mikäköhän on vialla kun herään kaksi kertaa yössä siihen kun on kova pissahätä vaikka en juo ennen nukkumaanmenoa kuin lasin vettä. Tiedän että yöllinen virtsaamistarve alkaa yleensä joskus 60 ikävuoden jälkeen mutta kun itse olen vasta 36 vuotias mies niin panee epäilemään että jokin on vialla. Onko kellään samoja vaivoja samassa ikäluokassa ja jos olette käyneet tutkimuksissa niin mikä on ollut diagnoosi?
yöllinen virtsaamistarve
7
700
Vastaukset
- II-tyyppi
Diabetes?
Pissaatko päivällä useimmin kuin 3-4 tunnin välein ja janottaako?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/diabetes.htm - featuring Duodecim
Käytätkö verenpainelääkkeitä tai nesteenpoistolääkkeitä? Tai mitä jos sulla on eturauhasessa jotai häikkää, ei ne sen alueen ongelmat ole vain vanhojen miesten vaiva.
Ettei vaan kumminkin ois kyse siitä, et kun munuaiset paahtaa makuuasennossa ollessa turbobuustilla verrattuna siihen et jos seisoo, niin se illan vesilasillinen tulee korkojen kanssa yöllä ulos. Jos ei oo kipuja tai verta virtsassa, ni tuskin sulla mitään vialla on. Jos kyseessä diabetes, ni sit ramppaisit vessassa yötä päivää ja ois koko ajan kova jano ja väsymys.
Tee testi ja älä juo paria tuntia ennen nukkumaanmenoa mitään. Auttaisko se? - Tautiarpajaiset
Ei välttämättä mikään ole vialla. Tosin et kertonut että onko muita oireita. Jos se on ainoa oire, niin saattaapa olla että suotta hermoilet. Mä olen koko elämäni ajan ollut "yök*sella" ramppaaja. Joskus kerran, joskus useammankin kerran yössä. Koskaan ei ole mitään sairauksia todettu, jotka tuota yötarpeillakäyntiä lisää. Sitten jos k-hätä tuntuu epämiellyttävältä ärsyttävältä tunteelta, niin sitten voi olla virtsarakon tai eturauhasen tulehdus. Jos on lisäksi yöhikoilua, tai muuten yhtäkkisiä hikoilukohtauksia, tai ärtyneisyyttä, tai masentuneisuutta... jne. niin kilpirauhasen toimintahäiriöt olisi yksi aiheuttajaehdokas ja suht yleinen. Eikun arpomaan:)
- syy kyl löytyy
Katkonainen uni vain sitten väsyttää päivällä.
- kokeillut
On paljon sellaisia elintarvikkeita, jotka saavat kusettamisen aikaan. Esim. iltapalana syödyt raa'at porkkanat, omenat ja monet metsämarjat.
- syy kyl löytyy
Kahvi ja tee aiheuttaa nesten poistumísta.
Sitten on paljon lääkkeitä myös.
Ja sitten on päivällä syöty ja juotu.
Perusterve ei ravaa yöllä pissalla. - featuring...
Älä jaksa, kyllä terveetkin käy yöllä vessassa. Et sitte muka ikinä ole herännyt yöllä ja joutunu raahautumaan vessaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151491- 981400
- 1191305
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927