Eli osaisko joku viisas keroa minulle, että jos tuon "backstage lipun" hommaa alaikäiselle, niin saako huoltaja tulla silti mukaan lapsensa kanssa? Huoltaja ei tietenkään hyödy edusita, pelkästään lapsi. Mutta mietin vaan kun itse täytän 14v, minulla on lisäksi surkea englannin koelen taito ja siksi olisi kiva jos äitini pääsisi mukaan ilman että hänenkin pitäisi n. Tonnin maksava lippu hommata.
Mutta olisi hyvin ihanaa jos minulle vastattaisiin, odotan vastauksianne innolla.
Kiitos jos vastasit tai edes vaivauduit lukemaan!
Kiss meet & greet
6
108
Vastaukset
- Tyttö99
Minua auttaisi suuresti jos vaikka edes keroisitte, mistä kannattaisi tätä kysyä jos kukaan tällä ei suoraan tiedä vastausta
- Tyttö99
Miksi kaikki mielipiteet saavat hirveästi vastauksia, mutta ne jotka tarvitsevat apua, eivät saa vastausta?
Sori äkkipikaisuuteni, mutta olisi kiva saada pian vastauksia että lipun ehtisi ostaa ennen keikkaa. - 23524j35mk,45689l,
Suosittelen, että soitat asiakaspalveluun ja kysyt ;)
- Tyttö99
Okei, kiitoksia vastauksestasi :)
- ?`???`????
No kerros pääsitkö tapaa kissin jäseniä ? :D
- Tyttö99
No sitä mä en kerro mutta mä kerron sulle jotain muuta ja se tulee tässä:
Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!912113- 841885
- 491490
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481446- 1441394
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481334Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441264Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261116Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251044- 1011013