Suurin osa ihmisistä valittaa kumppanistaan. Aina jauhetaan huonoista puolista. Olisiko kiva vaikka kerrankin etsiä niitä hyviä puolia kumppanistaan? Itse en ole täydellinen ja kumppanini ei ole täydellinen. Molemmat tekee virheitä ja onnistuu pahoittamaan toisen mieltä välillä...mutta miksi olen hänen kanssaan,miksi haluan viettää toivottavasti lopun elämääni hänen kanssaan? Rakastan häntä, hän saa minut nauramaan, tiedän että jos minä "kaadun" hän ottaa minut kiinni. Hän on kiltti, huomaavainen ja herrasmies. Haluan olla hänelle hyvä puoliso, tiedän että jos tarvitsen häntä hän tulee luokseni vaikka maailman toiselta puolen ja minä tekisin samoin. Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Aina kannattaa miettiä ennen kun aloittaa turhan riidan tai pahoittaa turhaan toisen mielen. Välillä se p-pää apina saa minut hulluksi raivosta mutta nykyään mietin ennen kuin avaan suuni ja sanon sanottavani.
Vastaukset 2
- Olet oikeassa
Noin ajattelin ja toimin edellisessä suhteessani, joka kesti 16 vuotta. Ongelmana on se että kumppani lakkasi itse toimimasta noin ja näki/näkee edelleen vain huonot puoleni.
- Positiivisia unelmia
Tekstissäsi on yksi todellinen viisaus: "Ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan."
Ja kaikkein parasta siinä on juuri se, ettei tulevaisuuteen voi varautua ennalta.
Parhaat elämänopetukset tulevat aina puun takaa vaatien ihmiseltä spontaania osaamista ilman esiharjoittelua. Sellaisessa tilanteessa, tai oikeammin vasta sen jälkeen, on mahdollista kokea mitä on oppinut, sisäistänyt ja ymmärtänyt tai mitä on kuvitellut osaavansa ja sisäistäneensä, jne.
On äärimmäisen helppoa kuvailla sitä miten elämää tulisi elää, jotta.
Seuraavassa hetkessä saatat olla itse tilanteessa, josta juuri saarnasit jollekin, ja huomaat, ettet kykenekään seisomaan sanojesi takana, koska olet nakuna konkreettisen asian edessä ekaa kertaa elämässäsi, tai vaikka jo toistakin, ja mm. tunteet tulevat sotkemaan hienot teoriasi.
Yllätettynä ihminen on avuttomimmillaan.
Ja elämä on täynnä yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591591- 261214
- 851078
- 42897
- 65826
- 92804
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15779Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19725Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131725- 116701
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146631Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 4622
- 43601
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t76593Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45580- 19566
- 46558
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25541Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke18498