Suurin osa ihmisistä valittaa kumppanistaan. Aina jauhetaan huonoista puolista. Olisiko kiva vaikka kerrankin etsiä niitä hyviä puolia kumppanistaan? Itse en ole täydellinen ja kumppanini ei ole täydellinen. Molemmat tekee virheitä ja onnistuu pahoittamaan toisen mieltä välillä...mutta miksi olen hänen kanssaan,miksi haluan viettää toivottavasti lopun elämääni hänen kanssaan? Rakastan häntä, hän saa minut nauramaan, tiedän että jos minä "kaadun" hän ottaa minut kiinni. Hän on kiltti, huomaavainen ja herrasmies. Haluan olla hänelle hyvä puoliso, tiedän että jos tarvitsen häntä hän tulee luokseni vaikka maailman toiselta puolen ja minä tekisin samoin. Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Aina kannattaa miettiä ennen kun aloittaa turhan riidan tai pahoittaa turhaan toisen mielen. Välillä se p-pää apina saa minut hulluksi raivosta mutta nykyään mietin ennen kuin avaan suuni ja sanon sanottavani.
Negatiivista ajattelua
2
224
Vastaukset
- Olet oikeassa
Noin ajattelin ja toimin edellisessä suhteessani, joka kesti 16 vuotta. Ongelmana on se että kumppani lakkasi itse toimimasta noin ja näki/näkee edelleen vain huonot puoleni.
- Positiivisia unelmia
Tekstissäsi on yksi todellinen viisaus: "Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan."
Ja kaikkein parasta siinä on juuri se, ettei tulevaisuuteen voi varautua ennalta.
Parhaat elämänopetukset tulevat aina puun takaa vaatien ihmiseltä spontaania osaamista ilman esiharjoittelua. Sellaisessa tilanteessa, tai oikeammin vasta sen jälkeen, on mahdollista kokea mitä on oppinut, sisäistänyt ja ymmärtänyt tai mitä on kuvitellut osaavansa ja sisäistäneensä, jne.
On äärimmäisen helppoa kuvailla sitä miten elämää tulisi elää, jotta.
Seuraavassa hetkessä saatat olla itse tilanteessa, josta juuri saarnasit jollekin, ja huomaat, ettet kykenekään seisomaan sanojesi takana, koska olet nakuna konkreettisen asian edessä ekaa kertaa elämässäsi, tai vaikka jo toistakin, ja mm. tunteet tulevat sotkemaan hienot teoriasi.
Yllätettynä ihminen on avuttomimmillaan.
Ja elämä on täynnä yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2523824- 603701
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1113023Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk572738Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1262564Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352132Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012051Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441911Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1241896Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711249