hei, heti aluksi sanon etten kaiaa asiattomia kommentteja!
Eli olen 16v tyttö. Elämässäni on aika paljon ongelmia ja olen aika ahdistunut. On kuitenkin joitain asioita joista nautin esim. pukeutuminen. Rakastan korkeita korkoja, kireitä, kimaltelevia vaatteita, isoja näyttäviä koruja. Haen ehkä pukeutumisellani jotenkin huomiota, jota nähtävästi saan kun haukutaa huoraksi ja aletaan vihaamaan ensitapaamisella. Tuntuu pahalta että tämäki asia viedään minulta. Tykkään olla näyttävä, koska itse tiedän että en ole mikään huora.
Onko muita samoja kokemuksia?
mun tyyli
3
115
Vastaukset
- Näin.
Elä sinä turhaa muiden kommenteista välitä, ovat varmasti vaan kateellisia sinun kauniista ulkonäöstäsi, tyylitajuisesta ja rohkeasta olemuksestasi! Tallaa katuja ihan omana itsenäsi ja semmosena kun itsestä parhaalle tuntuu, mielipiteitä on monia, kaikkia ei voi mielytttää ja itse ainakin pidän tyyliäsi rohkeana ja hyvänä valintana. Jokainen pystyy katuja nokka pystyssä tallaamaan ja sinä teet sen itseluottamuksella ja tyylillä! :)
- aknLSKNKS
Kiitos vastauksesta :) niin se on:)
- oleee1
Omalla kohdallani tosin en tiedä, miksi vanhemmat ihmiset tuijottavat minua kun jotain sarjamurhaajaa... Pukeudun yleensä pelkkään mustaan ja tälläin, mutta en sitten tiedä oonko jotenkin pahannäkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248