Näin maanantaisin varsinkin laittaa hymyilyttämään vaimojen hehkutukset mökkiviikonlopuista armaan puolison kanssa. On rempattu sitä ja tätä ja istuskeltu ja poltettu kynttilöitä...sukulaisia ja ystäviä tavattu.
Kuinkahan moni oikeesti tietää miehen salarakkaasta? Vai eikö haluta nähdä asioita, laput silmillä. Vai ukot loistavia näyttelijöitä?
Tulee epämiellyttävä olo, mutta mitäpä sekaantua toisten elämään kun ei ole ystävistä kyse.
Mökkimiehet
27
842
Vastaukset
- ihme luulo
Vaikka ukot olisi loistavia näyttelijöitä, niin luuletko, että vastentahtoisesti vaimojensa kanssa mökkeilevät ja viettävät aikaansa? Mä uskon, että ihan vapaaehtoisesti ja jopa nauttivat siitä.
- jokatapauksessa..
Sääli kuitenkin vaimoja.
- e-saimaan koukussa
Mökkeilevä mies on ainakin hakupäällä. Kiitos Timo viikonlopusta,itä suomessa on hyvät järvimaisemat.
- vahva ja itsenäinen
Näitä mökkihuoraajiakin tuntuu riittävän.Eipä ihme tässä maailmassa.Yäk
- Timoton
vahva ja itsenäinen kirjoitti:
Näitä mökkihuoraajiakin tuntuu riittävän.Eipä ihme tässä maailmassa.Yäk
Tarkoitat tietenkin tuota Timoa? Timo on se joka huoraa.
- En ole vaimo
Hymyilyttääkö sua aina kun sulle tulee epämiellyttävä olo?
Joo, et ole kakkonen???????????- ElämäOpettaa?
Tällä palstalla on häpeällistä olla sekä kakkonen että petetty vaimo. Kaiken takana ja syypää naisten suruun on se iki-ihana mies heidän välissään, mutta silti täällä keskitytään naisten väliseen tappeluun. Herätkää jo. Tämä paskiainen ei todellakaan ole ainoa mies maailmassa.
- My Life **
Miehellä on ollut salarakas jo pitkään. En välitä, koska eipä se toinen nainen meidän arkielämäämme tai mökkeilyymme mahdu. Miehen kanssa on mukavat välit, varsinaista intohimoa välillämme ei ole koskaan ollut, vaan sellaista tasaista yhteiseloa. Pari teini-ikäistä lasta kuuluu perheeseen ja mökillä on kiva käydä yksin ja porukalla lataamassa akkuja. Mies on kätevä käsistään ja nauttii, kun saa toklata omiaan mökillä. Tiedän, ettei ole minnekään lähdössä eikä halua joutua eroon lapsistaan.
- näinkin
Sisko ja sen veli?
- ukkologiikka
Sitä tulista intohimon ( joka häviää lähes joka suhteesta ajan myötä ) tunnetta ukot just hakee vieraista.Päätä huumaa, mutta aiheuttaa lähinnä pahoinvointia jälkikäteen.
- En ole ed 2:nen
En ole kakkonen vaikka kuinka joku niin itselleen uskottelisi. Sanotaan näin että laajassa alueissa liikkuvat näkee, tietää kaikenlaista.
Tänäpäivänä se vaan on todellakin niin helppoa.
Voihan minunkin ukkoni olla samaa kastia, vaikkei mökkiä olekaan!
Kuka tietää... - Hyvää lomaa, 2
Mökkilomailu oman puolison kanssa on parhaita asioita parisuhteessa. Saa olla oma itsensä, saa levätä ja nauttia sen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei tarvitse olla muuta kuin on, Saa saunoa ja uida idyllisessä järvessä toisen sylissä, nauttia luonnosta jutella iltaisin ja olla vain miten haluaa. Mies saa tehdä hänelle tärkeitä, mieihiä askareita, hakata halkoja, lämmittää saunaa, nauttia luonnosta ja ottaa iltakaljat.
Parhaita muistoja menneestä avioliitosta. 14 ihanaa mökkikesää ja yksi hirveä, viimeinen yhteinen, jolloin mies plekästään ärjyi, kiukutteli, jätti minut yksin maalaaamaan teraasikaiteet ja halusi keskeyttää loman kesken kaiken. Ja soitteli ja tekstaili salaa metsästä kakkoselle päivät pitkät. Henkilökohtaiset tavarani noudin miehelle jääneeltä mökiltä talvella, mökki on valmis ja maunis, minun sisustamanani..
Toivotan kakkoselle hyvää kesälomaa valmiissa nätissä mökissä, jonka sisutin vuosien varrella idylliksi. Jätin vaatteitanikin kaappiin, niin voit lainata jos sade yllättää tai unohdat kumisaappaat, joita metsäreissulla tarvitaan. - MM-57
Mieheni kanssa on kiva viettää viikonloppuja mökillä, kaikki sujuu totutun kaavan mukaan, saunomiset, verkkojen laskut, syömiset.. hellyyttä ja panoa riittää.
Kaiken tuon jaksan ja jopa nautinkin siitä, kun tietää, että viikolla taas pääsen ratsastamaan nuorella oriillani, joka kaipaa minua yhtä paljon kuin minä häntä :)- eikenenkäänvaimo
Miten te voitte olla noin halpoja ihmiset?Ette todellakaan ansaitse mitään hyvää.Pettäjät j ahuorat ansaitsette toisenne!Saakaa ansionne mukaan
- Miss Kerttuli
Hymyile rauhassa vaan, löytyy sitä naisiakin joilla on salarakas ja silti viettävät ihan normaaleja viikonloppuja miestensä kanssa niin mökillä kuin kotonakin. Miten ihmeessä joillakin on se käsitys, että vain miehet käyvät vieraissa ja vaimoparat ovat hölmöjä, kun eivät mitään tajua.?? Tuskin kukaan sinun mielipiteitäsi tässäkään asiassa kaipaa, joten pysy vaan vaiti ja muista hymyillä!!
- eikenenkäänvaimo
Kuule Kerttuli mikä ikinä ämmä lienetkin.Kukaan eikaipaa sun "viisaita " neuvojas, kaikkein vähiten minä.Täysi oikeus kertoa mielipiteeni tollasista luuskista, sekä mies -että naispuolisista.Säälittää ja naurattaa samaan aikaan.Ihmiset ovat hyviä valehtelemaan itselllen.Mutta niinhän se olikin tutkittu että pettäjät ovat älykkyysosamäärältään sitä alinta kastia:)Enkä ihmettele kun heidän raapustuksiaan täältä lukee.
- Valhe-elämä ei hymyi
Miss Kerttuli, minä en osaisi hymyillä, jos päivittäin valehtelisin omalle puolisolleni. En olisi aidosti onnellinen edes kauneimmassa mökissä, jos ihmissuhteeni siellä olisi omien valheideni varassa. Hymyilen vain, kun olen onnellinen ja iloinen, muut hymyt ovat tekohymyjä ja tekohauskaa.
- Miss Kerttuli
Valhe-elämä ei hymyi kirjoitti:
Miss Kerttuli, minä en osaisi hymyillä, jos päivittäin valehtelisin omalle puolisolleni. En olisi aidosti onnellinen edes kauneimmassa mökissä, jos ihmissuhteeni siellä olisi omien valheideni varassa. Hymyilen vain, kun olen onnellinen ja iloinen, muut hymyt ovat tekohymyjä ja tekohauskaa.
Sitä tässä lähinnä tarkoitin, että ei voi yleistää, että vain miehet harrastavat salasuhteita, kyllä niitä on naisillakin. Tämä aloittaja naureskelee meidän naisten yksinkertaisuudelle, kun ei mitään huomata tai ymmärretä. Ja senkin tiedän, miltä tuntuu tulla petetyksi ja pystynyt siitä suosta jotenkuten nousemaan. Vaikka en mökkiä omistakkaan.
- saunatonzzu
Melkoonen Mölkky matsi :)
Ollaan naiset kuitenkin samalla puolella, ainakin meidän mökillä! - ,1,1,
Moni vaimo varmaan sulkee silmänsä miehensä puuhilta. Tiedän erään pariskunnan, jossa mies pettänyt vaimoaan viimeiset 20 vuotta. Vaimo on saanut tietää useasta miehensä pitkäaikaisesta liiton aikana vallinneesta naissuhteesta. Ilmeisesti ei välitä. Arki perheessä on aina pyörinyt. Yhteiset kesälomamatkat, joilta sieltäkin mies on muistanut naisiaan viestein. Tämä mies ei pärjää ilman ylimääräisiä naisia. Kyse ei kuitenkaan ole avoimesta suhteesta eli miehen pitää ikään kuin tehdä kaikki salassa. Aivan kumma kuvio. Vaimo hieman säälittää, hänkin voisi löytää hyvän miehen jostakin. Kun ihminen on oikein turvallisuushakuinen, hän jää vaikka vankilaan, koska eihän ulkomaailmasta koskaan tiedä.
- poikki tai ei
Turha vaimoa sääliä. Hänellä on omat syynsä pysyä liitossa. Ulkopoliset ei voi tietää kaikkea.
Itse en jäänyt pettäjän kanssa elämään. Jo kuukauden päästä asuttiin erillään vaikka parisuhdetta oli takana 30 vuotta.
- rshsrj
No ei sulla hyvin mene jos kuvittelet jokaisen miehen pettävän.
Ei millään pahalla, mutta tunnetko jotenkin jäänees jotain ilman? Haisee nimittäin aikamoinen katkeruus... - varanaispalvelu?
Laiskat kakkoset nauttii vaan toisten valmiiksi siivoamista mökeistä...minä kun en aina jaksanut mökille lähteä kun oli velvollisuuksia kotipiirissäkin (sairas lähimmäinen) niin mieheni meni sinne "yksin" eli mukaan tuli 2.vaihtoehto..eli minua tieytysti ensin pyydettiiin mukaan...myöhemmin kun asia selvisi minulle, tuli mieleen että olisi pitänyt laittaa sinne lappu että voitko vuorostasi pestä mökin ikkunat, lattiat yms pihan siivousta tehdä..mutta ei, nämä puutteessa olevat kakkoset ne haluaa vaan sitä yhtä asiaa...tämäkin se sai sitten kenkää ...
- eräs nainen
Taisi se mieskin olla puutteessa, miksi muuten naisen kanssa sinne meni?
Miehellekin muuten voi vinkata niistä ikkunoiden pesuista. Ei ne automaattisesti ole naisen hommaa.
Kumma kun mies ei saanut kenkää vaimolta.. itse en moista touhua katselisi. Mies varmaan sanoi että tuo kakkonen sai kenkää.. voihan olla että kakkonen antoi kenkää miehelle. Tietenkin mies puhuu asiat omalta kannaltaan parhain päin. :D - vaihtoehto4
eräs nainen kirjoitti:
Taisi se mieskin olla puutteessa, miksi muuten naisen kanssa sinne meni?
Miehellekin muuten voi vinkata niistä ikkunoiden pesuista. Ei ne automaattisesti ole naisen hommaa.
Kumma kun mies ei saanut kenkää vaimolta.. itse en moista touhua katselisi. Mies varmaan sanoi että tuo kakkonen sai kenkää.. voihan olla että kakkonen antoi kenkää miehelle. Tietenkin mies puhuu asiat omalta kannaltaan parhain päin. :DTai suhde jatkuu edelleen ja vaimolle sanotaan sen loppuneen :)
- Ei puolustuskannalla
Mies pyysi monet kerrat kotiinsa ja mökillensä. En koskaan mennyt, vaikka houkutus oli suuri. Onneksi en tehnyt sitä....
- Åååööööö
Jos vaimo on vaalea ja 2 jättää vahingossa tummia hiuksiaan harjaan, saunaan, vuoteeseen niin kuinka puusilmäinen pitää olla ettei muka tiedä..
Näin kuulin ja ei voi kuin ihmetellä koko kuviota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472