Mitenkään countrya halventamatta (kuntelen itse), olisin kiinnostunut aivan äärimmäisen junttimaisesta countryrockista. Ööh. Tarkemmin siis: Materiaalin pitäisi olla rajua, hullua ja muutenkin ihan vitun epäasiallista.
Olen kuullut esim. Reverend Horton Heatia, Beat Farmersia ym.. Mutta se jokin puuttuu??
Noita vanhempia 40`s & 50`s kaheleita oon kyllä kuullu mutta nyt olis haussa semmosta uudempaa ja räkäsempää...
Onko semmosta ees olemassa??
Ainakin unessa kuulin hyvän biisin mutta sitä ei oo kukaan tietenkään levyttäny, koska en muistanut sitä enää aamulla!
Joo.
Kiitos etukäteen.
PS. Legendary Stardust Cowboy on muusikko!
Neuvoa??
Rockabilly
2
365
Vastaukset
- Lou Willie
Kokeileppa tätä artistia,se on sellaista ns.
"kauhukantria" ,yhellä levyllä oli ainaski tälläsii biisejä ku Rubber Room,L.S.D.,Psycho...
Ja sit tollain bändi ku Saddle Tramps:Nashville
Swinger(Split 7). - Tony
Kokeile sellasta bändiä ku Clint Miller Band....
Tällä kaverilla ei oo yhtään laulu-ääntä,mutta hemmetin hyviä sanoituksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877