Suurin osa ihmisistä valittaa kumppanistaan. Aina jauhetaan huonoista puolista. Olisiko kiva vaikka kerrankin etsiä niitä hyviä puolia kumppanistaan? Itse en ole täydellinen ja kumppanini ei ole täydellinen. Molemmat tekee virheitä ja onnistuu pahoittamaan toisen mieltä välillä...mutta miksi olen hänen kanssaan,miksi haluan viettää toivottavasti lopun elämääni hänen kanssaan? Rakastan häntä, hän saa minut nauramaan, tiedän että jos minä "kaadun" hän ottaa minut kiinni. Hän on kiltti, huomaavainen ja herrasmies. Haluan olla hänelle hyvä puoliso, tiedän että jos tarvitsen häntä hän tulee luokseni vaikka maailman toiselta puolen ja minä tekisin samoin. Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Aina kannattaa miettiä ennen kun aloittaa turhan riidan tai pahoittaa turhaan toisen mielen. Välillä se p-pää apina saa minut hulluksi raivosta mutta nykyään mietin ennen kuin avaan suuni ja sanon sanottavani.
Negatiivista ajattelua
2
166
Vastaukset
- Olet oikeassa
Noin ajattelin ja toimin edellisessä suhteessani, joka kesti 16 vuotta. Ongelmana on se että kumppani lakkasi itse toimimasta noin ja näki/näkee edelleen vain huonot puoleni.
- Positiivisia unelmia
Tekstissäsi on yksi todellinen viisaus: "Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan."
Ja kaikkein parasta siinä on juuri se, ettei tulevaisuuteen voi varautua ennalta.
Parhaat elämänopetukset tulevat aina puun takaa vaatien ihmiseltä spontaania osaamista ilman esiharjoittelua. Sellaisessa tilanteessa, tai oikeammin vasta sen jälkeen, on mahdollista kokea mitä on oppinut, sisäistänyt ja ymmärtänyt tai mitä on kuvitellut osaavansa ja sisäistäneensä, jne.
On äärimmäisen helppoa kuvailla sitä miten elämää tulisi elää, jotta.
Seuraavassa hetkessä saatat olla itse tilanteessa, josta juuri saarnasit jollekin, ja huomaat, ettet kykenekään seisomaan sanojesi takana, koska olet nakuna konkreettisen asian edessä ekaa kertaa elämässäsi, tai vaikka jo toistakin, ja mm. tunteet tulevat sotkemaan hienot teoriasi.
Yllätettynä ihminen on avuttomimmillaan.
Ja elämä on täynnä yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837