mistä löytäisin tällaisen miehen?

haku päällä

- Iältään mielellään 22-32 v
- ei lapsia
- asuu maaseudulla/syrjemmässä omakotitalossa/haluaa kanssani muuttaa siten
- pitää eläimistä ja luonnossa liikkumisesta

Asun itse tällä hetkellä kaupungissa, eikä täältä tunnu millään löytyvän sellaista "maalaishenkistä" miestä. Olen myös nettitreffejä kokeillut, mutta tulos on ollut sielläkin todella heikko.
Itse olen 25-vuotias, maaseudulta kotoisin oleva nainen ja kyllästynyt tähän kaupunkielämään. Olisin valmis muuttamaan jopa kauemmas ja hankkimaan uuden työn (nykyinen ei mikään unelmaduuni ole muutenkaan) jos sopiva mies löytyisi. Onko se kesällä lähdettävä tanssilavoja kiertelemään (vaikken edes osaa lavatansseja tanssia!) vai mistä tämmöisiä miehiä voisi löytää?

23

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öööh

      Kai tämä on huono provo? No, omakotitaloa ei ihan jokaiselta löydy kyllä.

      • haku päällä

        Yli 30 kyllä pitäisi löytyä ja paljon muutakin.


    • Vaikka tästä :)

    • ---

      Krhm... ehkä Periaatteen miehestä.

      Siis jos et ole harrastanut aikaisempia suhteita tai ylipäätään mitään vastaavaa.

    • sdffssf

      Eiköhän noita perämetsien aikamiespoikia Suomeen mahdu paljonkin.

    • atm.

      Kelpaako atm.?

      • ---

        Jos atm kelpaisi, hän ei olisi atm.


    • ex-maalaismies 81

      Minäpä annan hyvän vinkin, joka takuuvarmana toimii.

      Lähdet autolla kiertelemään Suomen syrjäisimpiä kolkkia, Pohjois-Savo, Pohjois-Karjala ja kaikki pienet kylät siellä. Tiet siellä ovat asfaltoituja, mutta kun huomaat asfaltin vaihtuvan soratietksi - tai vielä parempaa: hiekkatieksi - sinne kannattaa suunnata. Ajelet tien päähän, usein siellä on rintamamiestalo ja siellä unelmien poikamies on odottanut sinua koko pienen elämänsä. Kaupan päälle tulee anoppi, joka asuu samassa talossa.

      Maitolaiturit ovat hyvä merkki siitä että lähistöllä on uroita. Hyvinhoidetun maitolaiturin nurkalta lähtevän tien päässä on todennäköisesi jo joku nainen kaapannut miehen, mutta sinäpä katseletkin niitä ei-niin-hyvin-hoidettuja maitokoppeja. Sellaisen tien päässä on navetta (älä nojaa siihen ,saattaa romahtaa koko höskä), mutta karjaa ei ole ollut 90-luvun jälkeen. Sielläkin on mies ihan työtönnä, varsinkin jos pihassa ei ole merkkejä autosta ja risteyksessäkin on kauppa- ja kirjastoauton aikataulut. Näihin huusholleihin naisia odotellaan saapuvaksi.

      Kaikki nämä unohdetut metsiemme luonnonrakkaat, nuoret miehet ovat vaimoa vailla. Älä mene emännäksi mihinkään tehonavettaan, siellä yleensä jo onkin emännän paikka varattu, mutta nämä huonolla hoidolla olleet rintamamiestalot ovat täynnä odottavia nuoria miehiä.

      Lähestymistapasi on väärä, näissä mökeissä ei käytetä internetiä (tulevan anoppisi mielestä se on täyttä turhuutta), mutta Savon Sanomia ja Maaseudun Tulevaisuutta luetaan kyllä ahkeraan.

      Näillä eteenpäin. Ei mene kauaa kun olet juhannuskokon ääressä sylikkäin.

    • -OTK-

      Vaikutat kyllä täydelliseltä naiselta jollekin maaseudun onnekkaalle miehelle :) Itse olen jo liian vanha sinulle, mutta eiköhän sinulle löydy nuorempia ehdokkaita tuvan täydeltä. Olen jo nyt kateellinen sille miehelle joka sinut saa.

    • mies maalta

      Nimenomaan maalta niitä löytyy, kaupungista voi olla aika vaikeaa löytyä tarpeeksi hullua joka muuttaisi korpeen :D

    • sgdsgsgdg

      Mä haluaisin kyllä asua omakotitalossa, mutta en missään korvessa, vaan aivan jonkun isomman kaupungin ulkopuolella. Huono puoli usein tuollaisessa on, että ensinnäkin lähellä kaupunkia oleva ok-talo on usein hintava ja toisaalta se, että tontti harvemmin on iso ja naapurit näköetäisyydellä.

    • on han meitä *peräkylän poikia* itekki asuin maalla noin 2 vuotta kun valmistuin koulusta. työt oli siellä päin ja tuli aina töitten jälkeen väännyttyä mökille touhuamaan siinä se sitten aikia meni asun kans tällä hetkellä kaupungissa en tiiä mikä päähän pisto tämäkin oli taino oikeastaan tiiän naapurit alkovat kyttäämään sen verran tiiviisti et tiesivät minun menemiseni paremmin kuin omat. tämä kaupunki elämä ei ole yhtään mun juttu. ei mitään tekemistä --> maalla ei sitä ongelmaa hakkaa halkoja jouteksee vaikka. kaupungissa pittää olla yrittää olla ihmisiksi et jonkun laine naapuri sopu säilyypi. ei ollu maalla sitä ongelmaa.
      pidän itekki eläimistä iha sikana. vkl on koira hoidossa ja lomat tietenki myös. ja suvusta löytyy poroja. luonnossa tullee myös liikuttua. talvisin oikeastaan moottori kelkalla kesäisin jalan tai mönkijällä. muuttasin maalle takasin milloin hyvänsä, mutta sellainen kumppani ei ole vielä kohdalle sattunut joka tahtoisi asua maalla. porukka juoksee karkuun jos ne yrittää saada maalle. olen 21v

      • haku päällä

        Missäs päin Suomea asut nyt?


    • Löytyykö rahaa?

      Onhan sinulla puolet rahoista siihen omakotitaloon, tai olet ainakin valmis maksamaan puolet lainasta? Ei ole miesten tehtävä rahoittaa naisen unelmia.

    • rovaniemelta
      entäs ite?

    • eipä tässä työttömänä paljon mitään rahotella.

    • Täällä olisi yks

      Metsäkoneyrittäjät yleensä asuvat vähän syrjemmässä ja eivät kuulu maaseudun häviäjiin, vaan toimeentulo useimmilla jopa erinomainen ja vakaa. Itse olen sellainen ja vanhalla maatilalla asun, ikää voi tosin olla sinulle liikaa, 35? Kyllä syrjemmässä asuu muitakin kuin syrjäytyneitä mammanpoikia ;)

    • ei vaikea tehtävä

      Googlen mukaan taajama-alueilla asuu n. 80 % suomalaisista. Tosin osa taajamista on hyvin maaseutumaisia, joissa luonto on hyvin lähellä. Yleensä tämä taajamamaisuus tarkoittaa myös sitä, että siellä on työpaikkoja. Maalla asuminenkin voi olla eri tavalla raskasta (kuppikuntaisuus, ei töitä, pitkät työmatkat lähikaupunkeihin, ei lapsille koulutusmahdollisuuksia, enemmän säiden armoilla esim. lumenauraukset ja sähkökatkokset). Kaupungeissa taas on sitten toisenlaisia ongelmia.

      Katselepa sellaisia miehiä, jotka jo valmiiksi asuvat siellä maalla. Maaseudulla asuu vaikkapa maatalousalan ihmisiä, rekkakuskeja, rakennusalan yrittäjiä jne, koska he työllistyvät (edes jotenkin) maaseudullakin. Korkeakoulutettuja on vähemmän, koska työtä on (korkeintaan) kunnan palveluksessa tai lähikaupungin (ainoassa?) isommassa yrityksessä.

      Jos sinulla on sellainen ammatti, jota voi harjoittaa missä päin Suomea tahansa, niin mitäpä jos etsisit työtä sellaisesta paikasta, joka kiinnostaa sinua (esim. Järvi-Suomen alue, Lappi, Pohjanmaa, Kainuu)? Kun olisi se työpaikka, niin varmasti nopeasti tutustuisit niihin paikallisiin miehiinkin esim. baarissa, naapureiden kautta jne. Maaseudulla kun yleensä ollaan enemmän tekemisissä naapuruston kanssa kuin kaupungeissa.

      Eiköhän taas käynnisty myöskin se Maajussille morsian -ohjelma. Hae siihen mukaan.

      Kaupunkilaisistakin saattaisi innostua maalle muutosta sellaiset, jotka harrastavat metsästystä ja kalastusta, patikointia tai muuta luontoon liittyvää. Tosin luulen, että moni näistä haluaisi kohtuullisen lähelle isompaa kaupunkia, jotta palveluita on saatavana. Ei esimerkiksi Helsingistäkään tarvitse muuttaa kovin kauas, kun pääsee jo lähemmäs maaseutua (esim. Raasepori, Mäntsälä, Sipoo, Porvoo). Jos on valmis vielä hieman edemmäs, niin asuntojen hinnatkin halpenevat esim. Akaa, Karkkila.

    • Irmeli Kirpeä

      Periaatteen-poju asuu vielä äitykkänsä peräkammarissa aikuisiällä... Oisko jo aika muuttaa maailmalle. Hoh hoh.

      • perisfani

        Väärin. Nyt olis aika jonkun neitsyttyttelin muuttaa asumaan periksen peräkammariin. Siellä voisivat sitten yhdessä tutustua seksin ihmeelliseen maailmaan.


    • sinkku-

      Asuin lapsena maaseudulla mut muutettiin kaupunkiin kun maaseutu on niin saa.tanan tylsä paikka. En ikinä muuttaisi maaseudulle. Ei siel ole baareja, ei kuntosaleja, ei jäähallia lähellä. Kaupunkis on vaikka mitä ja palvelut lähellä.

      • haku päällä

        Se nyt on ihan mistä kukin tykkää.
        Kuitenkaan vanhemmalla iällä monia ei enää baareilut yms. kiinnosta vaan halutaan keskittyä jo muihin asioihin. Maaseudulla riittää usein hommaa niin paljon, ettei kuntosalilla paljon tarvitse enää lisäksi käydä.

        En siis tarkoittanut, että ihan mihinkään peräkorpeen haluaisin muuttaa, vaan juurikin esimerkiksi omakotitalo jossakin syrjemmällä, vaikkapa jonkun ison kaupungin lähistöllä olisi mainio ratkaisu... ei tulisi itsellekään sitten niin pitkää työmatkaa.

        En vain halua asua kerros/rivitalossa lopun ikääni. Enkä omakotitalossa, jossa lähin naapuri on ihan vieressä. Mutta yksin en haluaisi (enkä pystyisikään) tätä haavetta toteuttaa, vaan ensiksi olisi löydettävä sellainen mies, jolla olisi samanlaisia suunnitelmia tulevaisuuteen.

        Nimimerkillä "ei vaikea tehtävä" olikin paljon ihan varteenotettavia vinkkejä. ;)


    • ota joku noista

      Kyllä niitä täälläkin on jonoksi asti.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      116
      2546
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      450
      2258
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1668
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1553
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1200
    6. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      83
      1155
    7. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      61
      1150
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1145
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      192
      1092
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1056
    Aihe