ottaa pannuun kun käyn töissä

vain SEN takia

Minä käyn siellä pelkän rahan ansaitsemisen vuoksi, en muiden syiden vuoksi. Pitäisi saada äkkiä iso potti kasaan, jotta voisi jäädä pois töistä. Ottaa pannuun tämä huhkiminen.

RAKKAAT TYÖTOVERIT: EN TODELLAKAAN KÄY SIELLÄ TYÖMAALLA SEN TAKIA, ETTÄ
- siellä on niin mukava viettää aikaa
- siellä voi kehittää itseään ja oppia uutta
- siellä voi saada ylennyksen
- te olette niin mukavia !!!*!
- siellä voi tuntea olevansa tarpeellinen
- siellä saa rakennettua sosiaalista verkkoa

8

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuö on persestä

Aivan samaa mieltä olen kanssasi.
      Tuskin kukaan meistä kävis töissä jos olis rahaa tarpeeks. Onhan niitäkin tietysti jotka kävis sittenkin vaikka lotossa voittais (ihmettelen niitä ihmisiä).
      Meikä jos tänä iltana voittaa lotossa täysosuman niin käyn työpaikalla räkäisesti nauramassa että turha odotella mua töihin!

• Jouko
    • muutosta

jollekin sentään työllä on vielä muutakin arvoa kuin elannon saaminen. tosin tämä joukko harvenee kovaa vauhtia. työnantajien on ennenpitkää pakko alkaa panostamaan viihtyvyyteen ja tinkiä kvartaalitalouteen perustuvasta nopeasta tuotosta. on se loppujen lopuksi pörssiyhtiöillekin elinehto pitkällä tähtäimellä, että henkilöstö viihtyy. loppuunpalaminen ja uupuminen ehtivät tosin verottaa työssäkäyvien määrää voimakkaasti ennen korjaustoimenpiteitä.

• Sakkeus

Mitenkä niin on sellaisia joille työllä on VIELÄ muutakin arvoa? Totuushan on se, että aikojen alusta työpaikka on ollut vain rahan ansaitsemispaikka... nämä muut kotkotukset ovat nykyajan ilmiö. Säälittää sellaiset ihmiset joiden elämä on työ... minä käyn 8 tuntia töissä tekemässä rahaa ja se elämä on muualla.

• Juuri noin
        Sakkeus kirjoitti:

Mitenkä niin on sellaisia joille työllä on VIELÄ muutakin arvoa? Totuushan on se, että aikojen alusta työpaikka on ollut vain rahan ansaitsemispaikka... nämä muut kotkotukset ovat nykyajan ilmiö. Säälittää sellaiset ihmiset joiden elämä on työ... minä käyn 8 tuntia töissä tekemässä rahaa ja se elämä on muualla.

Eipä tuota juuri paremmin enää voisi sanoa! Töitä tehdään rahan takia ja se on siinä. Jos sivussa se sattuisi olemaan hauskaa tms niin hyvä sitten.

Vituttaa kaikki tsemppaus hommat ja "koulutukset" mihin on joutunut osallistumaan ja pomon "palaverit" jossa muistutetaan tuloksen teosta ja tavoitteista. Jos paperilla lukee että pitää saada tulosta (myydä) sen ja sen verran niin vitun hyvä sitä tulosta on tehdä varsinkin asiakaspalvelu alalla kun välillä on asikkaita ja välillä ei ja siihen päälle kausiluonteiset vaihtelut ja ihmisten ostokäyttäytymisen ennakoimattomuus.. Meni vähän off topic mutta kyrpii nämä hommat, joten...

• tosi on
        Juuri noin kirjoitti:

Eipä tuota juuri paremmin enää voisi sanoa! Töitä tehdään rahan takia ja se on siinä. Jos sivussa se sattuisi olemaan hauskaa tms niin hyvä sitten.

Vituttaa kaikki tsemppaus hommat ja "koulutukset" mihin on joutunut osallistumaan ja pomon "palaverit" jossa muistutetaan tuloksen teosta ja tavoitteista. Jos paperilla lukee että pitää saada tulosta (myydä) sen ja sen verran niin vitun hyvä sitä tulosta on tehdä varsinkin asiakaspalvelu alalla kun välillä on asikkaita ja välillä ei ja siihen päälle kausiluonteiset vaihtelut ja ihmisten ostokäyttäytymisen ennakoimattomuus.. Meni vähän off topic mutta kyrpii nämä hommat, joten...

Harvinaisen samansuuntaisia lausuntoja. Toisaalta työssään viihtyvät eivät ehkä kahlaa keskustelupalstan 'Työ ottaa päähän' viestejä läpi ...... ja vastaile kirjoituksiin .....

No, mutta onko kukaan ehtinyt hankkia käsiinsä Juha Siltalan uunituotetta teosta "Työelämän huonontumisen lyhyt historia". Mielipiteitä? Kirjastossa ainakin oli jo varauksia paljon vaikka teosta ei ollut edes tullut vielä kirjapainosta. Siltalan kommentit A-Plus-ohjelmassa aiheuttivat tyytyväisyyttä minun rikkirevityssä mielessäni.

• hsdhdf

Rahan takia täälläkin istutaan. Ei tämä peukaloiden pyörittely ole kuitenkaan hauskaa, vaikka rahaa tuleekin. Jotain pitää saada tehdä, jotta saa ajan kulumaan. Nykyisessä työpaikassa ei ole kuin hanttihommia ja palkkakin on koulutukseen nähden todella paska!

Pakko on vaihtaa työpaikkaa nopeasti!

• Jukkis76

AI? Mä olen pyrkinyt juuri tuohon. A) pyysin 50% lisää palkkaa sain. B) Vaadin työtahdin kohtuullistamista. C) Mukavampia työoloja.

Tarkoitus on nyt saada mielestäni sopivalla palkalla tilanne sellaiseksi, että.

A) Töissä on mukavaa
      B) Siellä oppii päivittäin uutta ja saa kehittää itseään.
      C) Ylennyksiä ei todnäk ole näillänkymin tulossa, mutta sain juuri ylennyksen "johtoportaaseen". Eli tehtävä on lähinnä sitä että huolehdin muiden tekevän töitä. Sekä koordinoin toimintaa ja suunnittelen ne työt mitä muut tekevät.
      D) Työkaverit on oltava mukavia, ei muuten jaksa.
      E) Ehdottomasti tarpeellinen. Sehän on myös ehto tehtävien saamiseen. Jos ei tiedä olevansa pätevä ja tarpeellinen firmalle, on vaikea pyytää johtotehtäviä ja niihin liittyvää palkkaa.
      F) Sosiaalisesta verkostoa en ole koskaan osannut rakentaa, joten en sitä nyttenkään tule varmaankaan rakentamaan tai arvostamaan. Mutta olenkin IT-alalla.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe