"Päiväni kuluvat siinä, että kirjoitan pissakakka-juttuja internetissä, viskiä ja olutta siemaillen. Olen räkänokka joka huutelee internetissä. Aluksi olin niin "isoa ja vahvaa" mutta sitten tajusin, että minulta lähtisi hampaat irti jos en nöyrtyisi. Nöyrryin siis alusta asti, ja nyt teen uusia ketjuja enkä vastaile mihinkään, koska olen nöyrtynyt ja nolostunut lopullisesti.
Tosiaan pelaan myös sulkapalloa ja käyn joogakursseilla. Olen myös niin mahtava, että pullistelin todella naurettavana narrina vaatimattomalla 140kg penkkituloksella. Minä myös puollustelen miesten heliumista lavoilla rasvattuna. Meikkaan itseäni myös. Ja sitä ei voi sanoa tarpeeksi, etttä en ole muuta kuin internetissä huuteleva rotta. Minä nöyrryn. Ja kun nämä kaikki asiat on tajuttu, minä olen entistä vihaisempi, katkerampi ja surullisempi. Minä nöyrryn."
Pikkupoika nöyrtyy.
Nöyrtyvä pentu..
1
69
Vastaukset
- .i.
Ei susta ainakaan kirjailijaa tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434