Lähtöpainoni on 70kg ja pituutta minulla on vähän alle 170cm. Aion olla vesipaastolla niin kauan että painan kymmenen kiloa vähemmän. Päivittelen tänne joka päivä ja lopuksi voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat. Menossa ensimmäinen päivä vesipaastolla.
Vesipaastolla 10kg hoikemmaksi
3
249
Vastaukset
- huorAU
Mitä tavoittelet ? kuvaa ei näkynyt.
Tavoitteesi kymmenen kiloa vähemmän on riippuu niin paljon lähtö painostasi. Minä pääsen siihen kahdessa viikossassa, mutta sen jälkeen fyysinen nälkä alkoi aiheuttaa kovia kipuja.
Itse en ollut syömättä viikoa vain sen takia miltä näytän, halusin vain kuolla, ja ajattelein että koska suurin osa joka päivä kuolevista koulevat nälkään, olisi hyvä idea.
Mutta reilun kahden viikon täydellisen syömättömyyden jälkeen, kivut olivat kovat.
Nälkään kuoleminen ei todellakaan ole kivutuonta, toivoisin ..... - farkut ei mahdu! :(
Mulla olis samat tarkotukset.Mittaa millilleen 170,mut painoo jotain 75...Helvetin vaikeeta tulee olemaan,mut 15kg pois olis sellanen palkinto et hiiohoiiiii!!!! :D Yritetään ja tsempataan!!!!
- Hoikemmaksi
Joo mullaki epäonnistu nää pari ekaa päivää ja alotan huomenna :D heii oisko sulla sähkäriä? Voitais tsempata toisia nii että onnistuttais tällä kertaa! :D varmasti "vertaistuki" auttais! Mun sähkäri on [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo972844- 262614
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702362Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta171997- 851816
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71699Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211544Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 71251