Vesipaastolla 10kg hoikemmaksi

Hoikemmaksi

Lähtöpainoni on 70kg ja pituutta minulla on vähän alle 170cm. Aion olla vesipaastolla niin kauan että painan kymmenen kiloa vähemmän. Päivittelen tänne joka päivä ja lopuksi voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat. Menossa ensimmäinen päivä vesipaastolla.

3

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huorAU

Mitä tavoittelet ? kuvaa ei näkynyt.
      Tavoitteesi kymmenen kiloa vähemmän on riippuu niin paljon lähtö painostasi. Minä pääsen siihen kahdessa viikossassa, mutta sen jälkeen fyysinen nälkä alkoi aiheuttaa kovia kipuja.
      Itse en ollut syömättä viikoa vain sen takia miltä näytän, halusin vain kuolla, ja ajattelein että koska suurin osa joka päivä kuolevista koulevat nälkään, olisi hyvä idea.
      Mutta reilun kahden viikon täydellisen syömättömyyden jälkeen, kivut olivat kovat.
      Nälkään kuoleminen ei todellakaan ole kivutuonta, toivoisin .....

• farkut ei mahdu! :(

Mulla olis samat tarkotukset.Mittaa millilleen 170,mut painoo jotain 75...Helvetin vaikeeta tulee olemaan,mut 15kg pois olis sellanen palkinto et hiiohoiiiii!!!! :D Yritetään ja tsempataan!!!!

• Hoikemmaksi

Joo mullaki epäonnistu nää pari ekaa päivää ja alotan huomenna :D heii oisko sulla sähkäriä? Voitais tsempata toisia nii että onnistuttais tällä kertaa! :D varmasti "vertaistuki" auttais! Mun sähkäri on sip.pura@hotmail.com :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      8656
    2. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      4823
    3. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      194
      3819
    4. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      85
      1909
    5. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      226
      1785
    6. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      92
      1557
    7. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      102
      1205
    8. Yön Jussi Hakulinen on Kuollut

Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.
      Pori
      124
      1193
    9. Olit iso virhe J

Joka olisi pitänyt vain ohittaa. Sinusta seurasi vain pelkkää surua ja harmia. Olisinpa ollut viisaampi. Onneksi se on nyt ohi.
      Ikävä
      53
      1146
    10. Sam Cannon

Näytellyt emmerdalessa jotain Keviniä. En saa mieleen tätä hahmoa.
      Emmerdale
      8
      1100
    Aihe