Hei,
kihlattuni pukeutuu ihan kauhean järkyttävästi. :( Hänellä ei ole mitään tyylitajua. Hän itse pitää tyylistään, mutta saa valitsemansa uudetkin vaatteet näyttämään kirpputoriysäriltä, eikä miltään trendikkäältä ysäriltä, vaan siltä pahimmalta.
Puistattaa! Hän vetoaa siihen, että hänellä on oikeus pukeutua kuten haluaa. Hänen ihana pikkumasunsa pullottaa kanarianpaidan ja lenkkareiden välistä. Hän näyttää hopparilta, koska ei voi ostaa liian pieniä farkkuja, kun hankaavat. Hänellä näkyy useammin kuin laki sallii rekkamiehenhymy.
Hän saa siis uudetkin vaatteet, kun osaa valita ne "oikein", näyttämään uuno turhapuron lookilta.
Mitä teen, tämä alkaa jo haitata ihan kunnolla. En näe häntä enää viehättävänä. Kavahdan hänen kosketustaan, koska hän ällöttää.
Turhauttavinta on se, että hän oikeasti on komea, mutta en saa vinkata vaatepukeutumiseen! :( Alussa sain, ja silloin koin vetoa, mutta nyt miehellä on sellainen kunnon tura päällä, että minua ottaa päähän ihan kunnolla.
Mies pukeutuu järkyttävän huonosti
21
714
Vastaukset
Kyllä se sitä ohi menee.. Laita tummat lasit päähän päivänvalossa ja riisu se kosketuksia varten.
Mun mielestä miehen pitää saada kulkea vaikka munasillaan, jos se niin haluaa.- oo viisas nainen
Hei haloo! Rakastaksä sitä miestä ollenkaan, vai vaan ulkomuotoa ja pintakuorrutusta???
En ihmettele yhtään, että mies on jääräpää ja pitää tyylinsä!
Jospa katsot miestä KASVOIHIN JA SILMIIN, etkä vaatteisiin, mitkä oikeesti ei oo se MIES!!! Ottaa varmaan miestäki pattiin tuollainen ulkokuoreen tuijottelija! Sullehan kävis kaveriks vaikka mallinukke, ku siin ei tarvis oikeesti loukkaa sitä tuntevaa ihmistä! Saisit pukee mieleisekses. Älä loukkaannu, varsin tahallani provoan, koska toivon, että ymmärrät oikeesti, että toinen konsti ON parempi!!!
Kovaa tekstiä, mut herää, pahvi! Anna olla vaikka säkki päällä, älä välitä! Ajan myötä, kun ITE osoitat rakkautta, hän haluaa miellyttää sinua, mut se ei pakolla ja sanomisella onnistu, vaan pahenee.
Oma resupekkani, paikkapolvi, sarkatakki inhotti mua myös nuorena, mut nyt enemmänkin toppuuttelen, kun on liiankin komeissa kamppeissa mielellään! Mie olin aika hiljaa, en paljoo sanonu, vaik oikeesti ällötti ne kaverin kamppeet, joita hän viel oikeen esitteli, miten mamma oli ommellu nahkapaikat hajonneisiin farkunpolviin ... yäk! Nyt MÄ ostan tai valitsen hänelle vaatteet ja hän on oikeesti KOMEE ja TYYLIKÄS MIES!!!
Sun mies haluu, että EKA arvostat HÄNTÄ, et vaatteita! Oikeesti ihminen on se tärkeempi! Hyväksy! Oo iloinen HÄNESTÄ!!! Häneenhän sä rakastuit! Vai sittenkinkö vain vaatteisiin....?No eipä tullu paremmaksi sinunkaan vastauksesta:)
Pakkohan tässä jo on kysyä, että miksi ihmeessä nainen haluaa valita miehen vaatteet? Sen kyllä ymmärrän, jos nainen haluaa riisua ne.. Mutta eikö se nyt kumminkin muina aikoina voi pukeutua ihan omatoimisesti?- ap.vastaa
almameedio kirjoitti:
No eipä tullu paremmaksi sinunkaan vastauksesta:)
Pakkohan tässä jo on kysyä, että miksi ihmeessä nainen haluaa valita miehen vaatteet? Sen kyllä ymmärrän, jos nainen haluaa riisua ne.. Mutta eikö se nyt kumminkin muina aikoina voi pukeutua ihan omatoimisesti?minulle toisen pukeminen hyviin vaatteisiin on nimenomaan välittämistä ja auttamista. Minä osaan ostaa oikeat vaatteet ja värit, pystyisin tällä tavoin auttamaan häntä.
En näe pyllyvaon pilkahtelussa mitään kaunista, aatteellista tai säilyttämisen arvoista.
Meidän suhteemme ei ole niin pinnallinen, että se kaatuisi siihen, että haluan auttaa miestä pukeutumaan.
- vastaus aloituksessa
" En näe häntä enää viehättävänä. Kavahdan hänen kosketustaan, koska hän ällöttää."
Yksinkertaineni ratkaisu, ällötys loppuu heti, kun pistätte kantapäät vastakkain ja jatkatte omiin suuntiinne.
Tervemenoa. Hyvää loppuelämää. - ap.vastaa
Jabadijabadijaa.. tiesin että tätä tulee, mutta.. eette nyt hyvät immeiset ymmärrä..
Minä olen näyttänyt hänelle niin tuhannen ja monennen kerran, että rakastan häntä, VAIKKA hän on turajuntti. NYT VAAN JO PÄNNII.
Koska..
Hänen äitinsä, veljensä, siskonsa, isänsä, koko suku, kaverinsa ovat välillä maininneet huvittuneesti hänen pukeutumisestaan. Se on jo yleinen vitsi. Itse en näe yhtään syytä, miksei vakivirassa oleva aikuinen MIES voi sen vertaa herätä vaatehuoltoonsa, että ostaisi farkut joista ei näy perzläpi ja paidan, joka ei näytä kirpparin alimmaisesta korista kaivetulle.
Tämä ei ole kiinni varallisuudesta.. Tämä ei ole kiinni siitä, että mies kuolisi johonkin vakavaan tautiin, jos hän viitsisi ottaa neuvoni vastaan, tämä on VAIN JA AINOASTAAN kiinni miehen viitseliäisyydestä ja jääräpäisyydestä.
Jopa naapurin lapset sanovat häntä lökäpöksyksi.
Ottaa päähän! Muuta omaa pukeutumistasi.
- ap.vastaa
ai turajuntiksi?
Hah :D
se muuten voisi olla hyvä vastaisku.
Jos hän katsoo lätkää ja Tamia, voi ehkä vielä pahentua nykyisestäkin..
Hänelle kyse on varmaan yksilöllisestä tyylistä, se mikä sulle on kauhean järkyttävää. Hyvä itsetunto tuntuu olevan. Kannattaa varmaan kohta puoleen ratkaista onko asia niin suuri, että soommoro ellei muutosta tule.- ap.vastaa
On se Tamia ihaillut varsin useaan otteeseen, vaikka ois sekin tyyli paljon parempi kuin miehen oma tyylitön tyyli.
Olisipa kyseessä hyvä itsetunto. Pelkään pahoin, että mies on sen verran j.u.n.t.t.i, ettei vaan näe sitä, minkä kaikki muut näkevät. Ajattelen tämän siis loppujen lopuksi miehen omaksi parhaaksi. Kyllä minä sitä rakastan, vaikka olis säkki päällä. Mutta kun kyse ei olisi edes vaikeasta, tai mahdottomasta, kalliista tai aikaa vievästä projektista. Sitä minä ihmettelen, että mikä tässä hinnaa miehellä vastaan. Ja kun minä vielä auliaasti tarjoudun auttamaan!
Juuri tänään keskustelimme asiasta ja hän kysyi, miksi pitäisi muuttaa pukeutumista, hän ei näe mitään vikaa.
En vaan koskaan ole tajunnut toisen pyllyvaon näkemisen esteettisyyttä. ap.vastaa kirjoitti:
On se Tamia ihaillut varsin useaan otteeseen, vaikka ois sekin tyyli paljon parempi kuin miehen oma tyylitön tyyli.
Olisipa kyseessä hyvä itsetunto. Pelkään pahoin, että mies on sen verran j.u.n.t.t.i, ettei vaan näe sitä, minkä kaikki muut näkevät. Ajattelen tämän siis loppujen lopuksi miehen omaksi parhaaksi. Kyllä minä sitä rakastan, vaikka olis säkki päällä. Mutta kun kyse ei olisi edes vaikeasta, tai mahdottomasta, kalliista tai aikaa vievästä projektista. Sitä minä ihmettelen, että mikä tässä hinnaa miehellä vastaan. Ja kun minä vielä auliaasti tarjoudun auttamaan!
Juuri tänään keskustelimme asiasta ja hän kysyi, miksi pitäisi muuttaa pukeutumista, hän ei näe mitään vikaa.
En vaan koskaan ole tajunnut toisen pyllyvaon näkemisen esteettisyyttä.Hän ei näe tarjoustasi apuna vaan yksityisyyteen puuttumisena, ilman hyvää syytä. Nalkuttamisena ehkä, vaikka pukeutuu vaan rennosti ja nuorekkaasti.. Ei tule johtamaan mihinkään kun vaatteet on miehen aatteet. Ei siis kannata luulla, että mieskin on sitä mieltä, että pukeutuu naurettavasti ja vaan jääräpäisyyttään vastustaa muutosta. Hän on sitä mieltä, että pukeutuminen on ok as it is. Persvakoaankaan ei itse näe, joten ei haittaa.
Mitäs meinasit sitten tehdä? Parisuhde tuskin voi olla loputonta keskustelua miehen pukeutumisesta.- ap.vastaa
bravo.bravi kirjoitti:
Hän ei näe tarjoustasi apuna vaan yksityisyyteen puuttumisena, ilman hyvää syytä. Nalkuttamisena ehkä, vaikka pukeutuu vaan rennosti ja nuorekkaasti.. Ei tule johtamaan mihinkään kun vaatteet on miehen aatteet. Ei siis kannata luulla, että mieskin on sitä mieltä, että pukeutuu naurettavasti ja vaan jääräpäisyyttään vastustaa muutosta. Hän on sitä mieltä, että pukeutuminen on ok as it is. Persvakoaankaan ei itse näe, joten ei haittaa.
Mitäs meinasit sitten tehdä? Parisuhde tuskin voi olla loputonta keskustelua miehen pukeutumisesta.ai kamala, luin oman tekstini läpi ja vaikutan tosi nalkuttavalta biaatchilta. Kiva.
No, en tiedä, pitää varmaan turvautua korkeampiin voimiin miehen pään pyöräytykseen.
- siis,
MIKSI miehen pitäisi pukeutua sinun tunteittesi mukaan?
- ap.vastaa
Miksi taivas on sininen?
Miksi maito on valkoista?
Miksi noudatamme lakia? - jaha,
ap.vastaa kirjoitti:
Miksi taivas on sininen?
Miksi maito on valkoista?
Miksi noudatamme lakia?ensinnäkään taivas ei ole sininen. Ja ihan oikeastiko on olemassa laki, että miehen on pukeuduttava niin, että vaimonsa on tyytyväinen? Sanon suoraan että ongelma on sun korvien välissä, ei miehessä.
- Usko 42 v.
Mie pukeudun aina verkkareihin. Äiti ei vaan siitä oikein tykkää.
Toista ei oikein voi muuttaa, ellei se itse halua muutosta. Ehkä sun kumppanin mieli ja pukeutuminen muuttuu ajan kanssa, ehkä ei.
Suosittelen väsytystekniikkaa, siinä kyllä menee omat hermot, mutta pitkäjännitteisellä yrittämisellä voisit saada pientä muutosta aikaan.
Vähemän kuluttavaa olisi hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on.- ap.vastaa
tähän olen itsekin päätynyt. Ehkä toisto vaikuttaa pitkällä tähtäimellä.
Olen myös harkinnut tiettyjen vaatteiden "katoamista".
- hrrrr......
uuuhh, ihana, ihana suomi-mies! Komea mies, joka ei korosta olemustaan muodinmukaisilla vetimillä ja sliipatulla viimeistelyllä. Sitten on vielä omaa tahtoa tehdä niin kuin parhaaksi tuntuu, mikä varmasti näkyy miehen rennossa olemuksessa. Voi huh! Näitä tällaisia miehiä minä töissä katselen... Nam!
- ap.vastaa
voin taata sinulle, että siippani katselusta et nautintoa juuri saisi, valitettvasti.
- hah,
ap.vastaa kirjoitti:
voin taata sinulle, että siippani katselusta et nautintoa juuri saisi, valitettvasti.
minä en katso vaatteita, minä katson ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894