Uskaltaako isottelija?

Hän on pelkuri

Uskaltaakohan isottelija vielä lukea tätä palstaa, se on hävinny aika monta juttua viimeaikoina. Eri asia tietenki jutuilla ja livenä kohtaaminen. JOs kohtaisin sen livenä niin se olisi automaattiseti turpajuhla, tuskin kehtaisin antaa armoa. Leipoisin sen lätyn ensin uuteen uskoon ja valelisin sitten tuoreella ulosteella, jonka jälkeen antaisin hänelle ehkä pusun, uuden looking kunniaksi =;)

6

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet narri..

      "Uskaltaakohan isottelija vielä lukea tätä palstaa, se on hävinny aika monta juttua viimeaikoina. Eri asia tietenki jutuilla ja livenä kohtaaminen. JOs kohtaisin sen livenä niin se olisi automaattiseti turpajuhla, tuskin kehtaisin antaa armoa. Leipoisin sen lätyn ensin uuteen uskoon ja valelisin sitten tuoreella ulosteella, jonka jälkeen antaisin hänelle ehkä pusun, uuden looking kunniaksi =;)"

      Kappas, pissakakka - juttujen kirjoittaja. En uskalla. Muuten vain olen kysynyt muutamaan otteeseen, että milloin törmätään. Katsotko peiliin kun puhut näytön takana huutelevasta henkilöstä joka nöyrtyy kerta toisensa jälkeen?

      Pidetään homma lyhyenä:
      Niin milloinkas olit tulossa Mayorsille? Laitatko sen sähköpostiosoitteen että sovitaan paikka ja aika?

      P.S

      Onko mukava kirjoitella Suomi24 - sivulla pissakakkajuttuja, samalla kun juot olutta ja viskiä? Reppana.

    • kaukoö

      Suksi nyt puliukko vittuun täältä pullistelemasta. Me vanhat ruunat ei tollasia paskanjauhajia hyvällä katota!!!!!

      • Narri olet..

        "Suksi nyt puliukko vittuun täältä pullistelemasta. Me vanhat ruunat ei tollasia paskanjauhajia hyvällä katota!!!!!"

        Kenelle tämä oli osoitettu? Mene salille, että et olisi nlin hermona.


      • NarriHarri
        Narri olet.. kirjoitti:

        "Suksi nyt puliukko vittuun täältä pullistelemasta. Me vanhat ruunat ei tollasia paskanjauhajia hyvällä katota!!!!!"

        Kenelle tämä oli osoitettu? Mene salille, että et olisi nlin hermona.

        Narri Harri, kuka lienetkään. Oletko katkera jostain? Niinkuin sanoin, suksi puliukko vittuun siitä pullistelemasta!


      • Narri olet..
        NarriHarri kirjoitti:

        Narri Harri, kuka lienetkään. Oletko katkera jostain? Niinkuin sanoin, suksi puliukko vittuun siitä pullistelemasta!

        "Narri Harri, kuka lienetkään. Oletko katkera jostain? Niinkuin sanoin, suksi puliukko vittuun siitä pullistelemasta!"

        En ole. Sinä taidat olla. Pikkupoika.


    • UmadHoe?

      Ookste normi seppo taalasmaat nii kyllästyneitä elämäänne ja katkeria toisille et pitää tulla tänne jatkuvasti avautuu mite pellei bodarit o :D jos teijä elämä on nii paljo parempaa ku meijä bodarien ni miksette jätä meitä kurjuuteen kärsimään ilman teidän hienoja avautumisia mitkä kiinnostaa meitä juurikin yhtä paljon kuin ettei kaupunkilaisbodari jaksa tehdä puutöitä. Kaupungissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe