Have you heard? Tyylikäs kitaristi, bluesmies joka vie musiikin askelta pidemmälle. Uusi levy julkaistu 24.8. jenkeissä. Mitä mieltä
olette jos ootte kuulleet?
Joe Bonamassa
12
456
Vastaukset
- El Gringo
Tiukka rupi,uusinta en oo kuullu mut pari aikasempaa uppoo kun väärä raha.
- pleacaster
paras blues kitaristi kautta aikain
- Olet hhhhhh umo
Paskat on, teknissti kyllä taitava mut ei sielua ollenkaa.
- pleacaster
nimenomaan juuri sitä SIELUA on.
sä et edes käsitä mitä on soul of music.
ei pelkkää rujoa räpeltämistä kun nämä winterit sunmuut thorogoogit - olet hhhhhmooo
haista sinä homo vittu, mistä sä mun musatutemuksen tiedät.
ime munaa - Yskivä-Hemuli
Yesss!
Tutustuin kappaleessa J.B. & Beth Hart: I'll Take Care Of You. - marskituuli
Bona ei ole mitään verrrattuna blues sankariin Robin Trower siinä on sielua mutta
Bonavellissä ei ole kuin muilta opittua sielutonta vingutusta.- bonaa.lapsille
Lapsi-ihme, jonka itsarin tehnyt Danny Gatton löysi.
Mummojen blues-musaa. Vähän outo soittaja, jotenkin todellakin sieluton ja persoonaton. Ilmeisen ujo tapaus, kun pitää aurinkolaseja sisälläkin. - toweronihanpaska
Tower o ihan paska, mukaisjäänne eikä yhtään hvää piisiä oo tehny
- meathead
Läskipään näkönen tyyppi
- keke233
itse olet kyrpäpää
- Anonyymi
Joku karisma puuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446