Tarjos, josta ei

voi kieltäytyä

On tällainen idea.
Pokaan itselleni naisen jostain. Katson että/miten pupillit reagoi valoon, ulkonäkö on normaali, viina ei haise, luonne on OK, ei mitään sairaita taipumuksia (SM ym), sormus puuttuu ja että nainen omaa edes alkeellisen tyylitajun.
Tapaan pari kertaa, jos homma tuntuu hyvältä niin ehdotan seuraavaa: minä maksan meille (mini)risteilyn, tuliaiset, ruokailut, bileet ym ym. Muun pippaloinnin lomassa saan naiselta seksiä kun pyydän, kohduullisissa rajoissa.
Aika normaali viikonloppuristeily siis. Pitäisimme naisen kanssa hauskaa sydämemme kyllyydestä sekä tanssilattialla että hytissä. Mitä sanotte? Voiko tällaisesta tarjouksesta kieltäytyä?

52

7489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Iita

Ei voi.
      Paitsi jos haiset pahalle, sinulla on reikiä hampaissa, tukkasi on harva, mahasi on iso, jos käyttäydyt tökerösti, vaatteesi ovat mauttomat tai jos muuten olet pösilö ja pöliset typeryyksiä.

• voi kieltäytyä

Hiustyyli on normaali. Ominaistuoksu on, mutta se ei ole paha. Hampaisto on lääkärin mukaan hyvä. Maha ei ole iso, pikemminkin olen vähän alipainoinen. Käyttäytyminen on kunnossa, itseasiassa pidän itseäni niin mukavana ihmisenä että luulen selviäni tällaisesta risteilystä aika monen ihmistyypin kanssa. Vaatteeni ovat uudehkot ja hyväkuntoiset.

• Iso Iita
        voi kieltäytyä kirjoitti:

Hiustyyli on normaali. Ominaistuoksu on, mutta se ei ole paha. Hampaisto on lääkärin mukaan hyvä. Maha ei ole iso, pikemminkin olen vähän alipainoinen. Käyttäytyminen on kunnossa, itseasiassa pidän itseäni niin mukavana ihmisenä että luulen selviäni tällaisesta risteilystä aika monen ihmistyypin kanssa. Vaatteeni ovat uudehkot ja hyväkuntoiset.

Jos olet kerran ok, laita osoitteesi minulle.

• voi kieltäytyä
        Iso Iita kirjoitti:

Jos olet kerran ok, laita osoitteesi minulle.

Tarkoitus olisi selvittää vähän että millaiset mahdollisuudet olisi tuollaiseen keikkaan, ei etsiä seuraa tätä kautta, mutta siltä varalta että jotkut epätoivoiset miehet yrittävät kalastaa naisia minun viestillä...
        ... tässä on mailini: [email protected].

• ......

Voiko tollaseen suostua? Venäjältä saat halvemmalla...

• Noh

On ihan selvä. Heti suostun :)

• voi kieltäytyä

Selvitän tässä vähän että miten halukkaita naiset olisi tällaiseen järjestelyyn.

• yks.

Selvitän tässä vähän että miten halukkaita naiset olisi tällaiseen järjestelyyn.

sanohan ihan rehellisesti ikäsi ja
        missäpäin suomea asut? jos rohkenet ehdottaa
        niin varmaan kerrot nämäkin.

• voi kieltäytyä
        yks. kirjoitti:

sanohan ihan rehellisesti ikäsi ja
        missäpäin suomea asut? jos rohkenet ehdottaa
        niin varmaan kerrot nämäkin.

Ikää on sen verran että paatille on asiaa sekä viikolla että viikonloppuisin. Asuinpaikka on sen verran etelässä että pystyn vaikka polkien siirtymään lähimpään terminaaliin.
        Sitten voit varmasti kertoa minulle missä kohtaa olen suoraan ehdottanut tätä kenellekään teistä. Jos sellaisen ehdotuksen löydät, niin huomaat varmasti että siinä viestissä jossa annoin mailiosoitteeni löytyy myös maininta että nimenomaan en hae tätä kautta seuraa, vaan haluan kysyä teiltä miten onnistunut ideani on.

• Äkkiä

Kipin kapin patenttia hakemaan. Hyvä ajatus!

Minusta polttoitsemurha on tapauksessasi ihan hyvä vaihtoehto kun kuitenkin naisesi ei anna seksiä kaiken tuon mainitsemasi panostuksesi jälkeen. Antaa ehkä muille mutta ei sinulle :)...

• voi kieltäytyä

Miten vakavasti voi ottaa sellaista ihmistä, joka suosittelee toiselle polttoitsemurhaa?

• voi

Toivot siis mielipiteitä voiko kieltäytyä vai ei!
      No, monet olisivat jo tukka putkella lähteneet seuraksesi, vai mitä. Riippuu naisesta.

Kieltäytyisin tarjouksestasi. Järjestetty juttu paistaa läpi kilometrien päähän. Siksi! Et välitä naisesta pätkääkään vaan seksi on pääasia. En haluaisi olla maksullinen nainen. Ja jos tarjous ei tule vilpittömästi halustasi antaa naiselle, niin unohda koko juttu. Seksiä saat halvemmallakin. Miksi nähdä vaivaa?

• voi

yhtään välität naisestasi ( jos ei ole pelkkä yhden kerran poka) lopeta alkuunsa.

Toiminnallasi hakkaat nauloja arkun kanteen.

• voi kieltäytyä

Miksi minun pitäisi antaa täysin tuntemattomalle naiselle? Täysin eri asia olisi sitten jos taustalla olisi joku ystävyys tms. suhde.
        Totta, haluan risteilyltä seksiä. Tällaisella järjestelyllä haluan varmistaa sen, etten tarvitsisi tyytyä ihan mihin tahansa naiseen (lue aloitusviestini). Jos poimisin jonkun paikallisesta yökerhosta, niin voisi hyvinkin olla että kokemus olisi "vähän" huonompi kun etukäteen tällaisella järjestelyllä. Siitä puhumattakaan, että nainen on pahimmassa tapauksessa naimisissa ja pääsen pikavauhtia perheenrikkojaksi.

• voi kieltäytyä
        voi kirjoitti:

yhtään välität naisestasi ( jos ei ole pelkkä yhden kerran poka) lopeta alkuunsa.

Toiminnallasi hakkaat nauloja arkun kanteen.

... tietäisit mitä kohtelua olen saanut naisilta niin et yhtään ihmettelisi miksi teikäläiset joutuu ansaintsemaan minun kunnioituksen. Oletusarvoisesti en välitä naisesta sen enempää kun ihmisestä muutenkaan.

• voi

Miksi minun pitäisi antaa täysin tuntemattomalle naiselle? Täysin eri asia olisi sitten jos taustalla olisi joku ystävyys tms. suhde.
        Totta, haluan risteilyltä seksiä. Tällaisella järjestelyllä haluan varmistaa sen, etten tarvitsisi tyytyä ihan mihin tahansa naiseen (lue aloitusviestini). Jos poimisin jonkun paikallisesta yökerhosta, niin voisi hyvinkin olla että kokemus olisi "vähän" huonompi kun etukäteen tällaisella järjestelyllä. Siitä puhumattakaan, että nainen on pahimmassa tapauksessa naimisissa ja pääsen pikavauhtia perheenrikkojaksi.

Ymmärrän, jos haet seuraa tuntemattomasta naisesta, onhan kirjoitus "yhden yön jutut" palstalla. Jos taas taustalla olisi ystävyys tms suhde, mitä haet? Tai vastasit jo itse siihen osittain, mutta...

Oletko ajatellut vaihtoehtoa, että tämä ystävä kustantaisi matkansa ja bileensä itse. Pitäisitte hauskaa, kävisitte syömässä ja katsoisitte miltä tuntuu. Silloin nainen voisi säilyttää omanarvontunteensa ja silti voisi tutustua mieheen. Miehen kannalta tämä on tietenkin epävarma järjestely, jos päämäärää ei saavuteta hänen kannaltaan.

• voi

... tietäisit mitä kohtelua olen saanut naisilta niin et yhtään ihmettelisi miksi teikäläiset joutuu ansaintsemaan minun kunnioituksen. Oletusarvoisesti en välitä naisesta sen enempää kun ihmisestä muutenkaan.

Sitä en voi tietää.Enkä haluaisi ottaa seurauksia heidän tekemisistään omalle kontolleni, vaikka varmaan sen joudunkin tekemään. Samoin myös päinvastoin. Olen minäkin kokenut monenlaista kohtelua teikäläisten taholta ja joskus on vaikea kunnioittaa ja antaa miesten hoitaa asioita, joita he periaatteessa voisivat hyvin hoitaa, mutta kun ei ole sitä luottamusta...

• voi kieltäytyä
        voi kirjoitti:

Ymmärrän, jos haet seuraa tuntemattomasta naisesta, onhan kirjoitus "yhden yön jutut" palstalla. Jos taas taustalla olisi ystävyys tms suhde, mitä haet? Tai vastasit jo itse siihen osittain, mutta...

Oletko ajatellut vaihtoehtoa, että tämä ystävä kustantaisi matkansa ja bileensä itse. Pitäisitte hauskaa, kävisitte syömässä ja katsoisitte miltä tuntuu. Silloin nainen voisi säilyttää omanarvontunteensa ja silti voisi tutustua mieheen. Miehen kannalta tämä on tietenkin epävarma järjestely, jos päämäärää ei saavuteta hänen kannaltaan.

Logiikka on seuraava: minä saisin risteilyn ja seksiä. Nainen saisi ilmaisen risteilyn ja seksiä.

Jos taustalla olisi muutakin, niin kyllä yrittäisin kehittää siitä muuta kun viikonlopun seksisuhdetta. Olisin ehtinyt tutustua naiseen, ja osaisin arvioida paremmin mitä olisi luvassa jos lähtisimme jotain suhdetta virittelemään. Tässä tapauksessa ehkä antaisin naisen maksaa itse matkansa.
        Jos ehdottaisin seksilomaa JA että nainen itse maksaisi matkansa, niin saisin kuittailuja että kyllä se herrasmies on se joka matkan maksaa. Tuo oli vielä kiltimmästä päästä. Ne harvat jotka vastaisivat tällaiseen viestiin eivät juurikaan antaisi valinnanvaraa (kts. ensimmäinen viestini, valintakriteerit).
        Miksi sitte haen seuraa netin kautta? No katsos ystäväni tätä ketjua, arvaa paljonko aikaa ja vaivaa olen panostanut viestien kirjoittamiseen ja totea miten paljon keskustelua olen saanut aikaan täältä kotoa käsin. Baarissa tuskin olisi mahdollista näin pienellä vaivalla?

• voi kieltäytyä
        voi kirjoitti:

Sitä en voi tietää.Enkä haluaisi ottaa seurauksia heidän tekemisistään omalle kontolleni, vaikka varmaan sen joudunkin tekemään. Samoin myös päinvastoin. Olen minäkin kokenut monenlaista kohtelua teikäläisten taholta ja joskus on vaikea kunnioittaa ja antaa miesten hoitaa asioita, joita he periaatteessa voisivat hyvin hoitaa, mutta kun ei ole sitä luottamusta...

Ikävä tietysti tuomita kaikkia naisia muutamien ämmien perusteella, mutta tiedäthän sinäkin että kannattaa olla varovainen. En suinpäin ryntää seurustelemaan jos joku lupaava tapaus löytyy, vaan tarkastan naisen perusteellisesti ennenkun pistän mitään likoon.

• Riina

varsinkin jos mainitset etukäteen et haluat seksi risteilyllä kohtuudella en taatusti lähtis. Kyllä mulla on varaa ihan omat matkat kustantaa. On tietysti ihan kiva, jos mies baarissa pari paukkua tarjoo ilman vastaodotuksia...mut toi risteily ja tuliaiset jne. menee jo vähän liian pitkälle.

• voi kieltäytyä

Tarjoan paukkuja tasan tarkkaan siinä vaiheessa kun nainen merkitsee minulle jotain.
        Jos lähtisin tuolle tielle että tarjoaisin ensimmäiset treffit, niin homma menisi sitten siihen että naiset suostuisivat siihen ilman aikomustakaan jatkaa suhdetta, vain ilmaisen illallisen toivossa. Vetoavat siihen että herrasmies tarjoaa... ei muuta kun räkäiset naurut päin näköä. HAHHAHAHAAAA!!!! Parasta minusta olisi laatia selvät pelisäännöt alusta asti niinkun minä täällä teen.
        Onhan tietysti niitäkin jotka haluaa vilpittömin mielin tutustua minuun, ja selvittää onko meillä jotain yhteistäkin. Harvassa vaikuttaa olevan.
        Jos baarissa nimenomaan odotat sitä että joku tarjoaa, niin vastaan siihen että lopeta loisiminen ja osta vastaisuudessa itse omat paukkusi. Jos on varaa matkaan, niin baari-ilta ei tuottane sekään suurempia ongelmia?

• ......

Sori vaan mut just tollaset `"miehet" ällöttää naisia eniten!!!Vaihda tyyliä.

• voi kieltäytyä

Hajoa sitten siihen. Aivan rauhassa.

• ......

Hajoa sitten siihen. Aivan rauhassa.

Eipä tarvi hajoilla..Sinähän se rassukka hajoilet kun et naista normaalein keinoi saa vaan pitää oikeen etukäteen suunnitella että miten sen vois ostaa!! Hah! Jos et kykene normaalisti tutustumaan niihin niin luovuta jo. Ehkä voit jonkun aivottoman bimbon löytää.
        Jos sussa olis edes yhtään miestä niin ei tarvis täällä neuvoja kysellä...

• Hyi

Kieltäytyisin heti! Yök, hyi, en lähtis sun matkaan ikinä!!!!!

• Flower

kasvamaan aikuiseksi.

• Maruaana

kyllä tuosta voi helposti kieltäytyä.

naisella pitää olla vähän tunnetta tai edes fiilistä mukana että voi ladata täysillä, oletan että haluat seksiä etkä pelkän panopuun?

maksullisia naisia löytyy varmaan ilman risteilyjäkin, ei tarvi passiakaan etsiä komeronpohjalta.

voi olla että olen naiivi ja löydät tuolla koukulla seksiristeilyseuraa. kuule. tsemiä.

• tallulah

Mä en nyt kyllä ihan tajua tätä sun logiikkaa....Siis jos kuitenkin jo ennen tätä risteilyä tapailisit naista pari kertaa jne, niin miks et vaan voi kutsua naista luoksesi jonain lauantai-iltana ja katsoa mitä tapahtuu? Vai oletko mahdollisesti varattu?

Ja sit tää:

"Muun pippaloinnin lomassa saan naiselta seksiä kun pyydän, kohduullisissa rajoissa."

Tekee siitä naisesta maksullisen. Törkeää!!

• voi kieltäytyä

En ole varattu.
        Tapaan naisen pari kertaa ennen matkaa: siis pidätkö minua tyhmänä? Kuvitteletko (kuvitteleeko kukaan) että laitan penniäkään likoon ennenkun olen satavarma siitä että saan mitä haluan? Olipa se sitten seksiä tai vaikka selvitys siitä, miten hyvin sovimme yhteen vakavaa suhdetta ajatellen? Tämä aihe on käsitelty aikaisemmin tässä ketjussa. Lueppa nuo muut viestini.
        Lauantai-ilta kotona naisen kanssa: Ei siinä mitään vikaa ole, mutta lomamatka toisi hommaan sen viimeisen ripauksellisen erikoisuutta, mitä ei kotona saa.
        Jotkut kutsuu (ja on myös kutsunut ennen teitä) tällaiseen suostuvaa naista huoraksi. Ymmärrän toki tämänkin kannan, mutta vertakaa yhdenyönjuttuun: mies tarjoaa tuopillisen, taksimatkan, majoituksen (miehen luona tai hotellissa) ja aamiaisen. Yllättävän lähellä risteilyä, eikö totta?

• voi

En ole varattu.
        Tapaan naisen pari kertaa ennen matkaa: siis pidätkö minua tyhmänä? Kuvitteletko (kuvitteleeko kukaan) että laitan penniäkään likoon ennenkun olen satavarma siitä että saan mitä haluan? Olipa se sitten seksiä tai vaikka selvitys siitä, miten hyvin sovimme yhteen vakavaa suhdetta ajatellen? Tämä aihe on käsitelty aikaisemmin tässä ketjussa. Lueppa nuo muut viestini.
        Lauantai-ilta kotona naisen kanssa: Ei siinä mitään vikaa ole, mutta lomamatka toisi hommaan sen viimeisen ripauksellisen erikoisuutta, mitä ei kotona saa.
        Jotkut kutsuu (ja on myös kutsunut ennen teitä) tällaiseen suostuvaa naista huoraksi. Ymmärrän toki tämänkin kannan, mutta vertakaa yhdenyönjuttuun: mies tarjoaa tuopillisen, taksimatkan, majoituksen (miehen luona tai hotellissa) ja aamiaisen. Yllättävän lähellä risteilyä, eikö totta?

En ole varattu myöskään.

Riippuu siitä mitä haluat. Jos haluat pelkkää seksiä, kommentit kuten edellisissä kirjoituksissa. Eli nainen maksaa omat kulut ja riski, eteneekö asiat miehen toivomalla tavalla miehelle, jos jotain takaa-ajatuksia. Jos sitten mielessä selvitys siitä sopiiko nainen ja mies yhteen, fyysisesti, psyykkisesti, henkisesti etc.
        Voiko sen huomata, todeta parin kerran aikana, huom jännitys, ihastus ehkä, muut asiat. Kaikki eivät ujostuksissaan pysty huippusuorituksiin heti.

Olet oikeassa lauantai-illan suhteen.

Sama asia on yhdenyönjutun kanssa. Kyllä.
        Mutta monet naiset haluavat itse maksaa drinkkinsä, leffalippunsa, puolet taksimatkasta yms.
        Monet naiset antavat muun syyn takia, ilman vastinetta.

Nykyisin lähestymistapa toiseen tutustumisessa on eri kuin ennen. Ennen seurusteltiin, jolloin tutustuttiin ja huomattiin, sovitaanko yhteen vai ei. Jos ei sovittu yhteen, seurustelu päättyi. That´s it. Nykyisin varsinkin miehillä on tendenssi selvittää etukäteen millainen nainen on. Se on läpivalaisu kaikkine ominaisuuksineen, onko pienet rinnat, onko läskiä, minkälainen työ, harrastukset, ystävät... Koska elämän luonne on kasvu ja kehittyminen, olet alituisesti ajastasi jäljessä, jos kyselet muilta menneitä asioita, koska se ihminen on jo jossain muualla jonakin muuna. Voiko enään loukkaavampaa myöskään olla? Varsinkin kun sen käy läpi parin miehen kanssa. Jos täydellistä naista haette, en osaa neuvoa mistä niitä löytää.

• Selina

Varmasti löytyy runsain mitoin naisia, jotka tuohon suostuisivat. Osa heistä on varmasti ihan nättejä ja fiksujakin, mutta kyllä moiseen järjestelyyn ryhtyminen kertoo jotakin henkisten ominaisuuksien puutteesta, kyvystä olla toisen ihmisen kanssa aidosti tai ymmärtää, että seksi ja seksuaalisuus on muutakin kuin satunnainen pano hytissä runsaan illallisen päätteeksi.

Sinänsä ehdottamasi järjestely on ok ja kahden aikuisen välinen asia. Pieni riski siinä kuitenkin on: jos kaiken näkemäsi vaivan ja rahantuhlauksen jälkeen nainen ei haluakaan seksiä kanssasi? Vaikka siitä olisi sovittu monasti etukäteen, saattaa fiilis muuttua ratkaisevalla hetkellä ja silloin naisen "ei" on se viimeinen sana. Puhumattakaan siitä, että ehdottamasi järjestely jättäisi naiselle luultavasti paskan maun suuhun; koristele tarjouksesi miten haluat, mutta kyseessä on seksin ostaminen, vaikka käteinen ei liikukaan.

Minulle ei tulisi mieleenikään suostua tarjoukseesi. Olen ok-näköinen, nuori ja kriteerisi täyttävä nainen, jonka vuoksi löydän reilumpaakin seuraa. Sillä minulla on varaa maksaa sekä omat matkani, että drinkkini baarissa ja päätän itse fiilispohjalta, kenelle annan ja kenelle en.

• voi kieltäytyä

Jos nainen harrastaa irtosuhteita, niin tarkoittaako se että hän on jollain tavalla kehityksestä jäänyt jälkeen? Niinkö väität?
        Joo no se riski on aina olemassa ettei nainen halua seksiä. Samoin miehellä voi hyvinkin muuttua fiilis ratkaisevassa vaiheessa. Jokainen päättää itse milloin antaa ja kenelle. Tämän takia juuri haluaisin laatia selvät pelisäännöt alusta asti, jos tulee jotain muutoksia suunnitelmiin niin tiedän että siihen on olemassa syy. Ainakin yleensä.
        Jos taas nainen silkasta ylimielisyydestä pistää jarrut päälle, niin... no heittäkää te jotain ehdotuksia että mikä on se ainoa oikea tapa toimia? Koskee kaikkia vastaavia tilanteita jossa ollaan miehen omistamassa/kustantamassa lukaalissa.

Lisäksi, tämän tein selväksi jo aikaisemmin, mutta kertaus on opintojen äiti. Missä vaiheessa olen väittänyt että laitan penniäkään likoon jos on epäselvää mitä saan vastineeksi? Risteily plus lisukkeet on jo useiden satojen eurojen arvoinen, eikö järki jo sano että jos minä maksan kaiken niin nainen ei ole mikään ventovieras?

• Selina

Jos nainen harrastaa irtosuhteita, niin tarkoittaako se että hän on jollain tavalla kehityksestä jäänyt jälkeen? Niinkö väität?
        Joo no se riski on aina olemassa ettei nainen halua seksiä. Samoin miehellä voi hyvinkin muuttua fiilis ratkaisevassa vaiheessa. Jokainen päättää itse milloin antaa ja kenelle. Tämän takia juuri haluaisin laatia selvät pelisäännöt alusta asti, jos tulee jotain muutoksia suunnitelmiin niin tiedän että siihen on olemassa syy. Ainakin yleensä.
        Jos taas nainen silkasta ylimielisyydestä pistää jarrut päälle, niin... no heittäkää te jotain ehdotuksia että mikä on se ainoa oikea tapa toimia? Koskee kaikkia vastaavia tilanteita jossa ollaan miehen omistamassa/kustantamassa lukaalissa.

Lisäksi, tämän tein selväksi jo aikaisemmin, mutta kertaus on opintojen äiti. Missä vaiheessa olen väittänyt että laitan penniäkään likoon jos on epäselvää mitä saan vastineeksi? Risteily plus lisukkeet on jo useiden satojen eurojen arvoinen, eikö järki jo sano että jos minä maksan kaiken niin nainen ei ole mikään ventovieras?

En puhunut kehityksestä jälkeen jääneisyydestä, vaan henkisen kapasiteetin puutteesta. Siitä, että on kykenemätön solmimaan ihmissuhteita, jotka perustuvat rakkaudelle ja kiintymykselle. Mielestäni on henkisen köyhyyden merkki "myydä rakkautta" eli esittää kiintymystä tai tarjota seksipalveluita lahjaa vastaan. Oli sitten kyseessä avioliitto, jossa nainen levittää haaransa turvatakseen elitasonsa tai lyhyestä suhteesta, jossa nainen levittää haaransa saadakseen ilmaisen matkan. Siitä kai oli kysymys?

Jos pointtina on tutustua naiseen ja katsoa, riittääkö ruuti pidempäänkin suhteeseen, niin silloin voi lähteä huvimatkalle kumpikin omilla rahoillaan. Epäreilusti ja epätasa-arvoisesti (sinä maksat, nainen alistuu) alkanut suhde tuskin tuottaa onnea kummallekaan.

Kehoittaisin sinua turvautumaan perinteisempiin naisen viettelytaktiikoihin. En ymmärrä sitä, kuinka miehet aina valittavat siitä, kuinka vaikea naisia on iskeä tai ylipäätään löytää iskemisen arvoisia naisia. En liioin sitä, kuinka naiset valittavat samaa miehistä. Tuntuu, että tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa... Onko syynä sitten liian kovat vaatimukset, sosiaalisten taitojen puute tai väärät lähtökohdat, mene ja tiedä. Hyvä alku voisi olla kun meistä jokainen katsoisi itseään peiliin ja lakkaisi elämästä mainosmiesten myymää unelmaa. Parisuhteissa on kuitenkin kysmys jostain ihan muusta.

Ehkä sinun kannattaisi kokeilla muitakin lähtökohtia kuin seksi, seksi tai seksi. Naisissa on niin paljon muutakin ja kun ensin pääset sen "muun" läpi, seksi tuskin on mikään ongelma. JA parasta kaikessa: siitä ei tarvitse maksaa penniäkään!!!:)

• hämmästynyt

Voi hyvä kaveri. Ihan älytön fantasia. Varmasti petyt jos toteutat. Minä en ainakaan lähtisi moiseen pinnaliseen juttuun. Pelkäätkö oikeata kohtaamista kun pitää fantasioida? Itse valitsen ensin miehen ja sen jälkeen yhdessä suunnitellaan risteilyt tai muut ajankulut.

• voi

samaa mieltä kuin hämmästynyt. On mukava yhdessä ideoida ja sitten toteuttaa jutut.

Olisi mielenkiintoista kuulla, miltä miehestä tuntuisi, jos tilanne olisi päinvastoin. Nainen haluaisi testata miehisiä kykyjä. Nainen maksaisi
      (mini)risteilyn tietenkin molemmille, ruokailut, tuliaiset, bileet ja sitten saisi seksiä kun sormiaan napsauttaa. Risteily voisi olla joko seksin takia tai halusta nähdä natsaako seksi yms yhteen.

Kertokaa mielipiteenne miehet!!!

• Toyboytoy

Siis maksaisit kaiken, ja sen lisäksi saisin vielä ILMAISTA seksiä?

Harva mies tuosta kieltäytyisi, mikäli nainen ei olisi ulkonäöltään aivan eritasoa.

• voi
        Toyboytoy kirjoitti:

Siis maksaisit kaiken, ja sen lisäksi saisin vielä ILMAISTA seksiä?

Harva mies tuosta kieltäytyisi, mikäli nainen ei olisi ulkonäöltään aivan eritasoa.

eipähän ole viuhka käynyt vastausten suhteen.
        Mahdatkohan olla ainoa innokas? Eivät uskalla vastata, kun luulevat että joku alkaa moralisoida.
        Vai riippuuko se kysyjästä?

• mukana
        voi kirjoitti:

eipähän ole viuhka käynyt vastausten suhteen.
        Mahdatkohan olla ainoa innokas? Eivät uskalla vastata, kun luulevat että joku alkaa moralisoida.
        Vai riippuuko se kysyjästä?

Mut hitto ku oon varattu!!!
        Se meissä (ei kaikissa) miehissä on erona et voidaan panna myös ilman tunteita, kunhan pääsee tyhjentämään kassit!!!

• voi
        mukana kirjoitti:

Mut hitto ku oon varattu!!!
        Se meissä (ei kaikissa) miehissä on erona et voidaan panna myös ilman tunteita, kunhan pääsee tyhjentämään kassit!!!

No, oot ainakin rehellinen.
        Tyhjenteleppä sinä sitten kasseja, siihen varmaan käy kuka hyvään. On niitä sellaisia naisiakin.
        Olet varmaan löytänytkin jo siihen tarkoitukseen sopivan!

• voi
        voi kirjoitti:

Tyhjenteleppä sinä sitten kasseja, siihen varmaan käy kuka hyvään. On niitä sellaisia naisiakin.

no, hitto kun en ollut varma, oletko varattu.

• Sama
        voi kirjoitti:

En ole löytänyt siihen tarkoitukseen sopivaa, sekstaillaan mielestäni TOSI harvoin ja silloin on tunteet pelissä! ,enkä ole etsinytkään viimeiseen 7vuoteen, vaan rakastan häntä muutenkin kuin "loistavan(???)" seksi elämän takia! Eli jos en seurustelisi kyllä minä kikkeliä antaisin halukkaille (huom.naisille)

• sama myös
        Sama kirjoitti:

En ole löytänyt siihen tarkoitukseen sopivaa, sekstaillaan mielestäni TOSI harvoin ja silloin on tunteet pelissä! ,enkä ole etsinytkään viimeiseen 7vuoteen, vaan rakastan häntä muutenkin kuin "loistavan(???)" seksi elämän takia! Eli jos en seurustelisi kyllä minä kikkeliä antaisin halukkaille (huom.naisille)

sanoin aika kärkkäästi :)
        Joskus harmistun miesten tunteettomasta sekstailusta. Ajattelin, että puhut itsestäsi.

• töpö

voisin kieltäytyä.Olen ehkä hullu mutta mä en ole tottunu siihen että "maksan" matkani sexillä.

• Minä

Noita sairaita taipumuksia (S/M) et muuten päälle päin voi nähdä, se on varma.

Muuten kuulostaa varmaan aivan kohtuulliselta, jos tämä kohteesi on opiskelija tai muuten vähävarainen. Kukaan työssäkäyvä, itseäänkunnioittava naisihminen ei hyväksy miestä kustantamaan risteilyitä. Kyllä se raja menee yhdessä pizzassa tai lounaassa ja sekin sitten kyllä tarjotaan jossain vaiheessa takaisin.

Mutta parikymppisiä pissiksiä varmaankin tarjouksesi kiinnostanee kovastikin

• voi kieltäytyä

Parikymppinen esim. opiskelija on ihan käypää tavaraa tällaiseen juttuun. Ne harvemmin on niin kokeneita ettei suostuisi kokeilemaan ainakin jotain "uusia" juttuja. Lisäksi seksisuhteessa naisen nuoruus on valttia.
        Tätäkin ajan takaa. Jos ehdottaisin että molemmat maksaisivat osansa matkasta, niin tuskin kovin montaa kiinnostaisi. Mutta kun minä maksan, niin heti alkaa nuorissa opiskelijaneitosissa kiinnostus herämään. Tulee toisinsanoen vähän valinnanvaraa.

• voi kieltäytyä

Ensinnäkin, en lähde täällä perustelemaan miksei juuri tällä hetkellä seurustelusuhde ensisijaisesti kiinnosta. Jos joku mielenkiintoiselta vaikuttava kumppani löytyy, selvitän ilman muuta mitä siitäkin tulisi, mutta tällä hetkellä ei seurustelu sen kummemmin kiinnosta.

Tallulah: Siis hetkinen. Joko viestisi ei oikein avautunut minulle, tai puhut palturia. Nykyään edelleen paras tapa selvittää yhteensopivuus on keskustelu asioista, tulevaisuuden suunnitelmista, uraputkesta jne. Tästä voi jo päätellä jotain suhteen tulevaisuudesta. Jos osapuolilla on kovin erilaisia haaveita ja toiveita, niin tulee myöhemmin ongelmia elää yhdessä. Väitätkö että "miehen läpivalaisu" on korvannut kuvaamani menetelmän tai jopa normaalin seurustelun?
      Rinnat, läski ja ystävät on siis aivan veen sama seurustelun kannalta. Harrastukset ja työ voi jo vaikuttaa jotain, mutta vain koska ihmisen persoonallisuus heijastuu näihin.

Selina: Kuten tuossa ylempänä selostin, niin vakava seurustelu toki kiinnostaa jos tulee joku mielenkiintoinen nainen vastaan. Tällä hetkellä yritän kuitenkin ottaa sinkkuelämästä irti kaiken minkä voin.
      Olen edelleen sitä mieltä että on naisen oma asia "alistuuko" tällaiseen vai ei. Ehkä pidä sitä suoraan prostituutiona jos suostuu. Tarkoitus ei ole alistaa ketään, vaan pitää hauskaa molemmin puolin niinkun yhdenyönsuhteessa pidetäänkin. Miksi sitten maksan koko hoidon naiselle? No koska haluan niinsanotusti jättää takaoven auki. Jos sovitaan alustavasti tällainen keikka, ja nainen jää kiinni yhteisestä hytistä (molemmat maksaneet osansa) "itse teossa" jonkun toisen miehen kanssa, niin on vähän hankala tehdä asialle mitään. Jos minä maksan koko matkan ja nainen jää kiinni, niin... nojaa, en ainakaan olisi ihan hampaaton.
      Mitä kysynnän ja tarjonnan lakiin tulee, niin... nojaa, prostituutiohan _on_ melkein sataprosenttisesti naisten ammatti, eikö totta? Voiko tästä päätellä millaisia lähtökohtia miehillä on naisen suhteen?
      Ei naisetkaan ihan synnittömiä ole. Usein vaatimuslistaan kuuluu aivan tolkuttomasti asioita, mitkä ei vaikuta seurusteluun kun minimaalisesti. Missä olikaan sen ylipainoisen, yli 25-vuotiaan miehen viesti, jonka mukaan rumat miehet ei saa osakseen kun haistattelua jos erehtyy edes puhuttelemaan naisia?

• tallulah, nyt

Luulempa, ettei viestini avautunut sinulle. En tosin tiedä mikä viesti. En tietääkseni puhu palturia. Kuulisin, miksi niin esität.

Kyllä, vakavasti olen miettinyt sitä,että "miehen läpivalaisu" on korvannut keskustelun asioista tai seurustelun, jonka aikana tutustuu toiseen, hänen ajatuksiinsa, toiveisiinsa, tulevaisuuden suunnitelmiin etc. Joillekin miehille lopussa mainitsemasi asiat merkitsevät paljon.

No, mitä risteilyn maksamiseen tulee. Miehen lopulliset ajatukset voivat olla mitkä hyvänsä, missä prioriteetissä hyvänsä.

Onkohan risteilyajatus ollenkaan hyvä ajatus, jos haluat tutustua naiseen paremmin. Olethan huomannut monet eri näkökannat. Tietysti jos löydät sopivan naisen, jolle sopii tietyt järjestelyt. Tai sitten yhdessä ideoitte ja toteutatte.

Jos pokaat naisen, tapaat pari kertaa, sitten risteily. Nainen ja mies maksavat omat matkansa itse. Joku nainen voisi haluta eri hytin näin alussa varsinkin, kun seksi asiat eivät ole selvänä vielä. Voihan se sitten tuhlausta olla, jos lopulta sitten päädytäänkin samaan hyttiin. Lähtökohtaisesti samaa hyttiä ei välttämättä ole, jollei asiasta ole sovittu. Jos molemmilla useamman hengen hytti, järjestelysi romuttuvat. Jos toisella yhden hengen hytti, kustannukset kallimmat, mutta voi toimia.

• Girl

täältä sinä nimimerkki "voi kieltäytyä", ymmärrä jo ettei tarjouksesi kiinnosta ketään!!!!! Todella lapsellista tollainen touhu!!

• voi

hei!
      Oletko ajatellut, että voisit antaa asioiden kehkeytyä ja surffailisit aalloilla, silloin yleensä karikot vältetään ja etenet eri tavoin.

Yksi parhaimmista matkoistani oli silloisen poikaystäväni kanssa. Olimme tutustuneet jo 3-4kk.
      Lähdimme yhdessä ulkomaanmatkalle lomailemaan. Meillä oli ainoastaan varattuna ja maksettuna lennot kohteeseen ja takaisin. Ei hotelleja tai majoitusta. Ajatuksena oli vuokrata auto ja kierrellä Ranskassa... Siitä tuli upea matka.
      Löysimme yhdessä mukavan idyllisen majapaikan samana päivänä kuin saavuimme maahan. Siitä jatkoimme matkaa eteenpäin....

Paljon myöhemmin kun en enään seurustellut, matkustin yksin. Kokeilin siipiäni. Maksoin matkan kohteeseen ja takaisin tiettyinä päivinä. Ei muuta. Kaikki muu oli avoinna. Kohteessa löytyi mukavia tutustumiskohteita, ihmisiä jotka neuvoivat, asiat yms loksahtivat kohdalleen.

Tällä tarkoitan sitä, että on mukava yhdessä ideoida, suunnitella ja toteuttaa, mutta myös antaa asioiden välillä edetä toisella tapaa, ilmavasti.

• *jonkunlikka*

Tämä tilanne on paha!!!
      Eihän ole... Voi todellakin...

• 40+N

Ihan ok juttu. Siis jos tapaisin kiinnostavan miehen mutta syystä tai toisesta en olisi valmis sitoutumaan tottahan toki pitäisin hauskaa. Ainoa mutta jutussasi oli se että haluaisin maksaa oman osuuteni matkasta ihan itse - en yleensäkkään pidä siitä että mies kustantaa, varsinkaan ensi-tapaamis-tutustumisilla. Tokihan joitakin vuosia sitten otin kutsun vastaa lähikaupunkiin missä mies oli järjestänyt (ja maksanut) kaiken valmiiksi ravintolailtaa ja elokuvaa myöten. Aivan ihana kaupunki-vuorokausi!

Samantyylisen jutun teinkin, tavattiin ja tykästyttiin ja haluttiin katsoa juttua pidemmälle (molemmat sinkkuvaiheessa). Meni kolmisen kuukautta ja lähdimme risteilyllä, siis mies sanoi että haluaa viedä minut risteilylle ja maksaa matkan, siinä vaiheessa suostuin kunhan itse sain maksaa meidän muut kulut vastarannalla (kahvit yms. kun ruoka sisältyi risteilyyn).

No matka oli ihana ja onhan tässä nyt jo "katseltu" toisiamme kohta 2 vuotta = ) - eikä loppua näy! Eka yhteinen matka oli jotain semmoista missä tutkaili toisen tapoja ja reagointeja muuhun ympäristöön (oliko enemmän kiinnostunut muista kuin mukana olevasta henkilöstä, mitkä juoma tottumukset yms.) sen jälkeen tehty muitakin matkoja ja hän on edelleen aivan ihanaa matkaseuraa.

• 40+N

mutta älä ihmeessä mene sanomaan ääneen ehdotusta kenellekkään ensikättelyssä, saat vain korvillesi. Varsinkin nuoremmalta polvelta =)

niin ja siihen ekaan matkaan on oltava naiselle oma hytti jos ette ole jo ennenstään muuten tutustuneet ja olleet samassa aängyssä - sehän taas muuttaa koko asian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe