Käykää lukemassa kirjotus "petän vaimoani" ja vastatkaa sitten tähän mun juttuun! HUOM! Perustele jokaisen kohdan vastaus!
NAISET:
Antaisitko anteeksi, jos miehesi pettäisi sinua jonkun naisen kanssa ja sanoisi jotain tämän tapaista:
a) "Se ei merkinnyt minulle mitään! Rakastan vain sua. "
b) "Se huora tyrkytti mulle itteään, joten enhän mä mitään voinut... Se huorahan tässä petti kun ei pidä näppejään irti varatuista!"
c) "Se oli vain tarpeiden tyydytystä, kun olin kuukauden työkeikalla enkä voinut olla sun kanssa..."
d) "Ajattelin koko ajan vain sua..."
e) "Se on biologinen tosiasia, että miehen luonto pakottaa miehen levittämään siemeniä mahdollisimman laajalle..."
f) "En haluu menettää sua! Anna anteeksi, en enää ikinä petä sua!"
g) "Olin niin kännissä etten tajunnut mitään!"
h) "Se nainen raiskas mut! En mahtanut mitään!"
i) "Se muija oli tosi ruma!" tai muuten haukkuu sitä toista naista.
j) "Se oli niin seksikäs, että en voinut vastustaa kiusausta..."
k) "Sä oot paljon kauniimpikin kuin se!"
MIEHET
Antaisitko anteeksi jos naisesi pettäisi sinua jonkun toisen miehen kanssa, ja sanoisi:
b) "Se mies tyrkytti mulle itteään! Joten se oli sen vika. Pitäs näppinsä irti varatuista naisista"
c) "Se oli vain tarpeiden tyydytystä, kun olin kuukauden työkeikalla enkä voinut olla sun kanssa..."
e) "Nykypäivänä naisillakin on biologinen tarve olla mahdollisimman monen miehen kanssa!"
f) "En haluu menettää sua! Anna anteeksi, en enää ikinä petä sua! Lupaan!"
h) "Se mies raiskas mut!"
i) "Se mies oli tosi ruma!"
j) "Sillä oli onnettoman pieni tynkä pippeli! Se oli puolet pienempi kuin sulla!"
k) "Se oli niin seksikäs, että en voinut vastustaa kiusausta..."
l) "Sä oot paljon kauniimpikin kuin se!"
KOPIOI VAIHTOEHDOT JA VASTAA NIIDEN PERÄÄN! Muuten vastausten lukeminen on vaikeaa!
Kuka antaa anteeksi? Kuka ei?
9
1516
Vastaukset
- Katri
=> En anna anteeksi! Mitäs rakkautta se semmoinen on että vieraissa käydään!
b) "Se huora tyrkytti mulle itteään, joten enhän mä mitään voinut... Se huorahan tässä petti kun ei pidä näppejään irti varatuista!"
=> Pyh, se on aina varatun vika, eikä sen "toisen naisen"! Ei sitä ole pakko suostua! Aika nössö mies semmoinen joka ei osaa sanoa EI! En anna anteeksi.
=> Missäs miehen kädet oli? Vai onko kyseessä mies jonka molemmat kädet on amputoitu? En antas anteeksi!
=> Ja nai toista! Ei mene läpi! En antaisi anteeksi!
e) "Se on biologinen tosiasia, että miehen luonto pakottaa miehen levittämään siemeniä mahdollisimman laajalle..."
=> Huoripukki miesten keksintö! Ihmisille on annettu aivot sitä varten että voi ajatella esim. kumpi on tärkeämpää sen oman vaimon tunteet vai se vieraan naiminen! En antais anteeksi, noin yksinkertaista miestä en muutenkaan huolis, joka vielä toimii viettien eikä aivojen ja tunteiden ohjaamana!
=> Olisit miettinyt sitä vähän aikaisemmin! Ei pitä pyyheltää eteenpäin kuin päätön kana! En antais anteeksi!
=> Miksi joit itsesi niin känniin. Ryhdy raivoraittiiksi niin kuin minä ja etsi itelles uus nainen. En antais anteeksi!
=> Onpa voimaton mies! Kyllä miehen pitää jaksaa nainen kauemmaksi tönäistä! Ja miten lerppa kikkeliä kukaan nainen vois raiskata! Kiihottuminen on jo pettämistä! En antais anteeksi!
=> Kiva kuulla että oli ruma, mutta se ei nyt auta yhtään! En antais anteeksi!
=> Enkö minä sitten ole? Loukkaavaa. En antais anteeksi!
=> Kiitos vaan, mitä vittua sä sitten sen kanssa teit! En antais anteeksi! - capricorn
mitäköhän tarkoittaakaan ei se mitään merkinnyt??
mieheni vietti taannoin illan naisen kanssa ja kun suutahdin tästä ja aloin epäillä että siinä oli jotain muutakin kuin vain viaton illan vietto tanssimisiin ja tutustumisineen, hän vastasi ettei se merkinnyt mitään....eli oli sittenkin jotain????
mieheni ei koskaan ole jäänyt pettämisestä kiinni vaikka vaisto mulla sanonut että jotain vipinää ollut muidenkin kanssa hän kyllä väittänyt ettei pysty sänkyhommiin kenenkään muun kanssa ja jotenkin sen uskon koska emme menneet mekään sänkyyn aikoinaan hepposin perustein ja vasta kuukauden seurustelun jälkeen ja sillon mä tein aloitteen.Tämäki rafla tuttavuus oli sellainen mitä hänelle ei koskaan ennen tapahtunut kuulemma ja kertoi siitä minulle tosin ei kaikkea koska myöh. löysin vaatteista jälkiä lähemmästä kanssa käymisestä mm.huulipunaa. Pelkäsi ilmeisesti että jätän hänet koska sain töihin kukkakimpun vieläkin epäilyttää olikohan siinä sittenkin jotain koska piti todistella ettei muka merkinnyt mitään!! miten on, kertokaa te jonka puoliso jäänyt pettämisestä kiinni??? - m26v
MIEHET
Antaisitko anteeksi jos naisesi pettäisi sinua jonkun toisen miehen kanssa, ja sanoisi:
a) "Se ei merkinnyt minulle mitään! Rakastan vain sua. " EN
b) "Se mies tyrkytti mulle itteään! Joten se oli sen vika. Pitäs näppinsä irti varatuista naisista" EN
c) "Se oli vain tarpeiden tyydytystä, kun olin kuukauden työkeikalla enkä voinut olla sun kanssa..." EN
d) "Ajattelin koko ajan vain sua..." EN
e) "Nykypäivänä naisillakin on biologinen tarve olla mahdollisimman monen miehen kanssa!" EN
f) "En haluu menettää sua! Anna anteeksi, en enää ikinä petä sua! Lupaan!" EN
g) "Olin niin kännissä etten tajunnut mitään!" EN
h) "Se mies raiskas mut!" Jos nainen olisi tehnyt asiasta rikosilmoituksen (eli siis oikeasti olisi raiskattu), niin silloin tietenkin olisin tukena (tässä ei siis ole mitään anteeksi annettavaa, jos toinen kerran on joutunut rikoksen uhriksi). Jos vain yrittäisi heittää tämän fraasin jonkinlaisena tekosyynä (ei rikosilmoitusta edes tehty), niin sitten en.
i) "Se mies oli tosi ruma!" EN
j) "Sillä oli onnettoman pieni tynkä pippeli! Se oli puolet pienempi kuin sulla!" EN
k) "Se oli niin seksikäs, että en voinut vastustaa kiusausta..." EN
l) "Sä oot paljon kauniimpikin kuin se!" EN
Siinä lyhyet, ytimekkäät ja selkeät vastaukset. Ei muuta kuin muija pelloille selityksistä huolimatta.- kokenut
Olen kokenut mieheni uskottomuuden ja selitykset.
Naurettavia ja lapsellisia tarinoita. Juuri kuten lapsella, enhän minä - mutta kun se toinen.
Soitin myös naiselle, samanlainen änkyttäjä. Panettaa kyllä, mutta tekojensa takana ei seistä.
Naisia ihmettelen myös - puolustelematta miehiä; vaikka tietävät miehen olevan aviossa, sänkyyn vaan ja puutetta parantamaan! Vielä tämäkin kitisi ettei ole saanut miestä moneen vuoteen!!
Jos selityksissä mies sanoo, ettei teolla ollut mitään merkitystä hänelle, miksi sitten tekee ja menettää perheensä, puolet omaisuudestaan ja muutenkin sekoittaa elämänsä.
Mutta kyllä naisetkin ovat hanakoita ukkomiehiin!
- M40
"en haluu menettää sua, anna anteeksi, en enään ikinä petä sua." jos vaimoni itse kertoisi pettämisestä, pyytäisi vilpittömästi tapahtunutta anteeksi. olisihan se vaikea tilanne. suuren kriisin paikkakin. varmasti helpoin ratkaisu olisi lähteä suhteesta, koettaa unohtaa, ajatella että syyt on vain pettäjässä, vaikka hyvin tietää että voi itse olla osaltaan syypää pettäjän ratkaisuun, vaikka ratkaisun pettämisestä tekikin pettäjä itse. varmasti tahtoisin kuitenkin kumppanini kanssa miettiä MIKSI näin kävi. ehkä löydettäis toisemme taas joskus tai sitten ei. vaikea sanoa, mutta vilpitön anteeksi pyyntö ja aito katuminen.. ne pistäis kyllä miettimään asiaa vähän syvemmältäkin.
- joop
a) "Se ei merkinnyt minulle mitään! Rakastan vain sua."
Rakastat vain minua ja panet toisia? Just just, sulle alkoi just vapaan rakkauden aika, tuossa on ovi.
Vai että huora. Paljonko maksoit? Ei tarvi jatkossakaan säästellä, tuossa on ovi.
Juujuu, ja kädet ei toimineet? Tuossa on ovi.
HAHAHAHA! Niin varmaan. Tuossa on ovi.
Mene siementämään ihan vapaasti, tuossa on ovi.
Se on voi voi, tuossa on ovi.
Saat jatkossakin olla niin kännissä ja selvä kuin ikinä haluat, tuossa on ovi.
Vai että ihan raiskas? Siitähän sun sitten pitää tehdä rikosilmoitus. Tuossa on ovi jonka kautta voit mennä tekemään sitä.
No mene etsimään kauniimpi, tuossa on ovi.
Olit sentään rehellinen. Tuossa on silti ovi.
Tough, tuossa on ovi.
Eli en anna anteeksi, en millään selityksellä. Sen verran on elämän aikana tullut paskaa niskaan pettämisen takia että en enää sitä katsele. - Nainen
pettämisen antaa kyllä anteeksi, mutta nuo esittämäsi perustelut ovat alhaalta...
Siis jos petätte älkää selvittäkö älkääkä puhuko pa..aa. Ja jos tiedätte, että kumppaninne on käynyt vieraissa niin pitääkö enempää kysellä???? Haluatteko todella kuunnella typeriä selvityksiä? Tosiasissa pettämiseen on vain yksi syy: Toinen haluaa juuri jollain tietyllä hetkellä joka tuntuu sopivalta, ei pettää! vaan pitää hauskaa jonkun toisen kanssa. Ei yhtään enempää eikä vähempää. - kaskas
ei selvitetä, se vain pahentaa asiaa!
- M29
- EN! (Pakko merkitä, jos oli valmis vaarantamaan suhteen)
b) "Se mies tyrkytti mulle itteään! Joten se oli sen vika. Pitäs näppinsä irti varatuista naisista"
-EN! (Kaikkea ei tarvitse ottaa, mitä tajotaan)
-EN! (Entäpä itsetyydytys?)
-EN! (Miksi siis olla vieraan kanssa?)
e) "Nykypäivänä naisillakin on biologinen tarve olla mahdollisimman monen miehen kanssa!"
- EN! (Ei minullakaan ole mitään tuollaista tarvetta, vaikka olen mies!)
f) "En haluu menettää sua! Anna anteeksi, en enää ikinä petä sua! Lupaan!"
- EN! (Kuultu on ennenkin ja myöhemmin petetty uudelleen!)
- EN! (Kännissä tekee sen, minkä moraali selvinpäin estää tai mitä ei uskalla tehdä.)
h) "Se mies raiskas mut!"
- KYLLÄ/EN! (Riippuu tapauksesta. Jos raiskasi, mennään poliisin juttusille.)
i) "Se mies oli tosi ruma!"
- EN! (Ja silti meni sänkyyn! On siis kenen tahansa iskettävissä!)
j) "Sillä oli onnettoman pieni tynkä pippeli! Se oli puolet pienempi kuin sulla!"
- EN! (Sama se minkä kokoisen mulkun päällä hypitään)
k) "Se oli niin seksikäs, että en voinut vastustaa kiusausta..."
- EN! (Ei siis voi vastustaa jatkossakaan.)
l) "Sä oot paljon kauniimpikin kuin se!"
- EN! (Sama kuin "Se meis oli tosi ruma")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474