Rajaus roikkuville silmäluomille?

Eli2

Eli ongelma on se, kun laitan yläluomelle rajausta ja silmänurkkaan yritän saada sen "hännän" nostettua ylöspäin, joka kohottaisi katsetta, mutta kun saan sen tehtyä nostettuani kulmiani, niin kun lasken ne roikkuluomet alas, niin rajaus jää sinne roikkuvan silmänurkan alle tai kääntyy alaspäin.
Onko kellään mitään vinkkiä tähän ongelmaan vai onko ainut vaihtoehto luomien laserleikkaus?

8

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumat silmät

Mulla ihan sama :( en pysty tekemään sitä siipeä sinne kun se ei vain näytä hyvältä luomien takia ja silmäni ovat vielä niin pyöreät ja jos teen rajauksen vain ylös joka loppuu siihen mihin silmäkin niin silmät näyttävät entistä pyöreämmiltä ja rumilta! Ärsyttää kun ei voi tehdä kivoja meikkejä ja rajauksia silmäluomien takia! :( mun silmät vielä tuntuu olevan jotenkin aika lähellä toisiaan ja meikin painopiste silmän ulkonurkassa tekisi ihmeitä, mutta minkä teet :/

• Eli2

Ihan sama juttu meikäläisellä. Ja luomet ovat aina roikkuneet silmien päällä eikä se vanhemmiten luonnollisesti ole ainakaan vähentynyt.
      Ei kai sitä sitten kannata enää taistella luontoa vastaan vaan hyväksyä se, että luomet roikkuvat ja peittävät pikku hiljaa koko silmän :(

• djjuuy9y9889y98y

Jos silmäluomesi ovat roikkuvaa lajia, älä rajaa silmiäsi vaan meikkaa ns. savusilmät harmaalla, vihreällä tai ruskealla luomivärillä. Jos et omista oikeasti hyviä siveltimiä, levitä PUHTAILLA sormilla. Ulkonurkkaan tummempaa sävyä, vaaleampaa sisänurkkiin ja sitten häivytät.

• innokas odottaja

Meillä on niin mutsilla, mummilla ja tietty mullakin sukurasitteena roikkuluomet jo parikymppisenä Oon nyt kolkyt juuri täyttänyt ja en pysty meikkaamaan siipimeikkejä, en tykkää yhtään savusilmistä, ne ei sovi mulle.Meen elokuussa Tallinnaan, The Lookissa napsitaan liiat nahat pois. Konsussa sanottiin, että ei ole iso homma ja paranen parissa viikossa. Tulos pysyy jopa kymmenen vuotta ja voin meikata miten haluan!

• jen815

En tiedä auttaako, mutta aasialaisillahan on erilaiset silmäluomet kuin meillä, olisiko heidän meikkivinkeistään apua? Itselläni on paljon eri maalaisia ystäviä, myös aasialaisia ja he meikkaavat oikein hyvin myös eyelinerilla!

• silmäluomi

Niin aasialaisillahan ei ns. ole silmäluomea ollenkaan... minulla on silmäluomi ja siihen saisi maalattua vaikka mitä kun silmän sulkee mutta kun silmän avaan kaikki menee piiloon

• Z55

Olen kuullut ammattilaisten suosittelevan ettei roikkuvan luomen kanssa kannatta tehdä siipirajausta ollenkaan. Se ei vaan oikeen sovi tälle silmämallille. Kyllä mun mielestä voi silti rajauksen tehdä, ohut ripsirajan lähellä oleva raja näyttää hyvältä, jättää vaan se siiven tekemättä. Korostaa silmiä kivasti. Aasialaisella "monolidillä" ei ole kyllä mitään tekemistä tämän asian kanssa mun mielestä. Ihan eri silmän mallista kyse.
      Loppujen lopuksi kannattaa tehdä mitä itse haluaa, meikkaamisessa on kyse siitä mistä itse tykkää. Nää oli vaan ehdotuksia.

• uudet luomet

Minä kävin myös The Lookissa yläluomileikkauksessa! Ei ollut kallista ja kahden viikon kuluttua olin kuin uusi ihminen! Kaikki tutut ihmettelivät mitä on tapahtunut, kun näytän niin pirteältä. On taivaallista voida meikata miten haluaa eikä siten miten silmäluomet meikkaamisen sallii. Käytän taas luomivärejäkin parin vuoden tauon jälkeen ja ne siipirajaukset, niillä alkaa jokainen aamu. Miksi kärsiä, kun tonnilla ja parin viikon mustelmilla nuortuu vuosia ja voi meikata miten haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      814
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      215
      604
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      536
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe