Provinssiin lipun osto yms.?

minä vain

mitenköhän tuo homma toimii kun en ole ennen käynyt. ostanko lipun lippupalvelusta vai saako niitä sieltä festarialueelta?
muutetaanko lippu siinä portilla rannekkeeksi ja onko joka päivälle sitten oma väri?
siellä festari alueella ei kai ole mitään paikkoja? että ensimmäiset pääsevät lavan eteen.
ja alueelta voi lähteä ja tulal takaisin koko päivän ajan?
kertokaa kiitos :)

4

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgb

Osta etukäteen, säästät aikaa ja vaivaa huomattavasti... ja ehkä jopa rahaakin en oo ihan varma onko paikanpäällä kalliimpia mutta varmaan. Muutetaan rannekkeeksi mutta en tiedä miten se toimii eri päivillä. Ja ei ole mitään paikkoja tosiaan. kyllä voi lähteä/palata alueelta kun on rannekkeet kerran. hauskaa provinssia, oon itekin menossa :)

• minä vain

okei kiitos, olen ensikertalainen ko. tapahtumassa kun asun muutenkin tampereella päin ^_^

• jani1986

itte oon muutamia kertoja ollu provinssis...eli kannattaa ostaa etukäteen..paikanpäällä joitaki kymmpejä kalliimpi..sitten vaihrat sen lipun portilla rannekkeeseen ja yks ranneke on koko tapahtuman ajan käytös...
      mäkin lähren emännän ja yhden kaverin kaa provinssiin..asumme kasperis eli n.3km päässä siitä provinssin alueesta.

• Mariatis

Olisi kaksi Vip-passi pakettia tarjolla, jos olet nopea. Katso Huuto.net kohdenumero: 269701917

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      172
      4980
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1575
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1559
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1431
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1213
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      45
      1005
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      171
      875
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      747
    Aihe