voinko 17v tyttäreni käyttää 12cm korkoisia saappaita ammattikoulun ekalla?
koron korkeus
11
685
Vastaukset
- ghyyhu
Miksi?
- lifemocker
kai asusteeseen kuuluu myös minihame?
- heels high
Tottakai voi korkeat korot on nyt muodissa.
- katinka_77
Korkeat korot kuuluu naiselle!!!
Nuorena on hyvä opetella kävelemään koroilla. Aivan sama missä koulussa käy...
Jos tyttäresi tuntee olonsa mukavaksi koroissa eikä jalatkaan kipuile, niin siitä vaan. - fanni-iiris
Ylikorkeat korot eivät itse asiassa ole niin muodissa, matalat kengät, kuten ballerinat tai loaferit ovat vahvasti tulossa. Ja hyvä niin, vihdoin!
- 159
Ballerinat on rumia ja epätyylikkäitä. Sopii vain lapsille.
- korkkariholisti
159 kirjoitti:
Ballerinat on rumia ja epätyylikkäitä. Sopii vain lapsille.
No toki jos on ostanut vain rumia ja epätyylikkäitä... ;)
- jjdnfjdnfdjn
Ei kuulu hänen asusteeseensa minihame. Ihan normaalit kireät pillifarkut.
- öm öm
Mua hiukan ihmetyttää, miksi tuossa aloituksessa piti mainita tuo koulu? Siis onko kyse nimen omaan kouluun pukemisesta?
Ja vastaus: jos tyttö jaksaa lonksutella kouluun korkkareissa, se on hänen murheensa. Koulusta kai kommentoidaan, jos niitä ei siellä voi ammatillisista syistä käyttää.
- platformsaappaat
Tottakai voi,eikös se ole hänen asia.Työpäivinä tietty pitää käyttää siihen sopivia kenkiä mutta silloinkin koulumatkat voi mennä korkosaappailla.
- sanoisin kyllä voi
Voihan sitä käyttää korkkareita minkäikäsenä vain, riippuu varmaan alastakin. taitaa tarjoilijaksi opiskeleville jopa suotavaa. Hehän varmaan saa opastusta kävelemiseenkin, jos ei vielä korkojen kanssa suju. Olen käyttänyt peruskoulun viimesillä luokillakin jo korkoja (melko korkeita), koska olen lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591