Lähtöpainoni on 70kg ja pituutta minulla on vähän alle 170cm. Aion olla vesipaastolla niin kauan että painan kymmenen kiloa vähemmän. Päivittelen tänne joka päivä ja lopuksi voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat. Menossa ensimmäinen päivä vesipaastolla.
Vesipaastolla 10kg hoikemmaksi
3
288
Vastaukset
- huorAU
Mitä tavoittelet ? kuvaa ei näkynyt.
Tavoitteesi kymmenen kiloa vähemmän on riippuu niin paljon lähtö painostasi. Minä pääsen siihen kahdessa viikossassa, mutta sen jälkeen fyysinen nälkä alkoi aiheuttaa kovia kipuja.
Itse en ollut syömättä viikoa vain sen takia miltä näytän, halusin vain kuolla, ja ajattelein että koska suurin osa joka päivä kuolevista koulevat nälkään, olisi hyvä idea.
Mutta reilun kahden viikon täydellisen syömättömyyden jälkeen, kivut olivat kovat.
Nälkään kuoleminen ei todellakaan ole kivutuonta, toivoisin ..... - farkut ei mahdu! :(
Mulla olis samat tarkotukset.Mittaa millilleen 170,mut painoo jotain 75...Helvetin vaikeeta tulee olemaan,mut 15kg pois olis sellanen palkinto et hiiohoiiiii!!!! :D Yritetään ja tsempataan!!!!
- Hoikemmaksi
Joo mullaki epäonnistu nää pari ekaa päivää ja alotan huomenna :D heii oisko sulla sähkäriä? Voitais tsempata toisia nii että onnistuttais tällä kertaa! :D varmasti "vertaistuki" auttais! Mun sähkäri on [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392719- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41827
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 128806