Have you heard? Tyylikäs kitaristi, bluesmies joka vie musiikin askelta pidemmälle. Uusi levy julkaistu 24.8. jenkeissä. Mitä mieltä
olette jos ootte kuulleet?
Joe Bonamassa
12
497
Vastaukset
- El Gringo
Tiukka rupi,uusinta en oo kuullu mut pari aikasempaa uppoo kun väärä raha.
- pleacaster
paras blues kitaristi kautta aikain
- Olet hhhhhh umo
Paskat on, teknissti kyllä taitava mut ei sielua ollenkaa.
- pleacaster
nimenomaan juuri sitä SIELUA on.
sä et edes käsitä mitä on soul of music.
ei pelkkää rujoa räpeltämistä kun nämä winterit sunmuut thorogoogit - olet hhhhhmooo
haista sinä homo vittu, mistä sä mun musatutemuksen tiedät.
ime munaa - Yskivä-Hemuli
Yesss!
Tutustuin kappaleessa J.B. & Beth Hart: I'll Take Care Of You. - marskituuli
Bona ei ole mitään verrrattuna blues sankariin Robin Trower siinä on sielua mutta
Bonavellissä ei ole kuin muilta opittua sielutonta vingutusta.- bonaa.lapsille
Lapsi-ihme, jonka itsarin tehnyt Danny Gatton löysi.
Mummojen blues-musaa. Vähän outo soittaja, jotenkin todellakin sieluton ja persoonaton. Ilmeisen ujo tapaus, kun pitää aurinkolaseja sisälläkin. - toweronihanpaska
Tower o ihan paska, mukaisjäänne eikä yhtään hvää piisiä oo tehny
- meathead
Läskipään näkönen tyyppi
- keke233
itse olet kyrpäpää
- Anonyymi
Joku karisma puuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492925- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102271- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121962törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151686- 1451295
- 131147
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2571119