Ostin tärkeisiin arvostamani iäkkään ihmisen juhlaan aivan upean Espritin mekon Outletista ja haluan kunnioittaa juhlia joihin menen: ostamani mekko pukee minua ja vartalomalliani täydellisesti. Tyylikäs polvipituinen tumman sammaleen vihreä juhlamekko, joka peittää olkapäät toki, mutta sopii helteellä käytettäväksi. Nyt on sitten se ongelma, että minulla ei ole sopivia kenkiä mekon kanssa.
Kumpi on kesäjuhlissa suurempi tyylimoka: laittaa paksut mustat sukkahousut helteellä kesämekon kanssa, jos ainoat hyvät olemassaolevat kengät ovat mustat pikkunilkkurit, vaiko laittaa halvat vaaleat sukkahousut ja ne mustat nilkkurit niiden kanssa? Jos laukkukin on musta?
Ja olen vakavissani. Veronmaksajilla ja köyhillä ei ole varaa ostaa joka asuun uusia kenkiä. En ehtinyt käyttää suutarissa parhaita juhlakenkiäni ja tennareita en voi laittaa ja ilman sukkahousuja en voi mennä kyseisiin juhliin. Ja olen nainen.
Kertokaahan viisaat neuvoja, jos joku sattuu lukemaan...
kysymys muodista.
1
190
Vastaukset
- hm.
Vaaleat sukkahousut mustat kengät musta laukku kuulostaa aivan äärettömän normaalilta ja tavanomaiselta yhdistelmältä, ei siinä ole mitään vikaa. Esim. kermanväriset tai hieman kullanhohtoiset sukkikset sopisivat ihanasti mekon väriin.
Paksut mustat sukkahousut helteellä = ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1532875Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2812566Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.391584Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510- 1211222
- 1081163
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151085Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371009Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.322957