Kiss meet & greet

Tyttö99

Eli osaisko joku viisas keroa minulle, että jos tuon "backstage lipun" hommaa alaikäiselle, niin saako huoltaja tulla silti mukaan lapsensa kanssa? Huoltaja ei tietenkään hyödy edusita, pelkästään lapsi. Mutta mietin vaan kun itse täytän 14v, minulla on lisäksi surkea englannin koelen taito ja siksi olisi kiva jos äitini pääsisi mukaan ilman että hänenkin pitäisi n. Tonnin maksava lippu hommata.
Mutta olisi hyvin ihanaa jos minulle vastattaisiin, odotan vastauksianne innolla.
Kiitos jos vastasit tai edes vaivauduit lukemaan!

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö99

      Minua auttaisi suuresti jos vaikka edes keroisitte, mistä kannattaisi tätä kysyä jos kukaan tällä ei suoraan tiedä vastausta

    • Tyttö99

      Miksi kaikki mielipiteet saavat hirveästi vastauksia, mutta ne jotka tarvitsevat apua, eivät saa vastausta?
      Sori äkkipikaisuuteni, mutta olisi kiva saada pian vastauksia että lipun ehtisi ostaa ennen keikkaa.

    • 23524j35mk,45689l,

      Suosittelen, että soitat asiakaspalveluun ja kysyt ;)

      • Tyttö99

        Okei, kiitoksia vastauksestasi :)


    • ?`???`????

      No kerros pääsitkö tapaa kissin jäseniä ? :D

      • Tyttö99

        No sitä mä en kerro mutta mä kerron sulle jotain muuta ja se tulee tässä:

        Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe