita on muitakin.

Noinhan se tietysti menee mutta olen henkisesti siihen valmistautunut. Ehkä minäkin intoudun jopa tekemään tällaisia muka-aloitteita ja sitten jos siitä seuraa jotain niin ylpeilen iskeneeni naisen. Se olisi balsamia haavoilleni.

• No onpas kyllä älytön väite, ei todellakaan pidä paikkaansa. :D

Joo'o, avuton olen. Kerran elämässäni olen yrittänyt tehdä aloitetta miehelle. Turpin tuli ja pahasti. Ei tule toistumaan enää ikinä.

• .............

Aika avuttomalta kuulostat. Jos joku mies luovuttaisi ensimmäisten pakkien jälkeen, niin saisi runkata koko lopun elämänsä kammiossaan.

• 15+15

Itse harrastan samaa työpaikalla, jos eivät tule juttelemaan mulle niin en minä heillekään

• -M-

Juu, työpaikalla noudatan myös samaa kaavaa. Olen oman osani tehnyt ja nyt se saa riittää. Toki yritän vielä korostaa tätä taktiikkaa siten että yritän pitää itsestäni mahdollisimman hyvää huolta, olla rennon ja mukavan oloinen ja kaikin puolin mahdollisimman kiinnostava, parhaan kykyni mukaan.

Eikä tämä ole pelkkää taktiikkaa vaan ihan väsymistä tähän täysin epäreiluun asetelmaan.

• IKisinkku M

Todennäköisesti joudut terasseilla kauniiden naisten ympäröimäksi heti kun huomaavat kuinka cool olet, ei ehkä viehätysvoimasi vuoksi mutta siksi kun jokapaikassa muualla kaikenmaailaman ääliöt tulee selittämään merkityksiään vaikka naiset haluaisi vaan rauhassa keskenään rupatella. Itse aion noudattaa samaa taktiikkaa muuten mutta silmäniskut ainakin jätän väliin, vilkuilusta ja hymyilystä en osaa vielä luvata mitään.

• -M-

On siinä varmasti pää pyörällä kun lauma kauniita naisia tulee muka-iskemään. He pyörivät lähellä hangaten itseään minua ja toisiaan vasten niin että staattinen sähkö purkautuu kipinöinä tummenevassa kesäyössä. Kuin Elmon tuli terassin nurkkapöydässä.

• monster.fi

Vilkuilut, hymyilyt ja silmäniskut kuulostaa aika homolta, jos et ole valmis seuraamaan niitä miehekkäillä iskuyrityksillä. Nurkkapöydässä yksin istuva ja naisille silmää iskevä mies ei taida olla kaikkein kuuminta valuuttaa tuolla karjamarkkinoilla.

• -M-

Ei ole, mutta olen tasa-arvon kannattaja ja teen vain samoin kuin naiset tekevät. Naisethan ovat tunnetusti kaikin puolin hienoja ihmisiä joten tämähän on samalla arvonnousu minulle. Myönnettäköön että silmäniskut jätän niille miehille jotka ovat vielä minuakin keski-ikäisempiä.

• lumia1000

Hitto! Eihän mitään suhteita pääse koskaan syntymään jos ollaan kaikki miehet on yhtä jääräpäitä. Ollaan sitten sinkkuja loppuikämme. Olen nainen, enkä todellakaan tee aloitetta. Annan kyllä miehelle vinkin, että olen kinnostunut, mutta itse saa tehdä keskustelualoitteen. Enhän mä turhaan luo pitkiä katseita ja hymyile. Kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen, onko muka varaa jättää tilaisuus käyttämättä? Eihän se sitten ole tarpeeks kiinnostunut.

• Ikisinkku M

tämä oli hauska purkaus, ollaan vaan sinnkuja, minulle sopii. "Olen nainen, enkä todellakaan tee aloitetta", hah, minä olen mies ja miksi se minun pelkästään kuuluisi tehdä? "Enhän mä turhaan luo pitkiä katseita ja hymyile" No aika turhaan, nimittäin jos joku lähestyy niin kuitenkin katselet sitten peloissasi muualle tai olet töykeä, "onko muka varaa jättää tilaisuus käyttämättä?" Joo on :)

• -M-

Voi, minulla on varaa jättää vaikka kaikki tilaisuudet käyttämättä. En todellakaan tee enää keskustelualoitetta sillä olen niitä tehnyt sen verran että olen oman osuuteni niistä hoitanut. Kuten naisilla on usein tapana sanoa: sorry.

• Pilderöll

Miten niin "onko varaa jättää tilaisuus käyttämättä"? Oletko sitten niin kuumaa kamaa? Kai sulta sitten pillua ainakin saa, että hyvä homma.

• lumia1000

Aggressiivisia miehiä täällä. Mä en tosiaan "vinkkaa" miehelle turhaan, eikä tee muutkaan naiset. Tosin, jos tullaan juttelemaan ilman, että vinkkiä on annettu, niin ei voi olla varma kiinnostuksesta. Me naiset ollaan monimutkaisia, mutta varmasti mies saa tietää jos naista kiinnostaa.

• -M-

Odotan innolla näitä "vinkkauksia". Ei sillä että tekisin mitään niiden takia mutta onhan se ihan jännä seurata kuinka ihmiset korottavat itsensä toisten yläpuolelle tällaisilla elkeillä. Minäkin aion nousta omiin ylhäisiin korkeuksiini ja vain hieman ilmeilläni viestittää että minulta voisi mahdollisesti joku onnekas nainen saada hetkeksi audienssin.

• .........
        -M- kirjoitti:

Odotan innolla näitä "vinkkauksia". Ei sillä että tekisin mitään niiden takia mutta onhan se ihan jännä seurata kuinka ihmiset korottavat itsensä toisten yläpuolelle tällaisilla elkeillä. Minäkin aion nousta omiin ylhäisiin korkeuksiini ja vain hieman ilmeilläni viestittää että minulta voisi mahdollisesti joku onnekas nainen saada hetkeksi audienssin.

Kyllä naiset varmastai ihmettelee, että onko heillä varaa olla jättämättä tilaisuus käyttämättä, jos suot heille katseesi tai hieman suupieltä nostat kutsuvan hymyyn.

• Ikisinkku M
        -M- kirjoitti:

Pitääkin muistaa tämä ketju aikanaan terdellä, tarkkailla naapuripöytien naisia vaivihkaa ja aina kun siellä hieman suupieli värähtää heittää heti vastaavanlainen hiuksenhieno värähdys vastineeksi. Ehkä siitä pantomiimistä pikkuhiljaa jotain kehittyy jos useamman tunnin istuskelee.

• -M-
        Ikisinkku M kirjoitti:

Pitääkin muistaa tämä ketju aikanaan terdellä, tarkkailla naapuripöytien naisia vaivihkaa ja aina kun siellä hieman suupieli värähtää heittää heti vastaavanlainen hiuksenhieno värähdys vastineeksi. Ehkä siitä pantomiimistä pikkuhiljaa jotain kehittyy jos useamman tunnin istuskelee.

Vaarana on se että toinen alkaa lisäämään panoksia ja ilveilemään entistäkin hurjemmin. Silloin pitää olla tarvittaessa valmis vastaamaan samalla mitalla. Loppuillasta voi joutua vaikka pärisyttämään huulia samalla kieroon katsoen.

• Ikisinkku M
        -M- kirjoitti:

Vaarana on se että toinen alkaa lisäämään panoksia ja ilveilemään entistäkin hurjemmin. Silloin pitää olla tarvittaessa valmis vastaamaan samalla mitalla. Loppuillasta voi joutua vaikka pärisyttämään huulia samalla kieroon katsoen.

Pitää sitten vaan koettaa hillitä sitä omaa innostusta ja pikkuhiljaa tyylillä viedä naista hekuman huipulle, eihän mitään tule jos hosumaan alkaa.

• -M- kirjoitti:

Luuletko oikeasti meidän miesten aloitetta odottavien naisten ajattelevan, että miehet ovat alhaisia koiria, joiden on polvillaan kejättävä meiltä huomiota?

Sinulla on menneisyydestäsi johtuvat omat syysi olla tekemättä aloitetta ja minulla omani. Olisi hienoa, jos pystysi unohtamaan kurjat kokemukset ja yrittämään uudelleen pettymyksistä huolimatta, mutta ei se aina ole niin helppoa. Tällainen mies ja nainen eivät vain voi päätyä yhteen. Toivon, että kohdallesi osuu joku sinusta todella kiinnostunut, rautaisella itseluottamuksella varustettu nainen, josta myös itse pidät. Niin minäkin odotan miestä, joka huomaa kiinnostuksenosoitukseni ja on itsekin siinä määrin kiinnostunut, että tekee edes jotain konkreettista asian eteen. Tällaisia miehiä kyllä löytyy, paljonkin, mutta ovat vain kaikki tähän mennessä kohtaamani olleet varattuja.

• -M-
        stellaria81 kirjoitti:

Luuletko oikeasti meidän miesten aloitetta odottavien naisten ajattelevan, että miehet ovat alhaisia koiria, joiden on polvillaan kejättävä meiltä huomiota?

Sinulla on menneisyydestäsi johtuvat omat syysi olla tekemättä aloitetta ja minulla omani. Olisi hienoa, jos pystysi unohtamaan kurjat kokemukset ja yrittämään uudelleen pettymyksistä huolimatta, mutta ei se aina ole niin helppoa. Tällainen mies ja nainen eivät vain voi päätyä yhteen. Toivon, että kohdallesi osuu joku sinusta todella kiinnostunut, rautaisella itseluottamuksella varustettu nainen, josta myös itse pidät. Niin minäkin odotan miestä, joka huomaa kiinnostuksenosoitukseni ja on itsekin siinä määrin kiinnostunut, että tekee edes jotain konkreettista asian eteen. Tällaisia miehiä kyllä löytyy, paljonkin, mutta ovat vain kaikki tähän mennessä kohtaamani olleet varattuja.

"Luuletko oikeasti meidän miesten aloitetta odottavien naisten ajattelevan, että miehet ovat alhaisia koiria, joiden on polvillaan kejättävä meiltä huomiota?"

Ehkä hieman liioiteltu ilmaisu, mutta kyllä, uskon että asia on suurinpiirtein näin. Tietysti osa naisista on niin arkoja tai traumatisoituneita etteivät kykene sen enempään, mutta paljon on myös näitä "rohkeita" naisia joiden arvolle ei sovi tehdä enempää kuin istua ja hymyillä.

• lumia1000

Jos olet komea, siisti ja iloinen, niin vinkkaan varmasti! Enkä tarkoita, että joku nousisi ylhäisiin korkeuksiin, tai hieman vinkkailisi toisille. Turhan raskaasti täällä reagoidaan ihmissuhdeasioihin. Jos niin moni nainen kertoo samaa, niin ettekö te miehet jo ymmärrä mikä on pelin henki?? Jos nainen hymyilee, niin totta hitossa kannattaa mennä jutteleen, ette varmasti saa pakkeja!

• lumia1000

Ja kyllä kiinnostunut nainen hymyilee ihan reilusti, suupielen nosto ei riitä. Eikä suupielennostosta kannata lähteä juttusille. Oma on naisen menetys ellei tuon kummempaan pysty.

• -M-

Jos nyt hetkeksi vakavoidutaan niin kerron sinulle pari asiaa. Ensinnäkin nämä vinkkailijat ovat joskus niitä jotka vain hakevat huomiota ja sitten kun heille menee juttelemaan niin ovatkin autuaan tietämättömiä koko silmäpelistä. Sitten ovat varatut naiset. En tiedä heidän motiiveistaan enkä halua ottaa selvääkään. Joskus olen ollut juuri lähestymässä naista kun katseet antoivat niin ymmärtää ja samalla hänen mies tuli paikalle. Onneksi ehdin vielä muuttaa suuntaa.

Toisekseen on ylimielistä että antaa vinkin että toinen voi lähestyä. Se vaan on elitistinen ja ylimielinen ele.

• Taikavehje

On se piIlu sitten ihana vehje, kun sitä housuissaan pitämällä voi alkaa kulmakarvoillaan esittämään ihmisille käskyjä.

Kai se on sitten vaan hyväksyttävä, että kun tarpeeksi moni pilllunomistaja niin sanoo, niin onhan se etuoikeus jos pillunomistaja vähän "vinkkaa".

• IKisinkku M

Niin kuin muutkin tuossa epäili niin kyllä minäkin, usein kun se naisen hymyily on vain oman markkina-arvon testausta eikä tarkoita mitään, sitten jos sillä saa miehen lähestymään tulee varmaan vielä parempi fiilis kun antaa tylysti pakit ja alkaa odottelemaan seuraavaa uhriraukkaa. Sitäpaitsi, sinkkunaiset on niin arkoja että saattavat perääntyä sitten miehen kähestyessä vaikka olisivat kiinnostuneitakin, varatut on uskaliaampia mutta ne saattaa itsekin uskaltaa tulla juttelemaan.

• lumia1000

Sulla on käynyt huono tuuri, harmillista! Eihän se ole mukavaa, jos tarkoituksetta osoitetaan muka kiinnostusta.Ymmärrän, kun vakavissaan hakee seuraa, toinen ei ollutkaan samoissa tunnelmissa. Onneksi miehet ei käyttäydy noin, olette huomattavan suoraviivaisempia. Nuo vinkit, kun niitä oikein käytetään, toimivat hyvin. Eivät todellakaan ole ylimielisiä eikä elitistisä.

• -M-

Kiva kuulla että ne toimivat! Odotan innolla mitä antamani vinkit tuovatkaan tullessaan. Luvassa on siis rakkaudentäyteinen kesä.

• hei taas

Pistän nyt minäkin lusikkani tähän soppaan. Tämä tuntuu koskevan minua henkilökohtaisesti, sillä ainakin minä esitin väitteen: "nainen kyllä tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostunut".

Aloittaja: varmaan muistat minut, vaikka olenkin unohtanut mitä nimimerkkiä käytin aiemmassa keskustelussamme. Olin se tyyppi, joka kumosi kaikki väitteesi (helposti) ja kun huomasit ettet pärjää, onnittelit minua siitä miten hienosti viimein ymmärsin pointtisi, sanoit että siihen on hyvä lopettaa, ja luikit pakoon.

Naiset tekevät aloitteita silloin, kun mies on riittävän kiinnostava. Aloittaja on passiivinen, rypee itsesäälissä, pitää itseään surkimuksena ja pelkää naisia. Ja kuvittelee ettei tämä näy päälle päin, vaan luulee hän vaikuttaisi ihan mahdottoman kiinnostavalta. En tiedä, auttaisiko edes filmitähden ulkonäkö tässä. Tai raha. Jotkut väittävät että auttaisi.

Tavallisia miehiä tulee jatkuvasti juttelemaan naisille. Miksi kummassa nainen näkisi turhaa vaivaa ja lähtisi itse juttelemaan tavalliselle miehelle? Sitten, jos kiinnostuu jostakin tietystä miehestä, silloin on mentävä juttelemaan jos ei muuten saa toisen huomiota.

• IKisinkku M

"Sitten, jos kiinnostuu jostakin tietystä miehestä, silloin on mentävä juttelemaan jos ei muuten saa toisen huomiota. " Niinpä, silloin voi mieskin olla varma että myös naista kiinnostaa muutenkin kuin kohteliaisuudesta.

• -M-

En nyt heti muista sinua, mutta kiva kuitenkin että osallistuit tähänkin keskusteluun.

• .................

Varmasti auttaisi filmitähden ulkonäkö ja raha, koska naiset tekee kyllä aloitteita itseään tasokkaammille miehille, esim. juurikin filmitähdille tai miljonääreille.

"Miksi kummassa nainen näkisi turhaa vaivaa ja lähtisi itse juttelemaan tavalliselle miehelle?"

Myönnät siis itsekin, että naiset eivät tee aloitteita (vaikka aluksi muuta väitit), koska heidän ei tarvitse. Kyse on ihan siitä naisten seksuaalisesta valta-asemasta ja vallankäytöstä, josta täällä on usein puhuttu ja josta muuan veikkonen on gradunkin laatinut.

Sinunkin aloitteesi (ne kulmakarvahymyjä suoremmat) on varmasti yhden käden sormilla laskettavissa. Jos keskivertomies tekee kymmeniä aloitteita, niin naisen kaksi aloitetta itseään tasokkaammille miehille tuntuu varmasti hurjalta. Huh. Oletpa rohkea.

• hei taas
        -M- kirjoitti:

En nyt heti muista sinua, mutta kiva kuitenkin että osallistuit tähänkin keskusteluun.

Olen varma että muistat. Et halua ottaa uutta erää? Varmaan ihan fiksua.

• en kirjaudu
        ................. kirjoitti:

Varmasti auttaisi filmitähden ulkonäkö ja raha, koska naiset tekee kyllä aloitteita itseään tasokkaammille miehille, esim. juurikin filmitähdille tai miljonääreille.

"Miksi kummassa nainen näkisi turhaa vaivaa ja lähtisi itse juttelemaan tavalliselle miehelle?"

Myönnät siis itsekin, että naiset eivät tee aloitteita (vaikka aluksi muuta väitit), koska heidän ei tarvitse. Kyse on ihan siitä naisten seksuaalisesta valta-asemasta ja vallankäytöstä, josta täällä on usein puhuttu ja josta muuan veikkonen on gradunkin laatinut.

Sinunkin aloitteesi (ne kulmakarvahymyjä suoremmat) on varmasti yhden käden sormilla laskettavissa. Jos keskivertomies tekee kymmeniä aloitteita, niin naisen kaksi aloitetta itseään tasokkaammille miehille tuntuu varmasti hurjalta. Huh. Oletpa rohkea.

Ei aloitteiden teossa ole rohkeudesta kyse.

• hei taas
        ................. kirjoitti:

"Varmasti auttaisi filmitähden ulkonäkö ja raha, koska naiset tekee kyllä aloitteita itseään tasokkaammille miehille, esim. juurikin filmitähdille tai miljonääreille."

Miehen logiikkaa. 'Olen niin mahtava ja kiinnostava mies, että jään toiseksi ainoastaan maapallon rikkaimmille ja komeimmille miehille. Ja olen itse asiassa heitäkin parempi, ja naisetkin huomaisivat sen jos eivät olisi niin pinnallisia.' Eihän voi olla mitään muuta syytä siihen, etteivät naiset kiinnostu juuri sinusta.

"Myönnät siis itsekin, että naiset eivät tee aloitteita (vaikka aluksi muuta väitit), koska heidän ei tarvitse."

Väitin, että naiset menevät juttelemaan kiinnostaville miehille, jos ne miehet jotka tulevat juttelemaan eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.

"Jos keskivertomies tekee kymmeniä aloitteita, niin naisen kaksi aloitetta itseään tasokkaammille miehille tuntuu varmasti hurjalta. Huh. Oletpa rohkea. "

Ihmisiin tutustuminen ei ole mikään rohkeustesti. Jos mukavia miehiä tulee tekemään tuttavuutta, miksi pitäisi tehdä asiat itselleen vaikeiksi ja lähteä itse etsimään mukavia miehiä? Urheilun vuoksi?

• Mies32

Viikon itsetuntovammainen kurppa.

• ................
        hei taas kirjoitti:

"Varmasti auttaisi filmitähden ulkonäkö ja raha, koska naiset tekee kyllä aloitteita itseään tasokkaammille miehille, esim. juurikin filmitähdille tai miljonääreille."

Miehen logiikkaa. 'Olen niin mahtava ja kiinnostava mies, että jään toiseksi ainoastaan maapallon rikkaimmille ja komeimmille miehille. Ja olen itse asiassa heitäkin parempi, ja naisetkin huomaisivat sen jos eivät olisi niin pinnallisia.' Eihän voi olla mitään muuta syytä siihen, etteivät naiset kiinnostu juuri sinusta.

"Myönnät siis itsekin, että naiset eivät tee aloitteita (vaikka aluksi muuta väitit), koska heidän ei tarvitse."

Väitin, että naiset menevät juttelemaan kiinnostaville miehille, jos ne miehet jotka tulevat juttelemaan eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.

"Jos keskivertomies tekee kymmeniä aloitteita, niin naisen kaksi aloitetta itseään tasokkaammille miehille tuntuu varmasti hurjalta. Huh. Oletpa rohkea. "

Ihmisiin tutustuminen ei ole mikään rohkeustesti. Jos mukavia miehiä tulee tekemään tuttavuutta, miksi pitäisi tehdä asiat itselleen vaikeiksi ja lähteä itse etsimään mukavia miehiä? Urheilun vuoksi?

"Miehen logiikkaa. 'Olen niin mahtava ja kiinnostava mies, että jään toiseksi ainoastaan maapallon rikkaimmille ja komeimmille miehille."

Ei kai tässä muuta selitystä ole, kun ei ole yhtäkään naista tullut tekemään aloitetta. Ja tosiaan niitä kulmakarvojen heilautuksia ei lasketa aloitteiksi. Oman havaintoni mukaan naiset tekevät aloitteita sellaisille miehille, jotka vievät ns. jalat alta ja jos mies ei ole aloitetta tehnyt niin ainoa keino viedä jalat alta on joku harvinaisen komea ulkonäkö tai julkkis-status.

"Väitin, että naiset menevät juttelemaan kiinnostaville miehille"

Saahan sitä väittää. Itsekin kuitenkin myönnät, että naisten ei tarvitse mennä juttelemaan ja kuten tässä ketjussa toinen kommentoinut nainen kertoo, niin eipä hänkään taida uskaltaa, kun oli peräti kerran aloitetta kokeillut ja pakit saanut. Ihan tyypillistä.

"Jos mukavia miehiä tulee tekemään tuttavuutta, miksi pitäisi tehdä asiat itselleen vaikeiksi ja lähteä itse etsimään mukavia miehiä?"

Ja taas päädytään tähän, että naiset eivät tee aloitteita, koska heidän ei tarvitse. Miksi sitten jaksat jankuttaa muuta? Tälläkin palstalla kirjoittelee muutamia kurppia, jotka ovat katkeria, koska niitä mukavia miehiä ei ole tullut heitä jututtamaan, eivätkä he tajua itse tehdä aloitteita miehille, koska "se on miehen tehtävä".

Mitä tästä opimme? Sen, että naiset eivät tee aloitteita.

• ...............
        en kirjaudu kirjoitti:

Ei aloitteiden teossa ole rohkeudesta kyse.

Ei ehkä naisille, kun heidän ei tarvitse niitä tehdä.

• hei taas
        ................ kirjoitti:

"Miehen logiikkaa. 'Olen niin mahtava ja kiinnostava mies, että jään toiseksi ainoastaan maapallon rikkaimmille ja komeimmille miehille."

Ei kai tässä muuta selitystä ole, kun ei ole yhtäkään naista tullut tekemään aloitetta. Ja tosiaan niitä kulmakarvojen heilautuksia ei lasketa aloitteiksi. Oman havaintoni mukaan naiset tekevät aloitteita sellaisille miehille, jotka vievät ns. jalat alta ja jos mies ei ole aloitetta tehnyt niin ainoa keino viedä jalat alta on joku harvinaisen komea ulkonäkö tai julkkis-status.

"Väitin, että naiset menevät juttelemaan kiinnostaville miehille"

Saahan sitä väittää. Itsekin kuitenkin myönnät, että naisten ei tarvitse mennä juttelemaan ja kuten tässä ketjussa toinen kommentoinut nainen kertoo, niin eipä hänkään taida uskaltaa, kun oli peräti kerran aloitetta kokeillut ja pakit saanut. Ihan tyypillistä.

"Jos mukavia miehiä tulee tekemään tuttavuutta, miksi pitäisi tehdä asiat itselleen vaikeiksi ja lähteä itse etsimään mukavia miehiä?"

Ja taas päädytään tähän, että naiset eivät tee aloitteita, koska heidän ei tarvitse. Miksi sitten jaksat jankuttaa muuta? Tälläkin palstalla kirjoittelee muutamia kurppia, jotka ovat katkeria, koska niitä mukavia miehiä ei ole tullut heitä jututtamaan, eivätkä he tajua itse tehdä aloitteita miehille, koska "se on miehen tehtävä".

Mitä tästä opimme? Sen, että naiset eivät tee aloitteita.

"Itsekin kuitenkin myönnät, että naisten ei tarvitse mennä juttelemaan ja kuten tässä ketjussa toinen kommentoinut nainen kertoo, niin eipä hänkään taida uskaltaa, kun oli peräti kerran aloitetta kokeillut ja pakit saanut. Ihan tyypillistä."

En "myönnä" mitään, vaan olen alusta asti sanonut, että naisille kyllä tullaan juttelemaan. Sitten jos haluaa välttämättä jutella jonkun tietyn miehen kanssa, silloin naisen pitää mennä itse juttelemaan. Esität uudelleen täsmälleen samat väitteet kuin edellisessäkin viestissäsi, ja syytät minua jankuttamisesta? Ja se, mitä joku satunnainen kirjoittelija sanoo tässä ketjussa, ei ole millään tavalla minun vastuullani.

Haukut ihmisiä katkeriksi kurpiksi ja kuvittelet olevasi täysin OK mies, ja ainut syy miksi naiset eivät pidä sinua kiinnostavana olisi se ettet ole julkkis tai harvinaisen komea. Kyllä ihmisestä näkyy päälle päin, mitä lajia hän on. Toisista helpommin kuin toisista. Veikkaan, että olet juuri niitä joista sen näkee helposti. Siinä on syy, miksi kukaan ei pidä sinua niin kiinnostavana että haluasi erityisesti tutustua juuri sinuun.

Mutta ehkä joskus kohtaat naisen joka haluaa tutustua juuri sinuun. Esim. joku karski vanhempi nainen, joka kuuntelee mielellään miten haukut ihmisiä, nauraa räkäisesti päälle ja korkkaa uuden kaljan.

• mies32
        hei taas kirjoitti:

"Itsekin kuitenkin myönnät, että naisten ei tarvitse mennä juttelemaan ja kuten tässä ketjussa toinen kommentoinut nainen kertoo, niin eipä hänkään taida uskaltaa, kun oli peräti kerran aloitetta kokeillut ja pakit saanut. Ihan tyypillistä."

En "myönnä" mitään, vaan olen alusta asti sanonut, että naisille kyllä tullaan juttelemaan. Sitten jos haluaa välttämättä jutella jonkun tietyn miehen kanssa, silloin naisen pitää mennä itse juttelemaan. Esität uudelleen täsmälleen samat väitteet kuin edellisessäkin viestissäsi, ja syytät minua jankuttamisesta? Ja se, mitä joku satunnainen kirjoittelija sanoo tässä ketjussa, ei ole millään tavalla minun vastuullani.

Haukut ihmisiä katkeriksi kurpiksi ja kuvittelet olevasi täysin OK mies, ja ainut syy miksi naiset eivät pidä sinua kiinnostavana olisi se ettet ole julkkis tai harvinaisen komea. Kyllä ihmisestä näkyy päälle päin, mitä lajia hän on. Toisista helpommin kuin toisista. Veikkaan, että olet juuri niitä joista sen näkee helposti. Siinä on syy, miksi kukaan ei pidä sinua niin kiinnostavana että haluasi erityisesti tutustua juuri sinuun.

Mutta ehkä joskus kohtaat naisen joka haluaa tutustua juuri sinuun. Esim. joku karski vanhempi nainen, joka kuuntelee mielellään miten haukut ihmisiä, nauraa räkäisesti päälle ja korkkaa uuden kaljan.

Kun sinä parjaat miehiä itsesäälissä rypeviksi reppanoiksi, on se vain sivistynyt, terävä huomio. Mutta katkeraksi kurpaksi joitain naisia sanova onkin kauhean negatiivinen juntti.

• Mun kesälomasuunnitelmani: Viikko vanhempieni luona pohjoisessa ja sit 3 viikkoa yksin kämpillä ja pelailen konsolilla, soittelen kitaraa, luen, käyn kuntosalilla, nukun, syön ja olen vaan. AAh ihana mitääntekemättömyys ja tylsyys.

Parempi yksin tylsänä ja mielenrauhassa, kuin kauheesti tekemistä ja ahdistuneena. Ei kiinnosta mennä minnekään. Se on hyvä. Mietityttää, että jaksaako sitä ede mennä sinne vanhempieni luokse..mutta kait se on pakko.

Joulu sit kivasti yksin. Jes! Yksinäisyys on valintani. Työ, koti, kuntosali ovat maailmani. Hyvä ja ihana tylsyys! Näin jo 20 vuotta. Hautaan asti.

• Mies 89

"Joo'o, avuton olen. Kerran elämässäni olen yrittänyt tehdä aloitetta miehelle. Turpin tuli ja pahasti. Ei tule toistumaan enää ikinä."

Tyypillinen nainen, avuton nahjus kun ei yksiä paikkeja kestä. Ne miehet jotka uskaltaa aktiivisesti naisia lähestyä saa varmasti satoja ellei tuhansia pakkeja elämänsä aikana. Naiset on niin herkkänahkaisia että heti ollaan luovuttamassa kun yhdet pakit saa. Helppo se toisaalta on naisena jättää se homma miehille.

• ....................

Juuri tuollaisiahan naiset tyypillisimmillään ovat. "Olen nainen ja voin muuttaa mieleni koska tahansa". "Olen nainen enkä todellakaan tee aloitetta."

Minäpä olen mies ja tunnen siitä huolimatta arvoni enkä todellakaan tee ylimielisille naisille yhtäkään aloitetta. Olen mieluummin sitten vaikka yksin koko elämäni. Harrastakoot naiset seksiä niiden pillunnuolijamiesten kanssa jotka viitsivät aloitteita tehdä.

• Reipas Mies

Olet ap aika ytimessä, mutta mies on jo voittaja sinänsä jos pelkkä ulkonäkö saisi naiset kiinnostumaan- siihe asemaan ei tavismieahet usein asetu vaan heidän tulee olla henkisesti hyviä naiselle.

Sad but true:

Nainen pyörii epäilyttävästi siellä terassilla, yökerhossa, jossain miehen lähellä:
      "olet tarpeeksi komea mies, anna asiakaspalveluasi minulle trikit ja moowssit tehden jotta näen oletko arvoiseni"

Mies:
      "minä haluan valita tuon kauniin naisen"

Mikä on ero?

• mies.1

Mulla oli joskus tuo sama taktiikka kuin aloittajalla mut ei se toiminut. Sitten aloin juttelee naisille ja heittämään läppää niin sain heti pil.lua. Nyt olen parissa vuodessa saanut jo 20 naiselta pil.lua. Tänä kesänä kans menen baareihin ja terasseille iskemään naisia. Pitää oikeesti tehdä itse aloite, muuten jää runkkaamaan itse.

• -M-

Onnea matkaan! Minulla ei ole tavoitteena saada pil.lua vaan tasa-arvoa. Tykkään myös siitä ajatuksesta että ei tarvitse olla niin aktiivisessa mielentilassa kuin iskuhommissa joutuu olemaan. Saa vaan mietiskellä, katsella maisemia ja vain hieman hymyillä naisille. Jos joku kiinnostunut nainen tulee juttelemaan, niin sitten tietysti tilanne muuttuu täysin. Vaikka nainen ei olisi täysin mieleiseni niin lupaan tehdä parhaani että hänelle ei jäisi tilanteesta huonot fiilikset.

• Mies 24

Minkälaista läppää niille naisille sitten pitäis heittää että tavaraa irtoaa? On sitä varmaan kerran tullut jotain läppää heitettyä vahvassa humalatilassa mutta ei kyllä irronnut. Tais ne naiset siinä vähän hihitellä mutta ei tosiaan irronnut.

• Mies 24
        Mies 24 kirjoitti:

Minkälaista läppää niille naisille sitten pitäis heittää että tavaraa irtoaa? On sitä varmaan kerran tullut jotain läppää heitettyä vahvassa humalatilassa mutta ei kyllä irronnut. Tais ne naiset siinä vähän hihitellä mutta ei tosiaan irronnut.

Minäkin haluaisin saada ennenkaikkea tasa-arvo enkä jaksa olla kokoajan niin aktiivisessa mielentilassa että menisin tekemään aloitteita.

• mies.1
        Mies 24 kirjoitti:

No sanoisin että kovin kännissä ei kannata olla kun naiset ei tykkää jos mies on ihan naamat ja puheesta ei saa selvää. juon itse n 5 kaljaa ja lähen baariin joten aika pienessä kännissä olen. Itse esittelen itseni ja kysyn et miten ilta on mennyt aluksi. Naisesta kyllä näkee heti jos haluu jutella ja jos ei halua niin vaihdan maisemaa. Yritän olla kiinnostunut ja kysellä naiselta kaikkee mut en mitään törkeää puhele tai kysele.

• Pittää nyt vielä vähän täsmentää, ettette käsitä väärin noita aiempia kommenttejani.

Ei mies minun mielestäni ole mikään paska nahjus, jos ei uskalla lähestyä kiinnostavaa naista. Ymmärrän itsekin tuon tunteen paremmin kuin hyvin. Tuollainen mies olisi itselleni mitä parhainta elämänkumppaniainesta, mutta ongelmia on vain alkuvaiheessa sen kanssa, että miten tunnistaa milloin mies on kiinnostunut, mutta epävarma, ja milloin vain epäkiinnostunut. Tietty sama juttu naisissakin, en itsekään ole mikään flirtin mestari, eli kaikki miehet eivät osaa tulkita eleitäni oikein. (Joo, olen se entinen n32, jonka kanssa eräät täällä jo kinasivat samasta asiasta yhdessä toisessa ketjussa.)

Voi olla etten osaa ilmaista itseäni kovin hyvin, kun jotkut siellä jatkuvasti tulkitsevat minut ylimieliseksi. Tarkoitukseni on kuitenkin vain rohkaista myös arempia miehiä lähestymään naisia (tietysti itsekkäistä syistä; että minuakin joskus lähestyisi joku kunnollinen mies). Ei se, ettei nainen flirttaile suurieleisesti jollekin miehelle välttämättä tarkoita sitä etteikö nainen olisi kiinnostunut. Nainen voi esim. ajatella, ettei noin komea mies voi mitenkään olla vapaa, tai sitten muuten vaan menee konseptit sekaisin mielenkiintoisen miehen ilmestyessä näköpiiriin, kuten minulla aina.

• hei taas

Minusta mies ei ole nahjus, jos hänellä ei ole naista. Mutta jos mies oikein tosissaan haluaisi tyttöystävän eikä kuitenkaan tee asialle mitään, silloin hän on nahjus. Nettipalstoilla valittamista ei lasketa.

Kuka tahansa, joka haluaa elämässä jotakin oikein tosissaan mutta ei uskalla tai viitsi nähdä vaivaa sen eteen, on nahjus.

• -M-

En tarkoita että sinä olisit jotenkin erityisen ylimielinen. Koko periaate "annan merkin, niin lähesty sinä minua" vaan on mielestäni ylimielinen. Joitakin se häiritsee ja toisia ei.

Jos naisella on kaksi tervettä jalkaa niin hän voi tulla halutessaan juttelemaan. Se että ei halua tehdä jotain ikävää, ja siksi sysää sen toisen vastuulle, on vähän arveluttavaa. Sitähän naiset ovat tehneet iät ja ajat ja tulevat varmasti tekemään myös jatkossa. Minä istun entistäkin tiukemmin paikoillani jos joku alkaa eleillään "komentelemaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe