Provinssiin lipun osto yms.?

minä vain

mitenköhän tuo homma toimii kun en ole ennen käynyt. ostanko lipun lippupalvelusta vai saako niitä sieltä festarialueelta?
muutetaanko lippu siinä portilla rannekkeeksi ja onko joka päivälle sitten oma väri?
siellä festari alueella ei kai ole mitään paikkoja? että ensimmäiset pääsevät lavan eteen.
ja alueelta voi lähteä ja tulal takaisin koko päivän ajan?
kertokaa kiitos :)

4

289

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgb

Osta etukäteen, säästät aikaa ja vaivaa huomattavasti... ja ehkä jopa rahaakin en oo ihan varma onko paikanpäällä kalliimpia mutta varmaan. Muutetaan rannekkeeksi mutta en tiedä miten se toimii eri päivillä. Ja ei ole mitään paikkoja tosiaan. kyllä voi lähteä/palata alueelta kun on rannekkeet kerran. hauskaa provinssia, oon itekin menossa :)

• minä vain

okei kiitos, olen ensikertalainen ko. tapahtumassa kun asun muutenkin tampereella päin ^_^

• jani1986

itte oon muutamia kertoja ollu provinssis...eli kannattaa ostaa etukäteen..paikanpäällä joitaki kymmpejä kalliimpi..sitten vaihrat sen lipun portilla rannekkeeseen ja yks ranneke on koko tapahtuman ajan käytös...
      mäkin lähren emännän ja yhden kaverin kaa provinssiin..asumme kasperis eli n.3km päässä siitä provinssin alueesta.

• Mariatis

Olisi kaksi Vip-passi pakettia tarjolla, jos olet nopea. Katso Huuto.net kohdenumero: 269701917

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      315
      1273
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      310
      1267
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      95
      989
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      978
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      909
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      909
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      762
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      20
      674
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      67
      604
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      597
    Aihe