Eli leikkasin otsatukan,mutta se ei sopinutkaan minulle joten ei auta kun kasvattaa se pois...mutta miten pidän otsatukkaa ettei se ole koko ajan tiellä?
Help mä näytän ihan tuhmälle nyt!!):
otsatukan pois kasvattaminen
10
6066
Vastaukset
- maiskis vaan sulle
Tässä pari ideaa oman otsatukkansa jo pois kasvattaneelta:
Vedä se hiuspannan avulla taaksepäin.
Nosta otsatukan keskimmäinen osa klipseillä ylös, jolloin se se roiku silmillä, mutta otsiksen sivut jäävät vapaiksi kehystämään kasvoja. Ei ehkä sovi kaikille, mutta itse tykkäsin siitä aikoinaan.
Joo tyhmältähän se tukka voi näyttää aikansa ja olla rasittava, mutta onneksi sitä ei kestä ikuisesti :) - wkjgoeigje
Olen samaa mieltä että otsatukka ei aikuisella näytä oikein hyvältä, tekee jotenkin lapsellisen vaikutelman. Liikenneministeri Merja Kyllönenkin näyttäisi varmaan päätöksistään huolimatta vähemmän kantturalta jos hävittäisi sen otsatukan. Otsa korkeana ja paljaana aikuinen näyttää paljon fiksummalta ja viisaammalta.
- hgfdsfsada
Itsekään en tykkää. Mutta poikkeus vahvistaa säännön. Yksi etäinen tuttu on pitänyt koko aikuisuuden ohuissa luonnon blondeissa hiuksissa samaa kampausta. Polkkahiukset otsatukalla. Hänelle se oikeasti käy, ja varmasti säästää monelta hiusongelmalta.
On varmasti hyvin monen tekijän summa, mikä kampaus käy. Ensinnäkin itse hiuslaatu. Joillakin ohuthiuksisilla otsa- ja ehkä niskahiuksetkin eivät vain kasva ponnaripituuteen, vaan jäävät lyhyiksi. Joutuu tekemään kompromissin. Toisaalta vaikkapa afron tai muuten luonnon kiharan voi olla vaikeaa saada otsahiuksia... Pään mallit, kasvojen sirous tai karkeapiirteisyys ja väritys vaihtelevat. Itse otsahiuksetkin voivat olla pitkät silmille roikkuvat tai hyvin lyhyet.
- lifemocker
otsatukat ei sovi KENELLEKKÄÄN! ;)
- Höpöhöpö.
Otsatukat on ihania ja sopii monelle. Kato vaikka
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5vgu4niQk1rthiuno1_400.jpg - ei_otsatukalle
Höpöhöpö. kirjoitti:
Otsatukat on ihania ja sopii monelle. Kato vaikka
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5vgu4niQk1rthiuno1_400.jpgHöpöt itelles.
Kyllä otsa pitää olla paljaana, tässäkin kuvassa on oikein hot brunette, kauniit pitkät tummat hiukset, ruskeat silmät ja kaunis hymy, very nice :)
http://us.123rf.com/400wm/400/400/warrengoldswain/warrengoldswain1110/warrengoldswain111000088/10802963-pretty-brunette-in-formal-business-attire-giving-the-thumbs-up-isolated-on-white.jpg
- tukkatyttö
kieputa hieman tiukemmin kuin kuvassa niin pysyy
http://www.trendi.fi/blogi/pupulandia/helpot-kampaukset-sivuun-kietaistu-otsatukka - Näin toimii
Laita se pinneillä päälaelle:)
Kyllä se siitä sitten pikku hiljaa kasvaa muun tukan mukaan. - rip.hiukset
sama vika....otsis ei sopinut minullekkaan....mutta nyt käytän hiuksia ponnarilla ja pannalla vedän ne taakse...tai toinen on et kieputtaa sen kivannäköseksi ja laittaa pinneillä kiinni...ei se oo kun hetki niin ne saa jo nätisti kun ovat pidemmät :)
- sivuletti
letitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713