Voiko miestä pyytää kahville? Aloite on jo tehty

LoveForever23

Voiko?

Olen jutellut ja sekin on tullut juttelee, ihan kasvokkain ja facebookin välityksellä.
Periaatteessa uskaltaisin pyytää kahville, mietin vaan sitä että miten paskasti siinä voisi käydä...

6

314

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+20

Tottakai voi ja olisi kiva jos näin tapahtuisi useammin (muidenkin kuin lihavien naisten osalta)

• lifemocker

joko hommasta tulee jotain tai sitten ei... tekemättä mitään et saa koskaan tietää

• Rakkausapu

Heyy,
      Jos aloite on jo tehty nii nou hätä.
      Otat vaan rennosti ja ole oma ittes. Jos tulee tarve niin sano sille että tykkäät siitä. Sun täytyy vain ottaa iisisti.
      Enen kun meet kahville rentouta itses. Jos meet autolle miksi et vaikka kuuntelisi radiosta/cd stä vähän musaa.

Onnea matkaan, Rakkausapu

• LoveForever23

Mut siis mä oon tehny aloitetta vaan juttlelemalla ja flirttaillu.
      Tuskin se miehiä haittaa?

En nyt tiedä mitä jumitan mutta tavallaan ootan että sekin tekis jotain. Ja ehkä ne entiset pettymykset.

Mä oon nätti, hauska ja mukava. En sit tiedä mitä se aattelee! oon saanut sen nauramaan etc. Mutta mistä minä tiedän mitä se aattelee musta?

Oon nyt tässä pari viikkoa jutellut, onko miesten toiminta niin salaman nopeaa että ne rupeis heti pyytää kahville? Mä en vaan jaksa jossitella, haluan toimintaa!

• 18+9

Meitä miehiäkin on erilaisia. Toiset pyytää tuntemattomiakin kahville ja toiset ei uskalla pitkänkään tuntemisen jälkeen.

En kuitenkaan usko, että kysymällä kukaan kiinnostunut mies juoksee karkuun. Huonoimmassa tapauksessa kysymällä saat ainakin tietää ettei ollut kiinnostunut.

• tasa-arvokunnniaa

Totta helvetissä voi. Luulen, että valtaosa suomalaisista miehistä on kyllästynyt vallitsevaan suomalaiseen perinteeseen, jossa miehen pitäisi tehdä aina aloite. Jos hän on sinusta kiinnostunut, saat aivan takuuvarmasti vastakaikua. Tuollahan se selviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      105
      1198
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      85
      922
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      237
      890
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      744
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      737
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      652
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      59
      630
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      42
      592
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      567
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      565
    Aihe