mike monroe ja axl rose...lukekaa tää :)

andlovesaidno

Niin eli tarinani on tämä...Imutin siis netistä Michael Monroen biisin Dead,Jail Or Rock & Roll...samalla siis näin videon. Ja huomasin että videolla hoilottaa myös Axl Rose. Siis tämä oli tietysti vaan oma huomioni. Joten haluaisin siis tietää että onko tämä totta. Että jos joku tietäväinen haluaisi minulle kertoa totuuden :), olisin erittäin kiitollinen. Ja tiedoksi vaan kaikille olen Guns N' Roses fani, todellakin olen ihastunut niiden musiikkiin ihan tunteella, ainakin jotain iloa on siis mun elämässä :). Hanoi Rocks on myös hyvä. Kiitos vaan jos joku jaksaa vastata.

11

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coccobill

On se totta Axl teki sen niinkuin tribuuttina Mikelle kun on diggaillut Hanoita aikoinaan, ja soittaahan Mike illusions levyilläkin.

• deedee

näi o.ja nasseki on jollai gunnarivideolla,en kyllä muista millä.

• Banzai
        deedee kirjoitti:

näi o.ja nasseki on jollai gunnarivideolla,en kyllä muista millä.

...on Paradise City.

• Brian Jones

...myös duettona Gunnareitten Spaghetti Incident-levyllä olevan kappaleen Ain`t It Fun.

• Mari

Axl Rosen ansiosta Hanoin levyt uudelleen julkaistiin USA:ssa joskus 90-luvun taitteessa.

• andlovesaidno

Kiitos siis vaan kaikille vastanneille! Tiesin jopa sen että Mike on mukana biisissä Ain't it fun, joka muuten on huippu biisi :). Jos joku on nyt jaksanut lukea tän niin voisin samalla kysyä semmosta että mikä on teidän lempi biisi gunnareilta?! Mulla ne saattaa vaihdella mutta tällä hetkellä diggaan eniten biisistä Bad Obsession. Kertokaa ihmeessä oma mielipiteenne :)!

• andlovesaidno

niin olen kuullut että olisi sanottu et ilman hanoita ei ois gunnareita...mitäs luulet pitääkö tämä paikkaansa?ja jos näin on voisko joku kertoa asiasta enemmän :)?

• lovesaidno:lle
        andlovesaidno kirjoitti:

niin olen kuullut että olisi sanottu et ilman hanoita ei ois gunnareita...mitäs luulet pitääkö tämä paikkaansa?ja jos näin on voisko joku kertoa asiasta enemmän :)?

toi lausahdus on selitetty osotteessa: sing365.com.
        Hae Hanoi nimellä ja lue sielt.
        "jos hanoi olis ollu kuuluisampi, ei olis jääny Gannareille tilaa"-Axl.

• rose
        lovesaidno:lle kirjoitti:

toi lausahdus on selitetty osotteessa: sing365.com.
        Hae Hanoi nimellä ja lue sielt.
        "jos hanoi olis ollu kuuluisampi, ei olis jääny Gannareille tilaa"-Axl.

ja toihan oli akselilta sellanen kunnianosoitus hanoille koska itse piti heistä....tuskin nyt kuitenkaan gn'r olisi ilman huomiota jäänyt..

• Eki

Itse omistan Bootleg videon "30.5.1993 - National Bowl, Milton Keynes, England"

tässä on tiedot

National Bowl, Milton Keynes, England

opening acts: The Cult, Soul Asylum, Blind Melon

set: It's So Easy, Mr. Brownstone, Welcome To The Jungle, Live And Let Die, Attitude, Nightrain, Double Talkin' Jive, You Ain't The First, You're Crazy, Used To Love Her, I Was Only Joking [Intro] / Patience [w/ Over The Hills And Far Away & Imagine], Dead Flowers, Knockin' On Heaven's Door [w/ Mike Monroe], Piano Solo, November Rain, Dead Horse, Drum Solo, You Could Be Mine, Guitar Solo, Godfather Theme, Sweet Child O' Mine, Honky Tonk Women [w/ Mike Monroe & Ronnie Wood], Mother [Intro] / Paradise City

notes: Axl announces that this is "Slash night at Milton Keynes." Axl makes fun of a male fan who is holding up a sign saying "show me your tits," and it's pointed at the stage! Slash plays a bit of Led Zeppelin's Over The Hills And Far Away during Patience. Great guest performances by Mike Monroe and Ronnie Wood. Dead Flowers is played for the first time.

• Rock

Axl on siinä videossa mutta ei laula kyseisen kipaleen levy versiolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe