Marko Nyt Kertoo Tarinan

T.Marko Fiftari

Moi...Niin Vaikka On Lihasta YllinKyllin Laitoin CD Teline Mikä On Seinässä Siihen Mahtuu 350 KPL CD.TÄ Se Vähän Tarvi Remonttia Laitoin Kolme Naulaa Löin Vasaralla Naulat Kiinni,Yhden Ruuvin Nyt Se Istuu Hyvin Seinässä..Asiasta Toiseen Kohta Olen Kuusi Vuotta Asunut Tampere Rakkain Kaupunki Markolle Ja Olen Ollut 45-Vuotta Yksin Ja Olen Koko Pitkän Ikäni..En Kaipaa Forssaa Ja Hämeenlinnaa Niitä Ex Tuttuja..OPETELKAA VAAN SE NAUTTIMINEN Parketilla..Minkä Marko Taitaa Rytmitajun Ja Voi Rokkailla Kolme Päivää Putkeen Tai Vaikka Viikon..Heh.. Osaan Taas Laulaa Myös Kauniilla Äänelllä..Tämän Tarinan Kertoi Tampereen Fiftari Marko..HYVÄÄ YÖTÄ Ja KAUNIITA UNIA...

1

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äprykkkkljchfsta

Sulla ei lihasta ollenkaan, pelkää traania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe