kumpi kyseisistä pakettiautoista on varmempi käyttää työkäytössä mitä vikoja ootte huomannu?
itse olen hiacen kannalla mutta hyvä olisi saada toisia näkökantoja. vitossa on kuulemma talvivikoja?? Mistä voi käydä tarkastamassa tiedon??
vito vai hiace
11
2636
Vastaukset
- JPP
Siis , en ole kuullut keneltäkään Viton omistajalta tai kuskilta mitään hyviä kommentteja Vitosta. Jatkuvasti pikkuvikoja ym. pashaa. Hiace on näppärä ja myös maantieajossa hyvä. Toyotat on myös luotettavia jopa katsastusmiehet kehuvat Tojotia.
- Viton omistaja
Tässä edellismallin Viton omistaja, jolla ei ole valittamista. Ja ympärillä on lisää omistajia/kuljettajia, että se siitä. Ja muuten, pasha on aika hyvän makuinen pääsiäisherkku.
Ja toisekseen, uusi Vito on taas ihan eri auto kuin edellinen, muuttui takavetoiseksikin. Eipä ole siitäkään pahoja puheita kuultu, toisaalta ei siitä niin paljon kokemuksiakaan vielä ole.
Jos Hiaceen vertaa, niin ihan hyvähän se Hiacekin on. Perus luotettava vehje. Ajo-ominaisuuksia ja ruosteherkkyyttä moittisin.
- pakumies
vaan transportteri hiace muuten hyvä mutta ruostuu pirusti ja takavedolla ei pääse talvella mihinkään.
- hissu08
meillä taas kolme transua ja kaikki aina rempallaan ja kalliita remontteja ihan paskoaja vehkeitä. tosin taloudellisempia pa kulöutukseltaan kun hissut. Seuraavaks uudet hiacet kehiin
- ari
Itse pohdin samaa 1,5 vuotta sitten ja pitkän harkinnan ja koeajojen jälkeen päädyin Hiaseen, enkä ole katunut kertaakaan. Takana on n. 50 000 huoletonta kilometriä.
- pakufan
Ostaisin pakun, jossa olisi ducaton tilat,volkkarin ajo-ominaisuudet,hiacen luotettavuus,mersun merkki,hyundain hinta ja takuu,mobedin kulutus ja partakoneen melutaso.
- Tepe
Valinnan tekee helpoksi se tosi asia että autot ovat aivan eri vuosi kymmeneltä.Hiace varmuutta ei voi kieltää mutta ajo ominaisuudet ovat 80 luvulta.Viton ensimmäisissä malleissa oli kansi ja vetoakseli vikoja.mutta ne on jo korjattu moottori muutoksen yhteydessä.ajo mukavuus vitossa jos puhutaan etuveto malleista on hyvä ja takaveto malleissa aivan loistava.olen omistanut paketti auton vuodesta 88 asti ja olin ennen vannoutunut toyota mies kunnes ekan kerran ajoin transportterilla ja totesin etten ollut ajanut enne autolla.siinä muuten yksi varteen otettava vaihto ehto kunhan on 97 tai uudempi.ps.itse ajan nyt tv.vitolla.
- Hiacen!
valitsisin
- EHDOTTOMASTI
se on fakta
- hiacen kuski
osta mielummin hiace se on paras kaikista pakettiautoista:)
- Arska
Jos ostat itselle osta HIACE mutta jos ostat naapureille tai työkavereille osta VITO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614809Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034526- 794000
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963897Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212942- 352698
- 282617
- 372612
- 382579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232444