Mikä ihmeen pakko se on ajaa PÄÄ NAHAKS?? tuleeko siitä kovikseksi!! Sis kohta olen varmaan ainut deittimies jolla hiuksia päässään! KUULAPÄITÄ aivan liikaa pk-seudulla!! kasvattakaa tukka!! ei se tee kovista ja naistenmiestä kun ajaa pään v1ttu nahaks!!!"HEI..katsokaa.. mä olen kova.. olen ajanut PÄÄN NAHAKS..v1ttu olen kova.. katsokaa.. OLEN TATSKATTU ja olen ajanut PÄÄN NAHAKS!!! "
Helvetin KUULA-päät!!
30
2190
Vastaukset
- enymmärrämiehiä
Mikä sua nahkapäissä noin kovasti ahdistaa? Luuletko sä, että he saavat naisen kuin naisen itselleen? Ei se noin vaan mene. Mun mielestä kuulapäät on pelottavia. En ymmärrä, miksi ajaa päänsä kaljuksi, jos hiukset päässä vielä kasvaa. En ole ikinä tavannut miestä, jolle kalju oikeasti sopii. Joku väitti joskus, että hiukset ja äly ei viihdy samassa päässä. Viittasi tietenkin siihen, että kaljut miehet olisivat älykkäämpiä. Tuskin ovat. Miksi tehdä itsestään ruma, kun olisi paljon viehättävämpi tukka päässä? Mä en ymmärrä miehiä.
- Vui......
Ymmärtämättömyytesi johtuu tyhmyydestäsi.
Puhut nyt *makuasioista*, enempää en vinkkaa, hetken mietittyäsi voit vaikka keksiä myös syitä miksi joku ajaa päänsä kaljuksi, syystä x, miettimättä mitä joku toinen ajattelee tämän valinnasta.
Kalju alkaa sopia 50 iässä ja kasvojen pitää olla karun näköset..siis kalju ei ole maitonaamojen kampaus.. Mulla itsellä on senverran poikamainen pärstä että mulle ei sopisi clani alkuunkaan.. Klaju sopii mun mielestä esim 62vuotiaalle Blackmetal laulaja Jiri "Big Boss" Valterille bändissä ROOT..
Lisäks clanin kanssa pitää olla vähintään "himonussijan" parta..=)- NikoS
Monet miehet alkaa kaljuuntua kaksikymppisinä tai jo heti teini-iän jälkeen. Se kalju hiusmallina monesti tarkoittaa edennyttä kaljuuntumista. Varmasti se siistimmän näköinen kuin nuorella miehellä seppo taalasmaa -tyyli.
- värjättyluomu
Olen myös huomannut, että suurin osa deitti-markkinoilla ovat kaljuja. Siis näitä vartavasten ajettuja kaljuja. Onko koskaan juolahtanut mieleen, että ohkanenkin tukka tuo enemmän sympaattisuutta ja pehmeyttä persoonaan. Jos vierekkäin pistettäisiin kuulapää ja harvatukkainen, vaikka osittain kalju niin jo pelkän ulkonäön perusteella viehättyisin niistä parista haivenesta. Siis jos pitäisi pelkän ulkonäön perusteella ajatella. Ehkä se kertoo myös tietynlaisesta itsevarmuudesta jos uskaltaa kantaa ohkasenkin kuontalon ja rupsahtaa luonnollisemmin.
Ikää meille kaikille tulee. Otetaan se kunnialla vastaan.
Joku mainitsi, että nahkatukka on pelottavaa. Kyllähän siihen tietynlaisia mielikuvia kieltämättä tulee.- Pitkät vai pätkät
Itse olisin voinut kirjoittaa jotain vähän samansuuntaista naisista; lyhyet vs. (jo kohta sukupuuton nähneet) pitkät hiukset...
- siittiö-lookki yöks
yleensä nahkatukilla on tatskat, lävistyksiä ja kulahtaneet haisevat lehmän nahkaliivit, liian pienet farkut jotka roikkuu putoamista vaille. Istuessaan heillä näkyy karvainen takamus farkun vyötäröllä, kun on ihramaha.
- tykkään...
kyllä vaan kaljut miehet on sexikkäitä...
- kuula1
Tässä se syy juuri on: kaljuna on sentään joidenkin mielestä erityisen seksikäs, vaikka monien mielestä ei ole seksikäs ollenkaan. Se on parempi kuin olla täysin mitäänsanomaton perusjamppa ohuiden ja harvojen hiustensa kanssa.
- käyjaei
No onko parempi sellainen, kun yhdellä hapsutukalla 50 on hiustenvärinä
monivärinen, eli värjää näitä olemattomia haituviian.
Mieluummin kaikki pois, jos ne ovat pahasti harventuneet, oli ikä mikä tahansa.
säälittävää myös, jos yritetään väen väkisin pitää kiini karvoista, joita ei
oikeesti ole.
Ei kaljussa ole vikaa, mutta jos omat hiukset on hyvät, niin silloin tämä
kalju look ihmetyttää, mutta toisille se käy ja toisille ei. Riippuu kallon
muodosta. - Nutipää
Täällä ilmoittautuu yksi nutipää. Spedemallia pystyisi pitää, mutta kun päälaki on jo lähes kalju niin ajan mielummin kaiken pois. Alle nelikymppisellä kun se spedemalli vaan tekee niin "vanhan" fiiliksen.
Mutta ymmärrän alkup. kirjoittajan harmin. Minäkin lähtisin mielelläni treffeille jonkun kanssa jolla olisi tuuheat, pitkät ja paksut hiukset päässä. - kkjhkkj
Hei kysynpähän vaan, että tästäkö johtuu, että kaljut miehet ovat heikkoina pitkähiuksisiin naisiin?? Itselläni on pitkät ja paksut hiukset suomalaiseksi ja kaljut ovat minusta kiinnostuneita usein....
- 6jjjjjj
Mistä ihmeen hitusvinkulasta olet tuon repinyt että he olisivat sinusta kiinnostuneita hiustesi vuoksi???
Toki pitkät hiukset avoimina kiinnostaa varmasti kaikkia miehiä, mutta ei ne hiukset ole itsessään mitään.
- kasvatan heti kuulan
Kuulapäillä taitaa olla enemmän ajatuksia siellä päässä kuin aloittajalla.
- ~c~
Nooh, ei ketään ny haukkua tartte, vaikka onhan tukka kyllä kiva olla päässä. Kaljukammo on tavallaan luonnollinen reaktio, kun kalju voi liittyä paitsi vanhuuteen, myös syöpähoitoihin. Niin ja vauvat on myös usein kaljuja, sekin voi pelottaa :)
- miesvm1967
"Niin ja vauvat on myös usein kaljuja, sekin voi pelottaa :)"
xD xD xD
Voi kun saiskin jostain vielä vauvan nuuhkuteltavaksi, ne tuoksuu niin pirun hyviltä :D Ehkä sit myöhemmin saankin jos tulee lapsenlapsia, äkkiä mulle ne vauvat tänne :) No ehkä yövalvomisia ei enää täsä iässä niin kaipailisi, aika moni yö meni vauvaa sylissä kanniskellessa ja katuvaloja katellen. Onneksi ei ollu koliikkia sentään kenelläkään. - Kalju voi olla hot
Jaa-a... Niin minäkin pidin kuulapäitä kammottavina, kunnes tapasin poikamaisen näköisen kuulapaan, joka oli (on) uskomattoman karismaattinen ja komea. Naisia sillä tyypillä riittäisi helposti joka sormelle, vaikkei mikään (siis juuri siksi) punaniska-karjun näköinen olekaan.
Edelleenkin ko. tyyppi on komein seurustelukumppanini ikinä. Suhde päättyi persoonaan liittyvistä syistä.
Ja niin, edelleenkään ei toista puoleensavetävää kaljua ole tullut vastaan. En vaan tykkää. Paitsi tässä tapauksessa.- no mutta
oishan sekin varmaan ollu vielä hotimpi hiukset päässä.
- pitkätukkablondi
kaljut miehet voitullatyöntämäänmunaamunvittuunseonjovalmiiksikosteena,sormetan itteeni himona
- kalju mees
Jos työnnän myös nyrkin...
- -haistakaav1ttu-
"poikamaisen näköinen kuulapää" on se kaikista ÄLLÖIN!! *oksentaa* siis just sellainen.--." KATSOKAA.. olen ajanut pääni NAHAKS.. katsokaa.. OLEN AJANUT NAHAKS!! v1ttu mä olen KOVIS..TAJUATTEKO..?" oliko sillä vielä jalkapallopaita?? *YÖÖÖRRRRGG*..*oksentaa*
Ainut oikea Kuulapää on karukasvoinen ja parrakas..ja hieman mahaakin!! - 718181818
Mä olen hieman kateellinen heille, jotka jaksavat kasvattaa pitkän tukan tai uskaltavat ajaa kaljuksi.
- terveysriski?
http://www.terveydeksi.fi/?p=2951
Kaljuuntuminen ennustaa sydänriskejä
6.5.2013
Kaljuuntuvat miehet sairastuvat sydän- ja verisuonitauteihin muita todennäköisemmin, tuore tutkimuskatsaus vahvistaa.
Sydänoireiden riski on kohonnut etenkin päälaelta kaljuuntuvilla.
Hiustenlähdön ja sydänriskien yhteys on tunnettu jo pitkään, mutta nyt julkaistut tulokset ovat hyvä yhteenveto olemassa olevasta tutkimusnäytöstä. Ne perustuvat 40 000 miehen tietoihin kuudesta eri tutkimuksesta. Kaljuuntuminen ennustaa sydänoireita myös naisilla, aiemmista tutkimuksista tiedetään.
Tulosten perusteella hiuksistaan valtaosan menettäneet miehet sairastuvat sepelvaltimotautiin kolmanneksen todennäköisemmin kuin kaljuuntumiselta säästyvät. Tämä todettiin noin yksitoistavuotisten seurantojen aikana. Osa tutkimuksista arvioi riskin tätäkin suuremmaksi etenkin, jos kaljuuntuminen oli alkanut nuorena.
Sydänriskit liittyivät erityisesti päälaen kaljuuntumiseen, ja riski oli sitä suurempi mitä laajempaa kaljuuntuminen oli. Myös pelkkä hiusrajan perääntyminen ohimoilta ennusti sydän- ja verisuonitautien riskiä, mutta ei yhtä voimakkaasti kuin päälakikaljuuntuminen.
Tulosten perusteella kaljuuntumisen ja sydäntautien yhteys on selvä, mutta sen syyt ovat vielä pimennossa. Kaljuuntuminen voi esimerkiksi liittyä insuliiniherkkyyden heikentymiseen tai pitkäaikaiseen tulehdustilaan, jotka kummatkin voivat altistaa myös sydäntaudeille. Myös testosteroni voi selittää ilmiön, tutkijat kirjoittavat.
Tutkimus julkaistiin BMJ Open -tiedejulkaisussa. (UP Duodecim) - jkljkkj
"Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;"
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Kor.11.html- Shole
Ei.
- ihanomamielipide
Vanhemmilla miehillä, joilla on päälaella kärpästen kiitorata, niin moni
kasvattaa ne viellä sivulla kasvavat haivenet pitkiksi ja sitten vetäistään
tyylikkäästi kaljun peitoksi. Se on kyllä hupaisa näky, vaikkei ehkä
mulle kuulukkaan.
Kannaisikohan hyväksyä kaljuuntuminen ja siistiä se vähä, mitä jäljellä
vielä on.
Sitten mitä tulee hyvä hiuksisiin, jotka ajaa kaljuksi, niin hmm. totuuden
nimissä, mieluiten tukka tukevasti päässä, kuin ihan nuti. - ...
Kaljuuntuminen on se syy. Jos tätä ongelmaa ei olisi, niin ei kukaan ajaisi itseään kaljuksi.
- väärin väärin
Kyllä muuten ajaa..Kahdella tutulla paksut hiukset, mutta ajavat päänsä
ihan kaljuksi tieten tahtoen. Eikä heillä ole mistään jengi jutuista kyse.
Onhan se vähän omituista, koska nykyään monella miehellä kekkonen
pyrkii esiin jo kolmekymppisenä, niin luulisi olevan ylpeä hiuksistaan.
- Kuin mulkunnuppi
Kuulapääksi tuli ajeltua, kun hiukset muutenkin ohuet ja harvenemassa. Siistimpi näky kuin ne ajoittain pystyynkin pyrkivät hapset. Tatuointeja (eikä leijonakoruja ja tai ns. Kiitos...-paitoja) ei ole eikä tule. Jos hiukseton päälakeni jotakuta ahdistaa, antaa ahdistaa vaan.
Mun mielestä sheivattu pää sopii aika monelle ja onhan se jotenkin kiihottava..samalla tavalla kun kunnon kampaus jonkun toisen päässä,se on se kokonaisuus:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan412981Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272844- 1202298
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111256
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792