Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin

Isänmaallinen

Pekka Siitoin toimi Suomen Valtakunnanjohtajana. Siitoin näytti suuntaa kansalliselle liikkeelle. Hän oli vastustajien pelkäämä karismaattinen johtaja jota kansan syvät rivit kannattivat. Media ja valtaeliitti teki kaikkensa Kansallis-Demokraattisen Puolueen ja Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimen maineen pilaamiseksi.

Pekka Siitoin toimi koko Suomen hyväksi. Siitoin uskalsi sanoa asiat ääneen. Valtakunnanjohtajana Siitoin teki jo 1970-luvulla valtavasti työtä suomalaisuuden eteen. Samaan aikaan politiikot olivat rähmällään Neuvostoliittoon päin. Pekka Siitoimen johdolla KDP taisteli suomalaisuuden puolesta, tiukasti kommunismia vastaan. Tätä työtä tullaan toivottavasti tulevaisuudessa arvostamaan entistä enemmän.

Kunnia valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimelle!

8

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilijä

...Pekka Siitoinista. Mies oli TÄYSI PELLE eikä siitä miksikään muutu vaikka kuinka kitisisit. PISTE!!!

• Tamminen

Copy-peistailla osaat. Olen jo aiemmin pyytänyt sinua luettelemaan siitoinin käytännön toimia yhteiskunnan hyväksi. Jokos kertoisit mitä niitä oli?

Toinen kysymys johon odotan edelleen vastausta: jos Siitoinilla oli "kansan syvien rivien" suosio, miksei IKL päässyt edes puoluerekisteriin, eduskunnasta puhumattakaan? Missä se suosio näkyi?

• xxx

mitään, täysi feikki. Siitoimen teoria arjalaisten alkuperästäkin oli tyypille uutta tietoa, heppu on täysi trolli joka copypasteaa tuota soopaansa ihan omaksi huvikseen. Eroon siitä pääsee kun ei vastaile viesteihin.

• Tamminen
        xxx kirjoitti:

mitään, täysi feikki. Siitoimen teoria arjalaisten alkuperästäkin oli tyypille uutta tietoa, heppu on täysi trolli joka copypasteaa tuota soopaansa ihan omaksi huvikseen. Eroon siitä pääsee kun ei vastaile viesteihin.

Eppäilen mahtaako eroon päästä haulikkoa pienemmällä...

• Isänmaallinen
        xxx kirjoitti:

Monta kertaa pitää sanoa, että minua ei KIINNOSTA Siitoimen teoria Atlantikssta. Se ei ole YHTÄÄN oleellista hänen POLITIIKASSA ja NATIONALISMISSA.

Ja jos olen mielestäni joku "trolli" niin ole sitten sitä mieltä.

• V.V
        Isänmaallinen kirjoitti:

Monta kertaa pitää sanoa, että minua ei KIINNOSTA Siitoimen teoria Atlantikssta. Se ei ole YHTÄÄN oleellista hänen POLITIIKASSA ja NATIONALISMISSA.

"Monta kertaa pitää sanoa, että minua ei KIINNOSTA Siitoimen teoria Atlantikssta. Se ei ole YHTÄÄN oleellista hänen POLITIIKASSA ja NATIONALISMISSA. "

Koita ensin ymmärtää mitä politiikalla ja nationalismilla tarkoitetaan. Poliittisen aatesuunnan perusaatteiden ymmärtäminen on aika OLEELLISTA jos aiot jotain aatetta kannattaa.

Et sinä voi julistautua kommunistiksikaan jos kiellät työväenluokan olemassaolon ;)

• jst
        Isänmaallinen kirjoitti:

En itse voisi ottaa esimerkiksi Juhan Af Grannin poliittisia mielipiteitä, tai niiden perusteluja, kovin vakavasti.

Ties vaikka Siitoin olisi ollut Atlantislaisten telepaatti-teletappien sätkyukko.

• Rudolf Hess

Siitoin uskalsi tulla ulos ja sanoa suoraan mielipiteensä.

Monet uskoivat hänen sanomaansa ja kannattivat häntä.

Harmi että mies pilasi elämänsä viinalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      133
      2201
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1285
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1167
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1038
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      988
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      979
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe