Provinssiin lipun osto yms.?

minä vain

mitenköhän tuo homma toimii kun en ole ennen käynyt. ostanko lipun lippupalvelusta vai saako niitä sieltä festarialueelta?
muutetaanko lippu siinä portilla rannekkeeksi ja onko joka päivälle sitten oma väri?
siellä festari alueella ei kai ole mitään paikkoja? että ensimmäiset pääsevät lavan eteen.
ja alueelta voi lähteä ja tulal takaisin koko päivän ajan?
kertokaa kiitos :)

4

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgb

Osta etukäteen, säästät aikaa ja vaivaa huomattavasti... ja ehkä jopa rahaakin en oo ihan varma onko paikanpäällä kalliimpia mutta varmaan. Muutetaan rannekkeeksi mutta en tiedä miten se toimii eri päivillä. Ja ei ole mitään paikkoja tosiaan. kyllä voi lähteä/palata alueelta kun on rannekkeet kerran. hauskaa provinssia, oon itekin menossa :)

• minä vain

okei kiitos, olen ensikertalainen ko. tapahtumassa kun asun muutenkin tampereella päin ^_^

• jani1986

itte oon muutamia kertoja ollu provinssis...eli kannattaa ostaa etukäteen..paikanpäällä joitaki kymmpejä kalliimpi..sitten vaihrat sen lipun portilla rannekkeeseen ja yks ranneke on koko tapahtuman ajan käytös...
      mäkin lähren emännän ja yhden kaverin kaa provinssiin..asumme kasperis eli n.3km päässä siitä provinssin alueesta.

• Mariatis

Olisi kaksi Vip-passi pakettia tarjolla, jos olet nopea. Katso Huuto.net kohdenumero: 269701917

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      26
      1819
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1535
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1138
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe