Juttu alko näin, tavattiin kaverin kautta ja ensin juteltiin ja tekstailtiin puhelimitse. Sitten tavattiin, mies oli aina innokas sopimaan uusista tapaamisista. Tilanteet ei johtaneet mihinkään fyysiseen, joten oletin ettei hän ole kiinnostunut minusta kuin kaverina. Otin asian puheeksi ja hän oli luullut että minä halusin olla vaan kaveria. Sanoi että nyt on paljon parempi kun tietää mitä mä hanestä haluan. No, tapailtiin, mutta edelleen tilanteet ei johtanut mihinkään. Eilen kaikki vaikutti kuitenkin olevan vielä ihan ok. Nyt tänään ei enää tunnu siltä, mies oudon kiireinen. Sanoin hänelle, että sanoisi suoraan jos mielenkiinto on jo lopahtanut. Mutta hän ei ole sanonut juuta eikä jaata. Luulen ettei hän ole enää kiinnostunut musta, hän ei vaan taida tietää kuinka sen sanoisi.
Sanois vaan suoraan, eipä jäisi mikään ainakaan epäselväksi!!
miehiä on niin vaikea ymmärtää..
kaisa25
2
452
Vastaukset
- voi v
Olisko jotain muuta foorumia näille "oisko se vai eikö se oisko se" höpinöille. Tämä on parisuhdepalsta parisuhdekysymyksille, ketä kiinnostaa sun treffikavereiden käytös?
- Ateena 2004
Hänellä on toinen kiikarissa/mielessä/työn alla tai sitten häntä pelottaa seksuaalinen kanssakäyminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719