Lonkeron harmaa taivas

Nasdaq

Minulla ei ole syvällisempää tietoa siitä, kuka tuon lausahduksen lanseerasi, mutta kun tällaisina päivinä katsahtaa pihalle, niin se pullahtaa luontevasti mieleen.

Sellaista on osuvuus. Muu kaikki on jonninjoutavaa pölinää.



(harmaata naurua)

23

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Kuvitelkaa nyt vaikka seuraavaa: Mies lörpöttelee koneella hetken, menee sitten suihkuun ja pukee päällensä. Hän suunnistaa syömään sovittuun paikkaan tutun porukan kanssa. Sitten vedetään mukia yö viiteen.


      (reps)

      • Nasdaq

        Mielestäni tällainen sopii mihin tahansa maailmankolkkaan, siis tämä käyttäytymismalli, ainakin länsimaissa.


        (hihihi)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mielestäni tällainen sopii mihin tahansa maailmankolkkaan, siis tämä käyttäytymismalli, ainakin länsimaissa.


        (hihihi)

        No niin. Nyt mä olen aivan tuhannen päissäni ja niin täynnä safkaa, että paidannapit kimpoilee pitkin seiniä.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        No niin. Nyt mä olen aivan tuhannen päissäni ja niin täynnä safkaa, että paidannapit kimpoilee pitkin seiniä.


        (reps)

        Vaikka on tällanen ilma, niin katukeittiöitä on vähän siellä ja täällä. Ei ihan niin kuin viime vuonna, mutta jotain sinne päin. Sokkarilla on jokin tyhjennysale. Siis kamaa saa kantaa ulos mittatilausneliöihin selkä vääränä. Taitaa vanha hoto mennä remppaan.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Vaikka on tällanen ilma, niin katukeittiöitä on vähän siellä ja täällä. Ei ihan niin kuin viime vuonna, mutta jotain sinne päin. Sokkarilla on jokin tyhjennysale. Siis kamaa saa kantaa ulos mittatilausneliöihin selkä vääränä. Taitaa vanha hoto mennä remppaan.


        (reps)

        Siis horo, ei hoto. Hoto ei tarkoita minun tietämykselläni mitään.


        http://www.youtube.com/watch?v=q5-VQOeQXco


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis horo, ei hoto. Hoto ei tarkoita minun tietämykselläni mitään.


        http://www.youtube.com/watch?v=q5-VQOeQXco

        Mitä vanhemmaksi sitä tulee, niin sitä muutosvastaisemmaksi sitä käy. En oikein näe tähän mitään muuta syytä kuin sen, että ihminen lähestyy peräseinää ja lyö käkkäriä kehiin välttääkseen gäpin.


        (naurua tiilivarvista)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mitä vanhemmaksi sitä tulee, niin sitä muutosvastaisemmaksi sitä käy. En oikein näe tähän mitään muuta syytä kuin sen, että ihminen lähestyy peräseinää ja lyö käkkäriä kehiin välttääkseen gäpin.


        (naurua tiilivarvista)

        Tuo on vähän sama asia kuin onse, että jää maasturilla neliveto päällä kiinni saveen. Siis en tiedä mitään yhtä idioottimaista tilannetta - jossa vielä kaiken lisäksi tuntee itsensä täysin naurettavaksi - kuin on se, että kaikki renkaat sutii.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tuo on vähän sama asia kuin onse, että jää maasturilla neliveto päällä kiinni saveen. Siis en tiedä mitään yhtä idioottimaista tilannetta - jossa vielä kaiken lisäksi tuntee itsensä täysin naurettavaksi - kuin on se, että kaikki renkaat sutii.


        (reps)

        Onneksi on olemassa stabiili vararengas. Vararengas on vakuuttava esimerkki siitä, että se kulkee aina yhden ajatuksen perässä.

        (grippimäistä naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Onneksi on olemassa stabiili vararengas. Vararengas on vakuuttava esimerkki siitä, että se kulkee aina yhden ajatuksen perässä.

        (grippimäistä naurua)

        Eli viides pyörä (5.pyörä).


        Viides pyörä on varapyörä. Autoja tuntevat ihmiset ymmärtävät pyörän ja renkaan eron.

        Mutta mikä on vanne?



        (hulamaista naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli viides pyörä (5.pyörä).


        Viides pyörä on varapyörä. Autoja tuntevat ihmiset ymmärtävät pyörän ja renkaan eron.

        Mutta mikä on vanne?



        (hulamaista naurua)

        2. episode


        Kuulin tuossa viikolla, että kaikki suuret tauluni ovat Puolassa, Varsovassa. Siis koko pino.

        (muistelisin, että pienimmän koko oli jossain 140x230 välillä.)

        Olin hyvin hämmästynyt tiedosta, sillä minuun otti yhteyttä ostajan poika, joka tällä hetkellä vaikuttaa huudeilla. Miksi hän otti yhteyttä?

        En minä tiedä.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        2. episode


        Kuulin tuossa viikolla, että kaikki suuret tauluni ovat Puolassa, Varsovassa. Siis koko pino.

        (muistelisin, että pienimmän koko oli jossain 140x230 välillä.)

        Olin hyvin hämmästynyt tiedosta, sillä minuun otti yhteyttä ostajan poika, joka tällä hetkellä vaikuttaa huudeilla. Miksi hän otti yhteyttä?

        En minä tiedä.

        Mä olen yhä sitä mieltä, että jos haluaa olla edes jollain tasolla vaikuttava ihminen, niin on oltava sinkku.

        Sinkkujen näkökulma asioihin on terve, ehjä ja pilaamaton. Sielu on ikään kuin ikkunoiltaan puhdas.

        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä olen yhä sitä mieltä, että jos haluaa olla edes jollain tasolla vaikuttava ihminen, niin on oltava sinkku.

        Sinkkujen näkökulma asioihin on terve, ehjä ja pilaamaton. Sielu on ikään kuin ikkunoiltaan puhdas.

        (reps)

        Tahraamaton katse. Se on sana jota haen.

        Kokemisen kaikkivoipaisuus on myös hyvä ehdokki.



        (Wimimäistä hinkkaavaa naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tahraamaton katse. Se on sana jota haen.

        Kokemisen kaikkivoipaisuus on myös hyvä ehdokki.



        (Wimimäistä hinkkaavaa naurua)

        Yritän löytää edes yhden hyvän syyn olla olematta sinkku.

        Yritän löytää hyvän syyn sinkkukielteisyyteeni.

        Yritän ymmärtää sinkkuuden vaihtoehtoja.

        En osaa rakentaa tätä lausetta. En vain osaa. Muuten olen kielellisesti ja esitysmuodollisesti ihmiskunnan näyttötyö.



        (näyttö päätteistä naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Yritän löytää edes yhden hyvän syyn olla olematta sinkku.

        Yritän löytää hyvän syyn sinkkukielteisyyteeni.

        Yritän ymmärtää sinkkuuden vaihtoehtoja.

        En osaa rakentaa tätä lausetta. En vain osaa. Muuten olen kielellisesti ja esitysmuodollisesti ihmiskunnan näyttötyö.



        (näyttö päätteistä naurua)

        Mihin ihmisiä tarvitaan?

        a) jakamiseen

        b) hyötyyn

        c) lisääntymiseen

        d) kaikkiin näihin.



        (sosiaaliekonomistista naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mihin ihmisiä tarvitaan?

        a) jakamiseen

        b) hyötyyn

        c) lisääntymiseen

        d) kaikkiin näihin.



        (sosiaaliekonomistista naurua)

        Entä mitä kaikkea tarvitaan unohtaakseen kaiken tämän maailman alla elävän tyhjyyden, tämän ei-missään olevaisuuden?

        Mun mielestä siihen tarvitaan kaikki käytettävissä oleva.


        (non-vakavaa naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Entä mitä kaikkea tarvitaan unohtaakseen kaiken tämän maailman alla elävän tyhjyyden, tämän ei-missään olevaisuuden?

        Mun mielestä siihen tarvitaan kaikki käytettävissä oleva.


        (non-vakavaa naurua)

        Etenkin siihen tarvitaan kokemisen taito, koska ilman kykyä kokea ei ole olemassa mitään pohdiskeltavaa. Ei ulkopuolisia kommentteja.


        (empaattista naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Etenkin siihen tarvitaan kokemisen taito, koska ilman kykyä kokea ei ole olemassa mitään pohdiskeltavaa. Ei ulkopuolisia kommentteja.


        (empaattista naurua)

        Eli mun maailmankatsomuksen (keittiön) mukaan mikään ei ole elämässäni niin tärkeää kuin on ymmärtää se, miksi tämä meteli ja hälinä, tämä kierrätyksen tulva, ja se, miksi menneet maisemat palaavat alati mielen käytäville.

        Se johtuu siitä pohjimmaisesta pelosta, eli olemattomuudesta ja siitä, että se ei todellakaan ymmärryksessä enää palaa.

        Siitä kaikki säätö.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli mun maailmankatsomuksen (keittiön) mukaan mikään ei ole elämässäni niin tärkeää kuin on ymmärtää se, miksi tämä meteli ja hälinä, tämä kierrätyksen tulva, ja se, miksi menneet maisemat palaavat alati mielen käytäville.

        Se johtuu siitä pohjimmaisesta pelosta, eli olemattomuudesta ja siitä, että se ei todellakaan ymmärryksessä enää palaa.

        Siitä kaikki säätö.



        (reps)

        Eli muisto on epätäydellinen, jalostunut ajan myötä.

        Siis ihan perseestä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli muisto on epätäydellinen, jalostunut ajan myötä.

        Siis ihan perseestä.



        (reps)

        huippukivaa.fi


        (outs)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        huippukivaa.fi


        (outs)

        Oma suhteeni täysin ylivoimaisiin tekijöihin ja vaikuttimiin on monimutkainen. Jo sellaisen skannaaminen ja bongaus tuottaa vatsanväänteitä. Ja kuitenkin minä olen päivätöissä.

        (Bongauksen etymologia on hieman kimurantimpi kuin käyttökielessä sen uskoisi olevan. tsikidi tsek.)


        (reps)


      • Anonyymi
        Nasdaq kirjoitti:

        Oma suhteeni täysin ylivoimaisiin tekijöihin ja vaikuttimiin on monimutkainen. Jo sellaisen skannaaminen ja bongaus tuottaa vatsanväänteitä. Ja kuitenkin minä olen päivätöissä.

        (Bongauksen etymologia on hieman kimurantimpi kuin käyttökielessä sen uskoisi olevan. tsikidi tsek.)


        (reps)

        No sinäpä se melkoinen ennustajaeetu olet tavallaan näköjään ollut ainakin jo keväällä 2013


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinäpä se melkoinen ennustajaeetu olet tavallaan näköjään ollut ainakin jo keväällä 2013

        Vähän matematiikkaa nääs


    • Anonyymi

      Lonkeronharmaa taivas alkuperäisen sanonnan lanseerasi Keijo Laitinen, sanoittaja taiteilija, muusikko. Siitä on tehty biisi nimeltään Lonkeronharmaa taivas, jonka on säveltänyt Esko Koivumies ja Laititinen sanoittanut. Sen on tuottanut Reijo Paunonen joka myös biisin esittää. Kappale on Nostalgian virrassa albumilla joka ilmestyi 18.3.2021. https://youtu.be/zqX4NkWlqc4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe