Vesipaastolla 10kg hoikemmaksi

Hoikemmaksi

Lähtöpainoni on 70kg ja pituutta minulla on vähän alle 170cm. Aion olla vesipaastolla niin kauan että painan kymmenen kiloa vähemmän. Päivittelen tänne joka päivä ja lopuksi voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat. Menossa ensimmäinen päivä vesipaastolla.

3

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huorAU

Mitä tavoittelet ? kuvaa ei näkynyt.
      Tavoitteesi kymmenen kiloa vähemmän on riippuu niin paljon lähtö painostasi. Minä pääsen siihen kahdessa viikossassa, mutta sen jälkeen fyysinen nälkä alkoi aiheuttaa kovia kipuja.
      Itse en ollut syömättä viikoa vain sen takia miltä näytän, halusin vain kuolla, ja ajattelein että koska suurin osa joka päivä kuolevista koulevat nälkään, olisi hyvä idea.
      Mutta reilun kahden viikon täydellisen syömättömyyden jälkeen, kivut olivat kovat.
      Nälkään kuoleminen ei todellakaan ole kivutuonta, toivoisin .....

• farkut ei mahdu! :(

Mulla olis samat tarkotukset.Mittaa millilleen 170,mut painoo jotain 75...Helvetin vaikeeta tulee olemaan,mut 15kg pois olis sellanen palkinto et hiiohoiiiii!!!! :D Yritetään ja tsempataan!!!!

• Hoikemmaksi

Joo mullaki epäonnistu nää pari ekaa päivää ja alotan huomenna :D heii oisko sulla sähkäriä? Voitais tsempata toisia nii että onnistuttais tällä kertaa! :D varmasti "vertaistuki" auttais! Mun sähkäri on [email protected] :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      164
      10292
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2813
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      80
      2508
    4. 85
      2351
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      147
      2084
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      235
      1898
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1382
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1345
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      115
      1197
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe